Defne havalar soğumaya başlıyor sencede öyle değil mi ?Evet,hava soğumaya başladı baksana bulutlar bile karardı yağmur yağacak gibi bir hava var.Hemen bir yer bulmalıyız ve geceyi orada geçirmeliyiz ama neresi ?Bende bir bilsem keşke İdilciğim,bilsem söylemezmiyim?Neyse konuşmayı bırakalımda hemen geceyi geçirebilecek bir yer bulalım.Tamam ozamna yola koyulalım.Of çok yoruldum ben İdil .Bende yoruldum tek sen yoruldun değil ya .İyi ozaman ne bekliyoruz İdil ?hemen oturup dinlenelim.Saçmalama Defne iyimisin sen ?Of iyide hem çok yoruldum diyorsun hemde oturmuyorsun.Ben yoruldum dedim oturalım demedimki.Tamam da hava kararmaya başlıyor ne yapacağız?Bende bilmiyorum belkide her zamankisi gibi ağacın altına gireriz.Tamam bak her yerde ağaç var.Oturalım bir tanesine.Biliyorum Defne her yerde ağaç var.Acaba neden oturmuyorum ?Bilmiyorum artık aklından ne geçiyorsa .Of Defne of yürü hadi biraz daha bakalım belki birilerini görürüz.Ay çok yoruldum yeter mi?baksana İdil hava daha da karardı oturalım artık.İyi tamam oturalım Defne şu ağacın altına sığınalım.Tamam İdil.Haydi uyuyalım ben çok yoruldum Defne .Bende çok yoruldum ama şimdi uyumayacağım birazdan yatarım bende iyi geceler sana İdil.Sağol Defne.ay ne çabuk uyudun İdil?Of annemi istiyorum .keşke İdilin dediği yoldan gitseydik ben annemi istiyorum.Neyse geç olmaya başladı bende uyusam iyi olacak.Sabah çok işimiz var... Defne kalk bakalım.Hadi kalk Defne.Ya biraz sonra kalkıcam benim çok uykum var.İyi tamam ama sadece on ?dakika tamam mı?Tamam anlaştık.hadi kalk oldu on dakika.Ne çabuk doldu zaman?Doldu işte sen mışıl mışıl yatarken.Tamam Tamam kalkıyorum.İşte kalktım.Ay İdil çok soğuk olmaya başlamadı mı?Evet haklısın Defne,kış geliyor ve ne yapacağız çok merak ediyorum.Bende merak ediyorum İdil.Aa İdil bak kar yağıyor ben çok üşüyorum.Eyvah! Ne yapacağız Defne.Bilmiyorum İdil bende bilsem söylemeziyim?Of artık katlanıcağız buna.Soğuya alışmamız lazım Defne.Ama ama...Ben alışamam ki.Hayatım boyunca soğuktan hep korktum.Defne yapacak birşeyimiz yok,Fikir ver ozaman.İdil bir fikir buldum.Ne fikriymiş bu ?Büyülü Eve geri dönüceğiz.Ne saçmalama Defne.Saçmalamıyorum ben İdil.Hayatımda soğuktan başka hiç birşeyden korkmamışımdır.Bilmiyorum Defne doğru birşey mi söyledin ?hiç bir fikrim yok.Bir yandan mantıklı geliyor akla.Tamam Defne Büyülü Eve geri dönüyoruz.İdil yolu biliyor musun?Her yolu deniyeceğiz Defne.Tamam gidelim hadi.İdil birşey söylüyeceğim.Söyle Defne.Biz evden kaybolduğumuzda neden her yönü denemedik?Çünkü o zaman evden çok uzaklaşmıştık.Tamam anladım gidelim hadi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Ev
Horrorİki küçük kız ormana pikniğe giderler.evinin yolunu bulamazlar bir süre yürürler en sonunda bir eve varırlar...