Sabah oldugunda uykumu alamamistim bir saat daha uyuyum derkeen mantar panomdaki koca karflerle yaziyi gördüm. "13:30 cemre" yaziyorduu. Gözlerime inanamamistim. Saat 12:06'ydi. Aceleyle kahvalti yaptim, üzerimi degistirdim ve saçimi yapmaya basladim saçlarim belime geliyordu . Saçimi hafif dalgali yaptim. Dolabimi açtim ve kendime giysi seçtim. Beyaz bebe yaka gömlek, altina mavi dar paça pantolon, siyah deri mont, yandan asmali sari çanta ve pantolonumun rengi yani mavi oje... iste hazirdim. Saate baktim 12:37 waw hizli hazirlanmisim dedim kendi kendime . Daha sonra tüm kizlarin yaptigini yaptim. "Selfi"... hemen facebook'a attim. Gelsin begenilerrr. Kapiyi açtim ve yola koyuldum. Bu sefer cemre'yle Tarabya sahilde bulusacaktik. Oraya gittim. Yolda Tan'i gordüm. Üzgün gözüküyordu. Ne oldugunu sordugumda sade bir "hiççç" cevabi aldim. Hiç inandirici gelmemisti. O anda telefonuma Cemre'den mesaj geldi. " üzgünüm bugün gelemeyecegim" hemen cevap yazdim "tamam önemli degil. " artik Tan'a isim var demek zorunda kalmayacaktim. "Hadi anlat" dedim. Basladi anlatmaya" aslinda ben galatasaray lisesine burslu gidiyordum beni çekemeyen bir erkek grubu var hirsizlik yapmislar sonrada benim çantama koymuslar arama yapildiginda benim çantamdan çikti kisaca bursum kesilebilir..." dediginde ben sokkk... neden bu kadar çok uzulsunki anasi var babasi var devlet okuluna gider diye dusunurken" suan neden çok üzüldügümü düsünüyorsun degilmi" kisik bir sesle sadece "evet"diyebildim. " annemi ve babami 4 ay önce trafik kazasinda kaybettim... " dedi... ama evi vardi " peki evin " dedim. " babamlardan kaldi dedi aslinda miras olarak bir ev , bir araba ve bir de 590. 000.000 tl kaldi ama ben o parayi yetimhanelere bagisladim. "Dedi. Gözümden bir damla yas geldi. O üzüntüyle birden kollarimi onun amuzlarinda hissettim. Ben ona sarilmis miydim? Yok artik ben sokkk. Tan hiçbir tepki vermemisti ama o da bana sariliyordu canim yaaa çok uzuluyordu. Kendime gelmem gerektigini hatirladim ve bir adim geri çekildim. Ona üzülmemesini benim herseyi halledecegimi söylemistim arkasindan da "söz veriyorum" dedim. Eve gittim hemen onlarin okuldaki grubu arastirmaya basladim. Uzun ugrasilar sonucunda bulmustum grubun adi "disney grup" mus. Grupta bes kisi varmis. Bu isi halledecektim. Aksam olmustu uykum gelmisti. Hemen uykuya dalmistim yarin okul vardi. Rûyamda Tan'i gördüm çok mutluyduk falan filan. Sabah gözümü açtigimda saat 06:00 di. Tam vaktinde kalkmisim. Hazirlandim bugün sevise binmedim çünkü galatasaray lisesine gidecektim. Evet isimi halletmeyee...onların gözünü korkutup seviyelerini bildirecegim.
Onlarda birdaha Tan'a bulaşmayacaklar. Hazırlandım yaşın olgun gözüksün diye sihah giyindim. Hâlbuki aynı yaştayız. Dolabımı açtım falzla zamanım yoktu aslında. Siyah dar paça pantolonumu giydim üzerine siyah beyaz şifon üst. Mont olarakta tabiki de siyah üzerinde zımbaları olan ceket tamamdır. Gayet güzel oldum ağzıma birkaç birsey arıp (kahvaltı olarak) evden çıktım. Aa bu arada beyaz kumaş babet giydim. Hersey halloluyor gibi gidiyordu ki ben zaten olaylarin basindayim. Bakalım başıma ne gelecek. Arabama bindim. Koku sıktım (araba kokusu) siyah gözlüğümü taktım küçük bir işim vardı bir saniye "selfie" hah buda tamamdır. Yavaş yavaş gittim aslında onlarla derse başlamadan konuşmaya gidecektim ama vaz geçtim. Tenefüste olsun tenefüs kısa ciddi olduğumu hissettirmem lazım. Gruptaki kızlar zaten kezbanmış resimlerde olduğu kadar. Beni görünce yerler yosun tutacak. Neyse ben yavaş yavaş ilerledim. Hatta bir ara bi cafeye gidip sıcak çikolata bile içtim. Hadi hayırlısı istikamet okul...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonunda Ölüm Var
Mystery / ThrillerUmarim begenirsiniz. Bu kitap bir kizin hayatini anlatiyor. Bazen gulmekten agziniz yorulacak bazen gözleriniz dolacak... Unutmayin sonunda ölüm olacak.... SIZLERI ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVIYORUM