CAPITOLUL 20

4 0 0
                                    

M.am trezit si m.am dus la baie unde mi.am spalat dintii si fata dupa m.am schimbat in niste pantaloni negri rupti in genunchi si o bluza scurta cu scris hieroglific si cu o palma cu ochi-simbol iluminati in mijloc.
Am coborat jos ca sa mananc si nu era nimeni ceea ce ma surprindea. Am mancat ceva si dupa am iesit din bucătărie.
Mergand niste maini calde ma apuca de talie si ma ridica. Era el, normal.

-Ăm.. Ce faci?
-Nimic..
-Ma poti lasa jos?
-Da, sigur.. Numai ca nu vreau.. :3

Si dupa incepe a alerga cu mine in brate. La un moment dat ma lasa jos eu fiind nedumerita pentru ca se uita ciudat cantre usa. Se auzeau niste bocanituri puternice in usa. El ma ia în brate si ma duce in camera lui la etaj si, dupa ce ma lasa jos si ma saruta pe frunte, iese si incuie usa. Ma intrebam ce se intampla? De ce m.a incuiat in camera, cine a batut la usa? Eram foarte comfuza.. Am pus urechea in usa sa vad ce se aude. Se pare ca venise un barbat inalt.
-Mi.ai adus banii si fata?
-Uite banii. Fata..Nu  e..
-Ce?!
-Nu e.. Imi..
★POOK★Ia dat un pumn
-Data viitoare cand iti cer ceva sa.mi dai tot! Ai inteles?
Apoi a plecat.
Am cautat o cheie rapid si am descuiat usa. Speriata si ingrijorata am fugit spre el.
-Ce s.a intamplat? Esti bine? Cine era ala? Despre ce fata? Ce bani?
-In primul rand, sunt bine in al doilea rand stai sa ma odihnesc si iti spun.
**
-Deci, ce s.a intamplat? Spune.mi tot.
-Deci, intr.o zi, am jucat poker cu el si cu alti 2 tipi. Am facut un pariu si daca castiga el trebuia sa.i dau 10000€ si o fata tanara si frumoasa. Cand ne.am intalnit in seara aia am vazut ca ai ce trebuie si am vrut sa te dau lui, dar m.am indragostit.. Si m.am razgandit. Azi era ziua in care trebuia sa.i dau ce.i promisesem, dar nu gasisem o inlocuitoare.
-Pai nu puteai sa.i spui ca n.ai gasit o fata?
-M.ar fi omorat daca nu.i dadeam ce voia. Probabil se va intoarce.
-De ce nu m.ai lasat sa ma duc? 
-Nu am vrut sa te pierd. Am vrut sa te protejez.
-Trebuia sa ma lasi sa ma duc. Si asa am incasat mai multe de la viata.
-Tu nu intelegi?!  Eu te iubesc!  Nu am vrut sa te pierd.
Amandoi ne.am inrosit si eu l.am sarutat.
Apoi m.am dus sus.
**
Dupa o vreme mi se facuse foame caci era amiaza. M.am dus sa mananc ceva dupa care am plecat in camera inapoi.
M.am uitat putin pe youtube si am vazut o gramada de youtuberi. M.am documentat puţin despre youtube si am observat ca e o slujba bine platita asa ca m.am gandit sa imi creez un canal de youtube care sa contina partea de gaming si partea de video bloguri, provocari, videoclipuri amuzante, Q and A si multe alte chestii. Pentru toate astea imi trebuiau bani. M.am gandit ca ar trebui sa vand niste chestii vechi de ale mele ca sa farmez niste bani sa.mi iau o camera cu microfon, un monitor, un calculator performant, un mouse, o tastatura, un face cam, niste casti de calculator, un microfon si inca niste bani pentru jocuri. Am pus niste anunturi pe olx si in cursul zilei multi cumparatori mi.au dat mesaje si m.au apelat.
Era seara si era destul de tarziu. Imi era foame asa ca am plecat usor spre bucătărie sa.mi iau ceva de mancare si m.am intors la fel de usor catre camera. Stand pe youtube am gasit un canal de gaming numit The Universe. M.am uitat pe acolo si l.am vazut intr.un video cu face cam pe  Alin. Nu stiam ca are youtube. Nu mi.a spus. Anyway..
M.am spalat pe dinti, m.am imbracat in pijamalele mele dragute si m.am bagat in pat.
**
Dimineata imi batea in geam ceea ce ma facea sa ma trezesc pentru ca azi aveam multă treaba. M.am imbracat cu niste blugi negri si un puleover lung cu gluga. M.am incaltat cu niste cizme lungi si negre, mi.am pus geaca si am plecat pe usa cu punga cu pachete si obiecte pe care trebuia sa le dau cumparatorilor.
M.am intalnit cu o mulţime de oameni diferiti care mi.au dat bani pe obiectele pe care le vindeam.
Dupa un timp m.am dus sa astept masina de curier rapid.
**
Oh, a venit. Nu am asteptat mult.  Dupa ce le.am dat pachetele, mi.au dat banii de la cumparatori.
Cu banii stransi m.am dus la Altex sa.mi iau tot ce imi trebuie. Mai trebuia doar sa ma duc acasa si sa astept sa.mi vina pachetele.
Am intrat pe usa si am vazut ca tipul ala s.a intors. Il tinea pe Alin de haina si ii dadea pumni.
-Ce se...
-Ah, deci pana la urma mi.ai adus fata.
Il lasa jos si fuge spre mine. (Deja ma descaltasem si imi scosesem geaca)
Eu fug ca sa nu ma prinda, dar ce sa vezi ca m.a prins de par si m.a tras. Speriata tip si ma zbat ca sa scap. Dintr.o data Imi da drumul la par si cad. Ma uit in spate si il vad pe tip pe jos fara suflare. Dupa imi întorc capul si era Alin cu un pistol in mana.
-Nimeni nu se atinge de iubita mea.
Dupa arunca pistolul si vine la mine si ma ia in brate sarutandu.ma.
-Era cat pe ce...De ce s.a intors?
-Pai daca nu m.a omorat ieri trebuia sa ma omoare azi, dar ai venit tu.
-Tu ai pistol?
-Ămm... D.. Da
-...😶 Atunci ar trebui sa fiu cuminte.
-Nu te ingrijora. Nu as putea sa.ti fac rău. Apropo.. Ai.. Vrea sa..
-Sa ce?
-Nu mai conteaza..
-Hai, spune.
-Ma intrebam daca ai vrea.. Sti tu.. Sa.. Fi... Prietena mea?
-Mi.ar placea mult sa fiu cu tine.😳

Si apoi ne.am sarutat. Am mers la bucatarie sa mananc ceva fiindca imi era foarte foame.

**********
Hey guys, am facut capitolul 20 ca fiind un capitol special de aceea m.am gandit sa.l fac de 1000 de cuvinte. L.am postat tarziu pentru ca prima data am sters din greseala o parte din ea si a trebuit sa o recondiţionez asa ca nu va fi la fel ca la inceput. Sper sa va placa. O sa incerc sa corectez toate greselile caci vreau sa fie un capitol special. Sper ca va placut. Daca va placut nu uitati sa apasati pe ☆.Si daca aveti vreo parere sau vreo intrebare scrieti in comentarii. O sa le citesc pe toate. K, bye!

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum