Gruptaki çocuklari daha çabuk bulmak için fotograflarinada baktigim için onlari daha çabuk bilacaktim. Hatta internetteki resimlerini telefonuma yüklemistim. Galatasaray lisesi bizim eve biraz uzakti. Yaklasik 3 saat kadar... içimdeki ses bu isi yapamayacagimi söylüyordu. Benim ise hiç pes edecek halim yoktu ben Tan'a bir söz vermistim. Tan' da bana güvenmisti. Derkenn biraz uykuya dalmisim. Uyandigimda inmeme yaklasik 10 dakika vardi. Uykumu almistim simdi daha bi enerjiktim.
Inme sirasi bana geldi. Indim. Galatadaray lisesi hemen önümde duruyordu. Hizli adimlarla oraya gittim. Okul bizimkinden büyüktü. kadar çok kisi vardi kii bizim fen lisesinden bile fazla kisi vardi. Onlari görmustum. Evett bir bankta oturugorlar. Yanlarindada sadece bir kiz var. Diger kizlar hemen yanlarinda. Yanimdan geçen bir kiza " bir dakika bakarmisiniz" dedim. Kiz "tabiki, buyur" dedi . Disney grubunu göstererek " bu kizlarla aran nasil" dedim. Kiz " eskiden çok iyiydi fakat beni okula rezil etti."" Peki onunda rezil olmasini istiyorsan digerlerine çaktirmadan yanima getir" dedim. Kiz çok sasirmisti . Hemen ilave ettim" onunla barismak istedigini falan söyle. Birbirinize son zamanlarda yaptiginiz kötülükleri söyleyin. Hah unutmadan birde bu konustiklarini lütfen ses kaydi yap" kiz baya sasurmisti. " tamam" diyebildi sadece. Ben oradan uzaklastim. Disney grubundakilerinin yaninsa oturan kiza mesaj atti" bir dakika gelirmisin hemen arkanda bekliyorum" kiz hemen arkasina bakti ve - ne alaka- gibimsi bir bakis atti. Ayagi kalkti ve oraya dogru yurudu...kiz kaba bir sesle" nevar" dedi. "Ben seninle barismak ostiyorum lütfen barisalim mi?" " aaa kafana tas mi düstü ama illâ barisalim diosan okeyy" " tamam artik eskisi gibiyiz dimii" "evet" " eee biz arkadasken hep birilerine zarar verirdik , kötülük yapardik sen ben yokken ne yaptin bakalim " uzaktan sözlerini duyabiliyordum süper gidiyordu hersey kiz elindeki ses kaydini görmese barii. Kiz etrafa iyice bakti beni görememisti çünkü agacin arkasindaydim. "Biz hirsizlik yaptik. Tan beni sevmiyo oysaki ben onu çok seviyorum bu yüzden beni sevmemesinin bedelini ödemesi için caldigimiz seyi onun çantasina koyduk" ne sevmesi ne sevmemesi yaa ne diyo bu kiz . Fena sinirlenmistim. Derkeen kendimi kiza tokatla yumruk karisimi bisey atarken bulldumm vayy be kizin burnu kanadi... benden biseyler olur haa... kizdan hemen telefonumu aldim ses kaydini onlarin önünde dinlettim " ödestik" dedi bana yarfim eden kiz ben ise " bakalim simdi ne yapacaksin " dedim kosar adimlarla eve gitmek için taxi çagirdim. Eve gittigimde Tan'i aradim. Beni aradiginda telefonunu kaydetmistim. " hemen eminönüne gidelim sana birsey demem lazim " dedim . Hemen geldi beni aldi ve gittik. Gittigimiz yerde ses kaydini ona dinlettim. Gözleri dolmustu . Gözünden bir damla yas geldi. Sariliyorduk yine fakat bu sefer ben ona degil o bana sarilmisti. Sanki birakmak istememez gibi... Elim ayağım bosaldı o arada. Ne yapcagimi bilemedim. Şaşırdım. Gözündeki yaşı silerek beni sevdigini soyledi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonunda Ölüm Var
Misterio / SuspensoUmarim begenirsiniz. Bu kitap bir kizin hayatini anlatiyor. Bazen gulmekten agziniz yorulacak bazen gözleriniz dolacak... Unutmayin sonunda ölüm olacak.... SIZLERI ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVIYORUM