Ormana Gidiş

22 2 4
                                    

bir yaz günüydü sabah bana birisi Defne kalk diye sesleniyordu.Meğer en sevdiğim arkadaşım idil gelmiş ve beni uyandırıyor.Efendim ne oldu idil? hadi kalk ormana piknik yapmaya gidelim.Ne ormanı ya daha kahvaltı yapmamışım.İşte adı üstünde piknik.orda yapacağız kahvaltımızı.Sadece sen ve ben mi gideceğiz?Evet sadece sen ve ben.Tamam peki üstümü giyineyim geliyorum ben.Peki Tamam.Anne arkadaşımla pikniğe gidebilirmiyiz?Peki kızım ama geç kalma.Tamam anneciğim.Ay çok yoruldum idil ben.Bende öyle az kaldı hadi.Tamam tamam geliyorum.İşte geldik defne.Biliyorum.nereye oturalım defne?Şuraya oturalım işte.Yermi yok sanki?öf defne iyiki bir soru sorduk ya.Otur hadi.Ben acıkmaya başladım İdil.Bende acıktım Defne nasıl olsa Bayağı yol yürüdük.Ay en sevdiğim kekten yapmışsın canım arkadaşım İdil.Sende benim canım arkadaşımsın.İdil sana birşey söyleyebilirmiyim?Söyle defnecim.Ben seni çok seviyorum.Bende seni canım defneciğim arada tartışmalarımız oluyor ama barışıyoruz.çünki ben sensiz sende bensiz yapamıyorsun.Öyle değilmi ?Aşk olsun bana bu soru sorulurmu tabikide sensiz yapamam.Tamam ya hemen kızma Defne.İyide ben sana kızmadım ki sadece seni sevdiğimi itraf ettim. neyse ediyorsun zaten defneciğim.AA İdil zaman ne çabuk geçti toparlansak iyi olcakak hava kararmaya başlıyor idil.Haklısın Defneciğim toparlanalım.Oh be sonunda yola çıktık İdil.Evet bencede otura otura yorulmuşum.İdil gel bu taraftan.Hayır sen el bu taraftan Defne.İdil biz buradan geldik.hayır butaraftan geldik Defne.İdil bak kavga etmek istemiyorum madem o taraftan diyorsun o zaman sen otaraftan git İdil.Of Defne geliyorum beni bekle.İdil biz neredeyiz biliyormusun?Hayır canım beni buraya getiren sensin sen bilceksin nerede olduğumuzu.İdil biz kaybolduk galiba keşke senin dediğin yerden gelseydik.Aferin Defne sana gerçekten bravo ne yaptığını farkındamısın ya sen bak nezaman senin dediğiniz yapsak başımıza bir bela geliyor birdaha seninle işim olmayacak yeter hep sen,hepsen,hepsen...nereye kadar devam edecek Defne bu yeter ya !ben enayimiyim Defne? heh enayimiyim soru sordum cevap ver bana Defne??Ya kızma yanlışıkla oldu hem sen enayi felan değilsin sen benim en sevdiğim arkadaşımsın İdil.Defne yapıp yapıp yanlışıkla oldu diyorsun! bu zamana kadar sesimi çıkarmadım sabrettim ama artık sabrım taştı.Basbayağı ortada bunca zaman beni enayi yerine koymuşsun çünki hep senin dediğin oluyor. sennin dediğin olmassa seninle küserim diyee Şantaj yapıyorsun?Küsersen küs be yeter ya benim dediğim olacak yada buradan derhal git lütfen!ya İdil tamam senin dediğin olcak ama bana bağırma lütfen.Çok güzel nereye gideceğiz şimdi ? of of of...

Büyülü EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin