Otobüs bekleme çabalarındaydık. Çok mutluydum. Kim bilir belkide orda sevgili yaparım falan ama ben hâlâ benimm "no manita no dırdır, yes makarna yes gırgır..." aaaa otobüste geldiii... e nihayet ama Ada ve ben beklemeyi hiç sevmeyiz. Neyse otobüse bindik ilkten uyku tutmadı aslında abur cubur almıştık onları yedik. Ada çok su içtiği için tuvalet ihtiyacı geldi. Safım benim ya. Ben demistim ama ona. Neyseki onbes dakika sonra mola verdik. Ada direk kendini lavaboda buldu. Yokk artık ya kız çatlayacaktı galiba. Hatta bi ara koşarken yaşlı teyzeye çarptı yere düsü kadıncağız. Garibimin sonu Ada olacaktı. Biyerlerde oturduk adam akıllı bir şeyler yedik. Otobüs kalkmak üzereydi. Hemen yerimize oturduk. Uykumda geldi oh walla şimdi baya uyurum ben. Otobüs şoförü anons verdi. Kısa süre sonra bir bir doldu koltuklar. Uyku bastırdı ya. "Adaaaa ben uyuyacağım " diye fısıldarken bi de baktım ki ohooo milli eğitim bakanı uyumakla meşgul.benim gözler git gide kapanıyor. Teh uyumuşum. Adanın sesiyle kendime geldim hadi şimdi incez bak. Gözlerimi açtım. Montumu üzerime çektim. Otele gitmek için taxi çağırdım. Bes dakikalık yol çektik. Otele girdik. Wayy anasınııııı. Offf önümdeki çocuga baakk. Yuhhh çok tatlıı. Saçmalamadan ayırttıgım odaya geçtik. Saat sabahın körü. Etraf sakin. Hemen fırsatçılık,yapıp açık büfeye gittik. Wayy kocum beee. Hay anasını.... bu yemekler beni beş sene götürür. Hemen valizleri dolaba yerleştirdik. Biraz dinlendikten sonra baslasın tatiiiiiiiilllll. Bugün zamanı cok güzel degerlendircem yani xxx eğlencem. Ada bi acayip uykudan uyandığı için olduğunu düşünüyorum. Sersem gibi mal gibi. Açık büfeden yeni çıktık bir bardak daha su içersem eğer kusarım. O derce doldum. Ada pek bisey yemedi uyku sersemi yine. Uykulu uykulu geziyo meydanda. Odaya çıkar çıkmaz yatağa atladı ranzadan çıt küt pat diye üst üste sesler geldi personele çaktırmayın aman. Ada hiç aldırış etmedi ben şimdi uyumaya çalışsam hayatta uyumamam galiba biraz heycanlıyım. E napıyım bende hergün tatile gelmiyorum yanii... Ada uykusunu alana kadar mükemmel bir duş aldım. Tabikide yemek yemedim. Biraz daha sinsin hele bi. Müzik dinledim tabikide kitap okumadım çünkü ben buraya ineklik taslamaya değil tatil yapmaya geldim. Saçıma fön çektim ve tabikide bağlamadım çünkü ben emeklerimi bisa harcayacak kadar süzme beyin değilim. Neyse siz gidin iş yapın işiniz vardır beelki. Ben Ada hanımın uyanmasını beklicem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonunda Ölüm Var
Mystery / ThrillerUmarim begenirsiniz. Bu kitap bir kizin hayatini anlatiyor. Bazen gulmekten agziniz yorulacak bazen gözleriniz dolacak... Unutmayin sonunda ölüm olacak.... SIZLERI ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVIYORUM