Şu ormandan çıkalım ilk Defne.Peki nasıl istersen Defne.Ay ben üşüdüm Defne ateş yaksakmı? Tamam yakalım odun topla.Defne nasıl yakacaksın?Az televizyon izledik değil.Topladım. birazdaha toplamamı istermisin?Evet biraz daha toplasan iyi olacak.Tamamdır getirdim şimdi ateş yakabilecek kadar odunumuz var.İdil benimle küsmüsün?Sus Defne lütfen sus!Tamam peki.neyse uyuyalım artık iyi geceler tatlı rüyalar.İdil İdil... kalk hadi sabah oldu.Ay beş dakikacık daha uyusam.Kalk çok işimiz var .yola çıkacağız.Of tamam.Nerden gideceğiz Defne?Of ben ne bileyim birilerini görsek bare kimse yok burada.Of Defne bizi nasıl bir yere getirdin?Başımıza açtığın işlere bak.Ben acıktım İdil yemek istiyorum ben.İyi getir ozaman yiyelim nereden bulacağız yemeği?Bende bilmiyorumki of ya yemek istiyorum.Bekle sen bir ağaç gördüm dut var.Bekle hiç biryere kımıldama.Peki tamam İdil sen ne istersen yeterki beni doyur.Of diken var çok dikkatli olmayım. ve işte... Aldım.Al İdilciğim.Çok teşekkür ederim Defne sen olmassan ben ne yapardım?İyiki varsın canım arkadaşım benim.Tamam tamam çabuk olda bir sığınak bulalım.Of daha gelmedik mi İdil?Biz sığınak arıyoruz yani ne kadar yol var bilmiyorum ama daha gelmedik çünki buralarda hiç sığınak göremiyorum.eywah yağmur yağıyor.Evet acilen bir sığınak bulmalıyız.Şu ağacın altına girelim yağmur bitene kadar ateşte yakarız odun toplamamız gerekiyor yeniden.İşte tamamdır.AA Defne benim piknik çantamda yiyecek vardı.Ne yani İdil boşunamı dut topladın?Hayır boşuna değil çantadaki yiyecek bitmemiş olur.Evet haklısın İdil.AA idil yağmur durdu hadi gidelim.Tamam gidelim.Bir dakika İdil sende telefon yokmuydu.AA evet haklısın. Dur çıkarıyım.Olamaz. Defne birşey diyeceğim.Söyle İdil söyliyeceğin şey ne açıkçası merak ettim.Şey...Çok kötü birşey oldu.Ne oldu İdil insanı meraklandırmasana söyle hadi.şey... Telefon çekmiyor Defne.Nee! ya gerçekten inanamıyorum İdil ama nasıl olur ? Of düştüğümüz hallere bak ya .Bana hiç of çekme Defne senin yüzünden düştük biz bu hallere senin dediğini yapmasydık şuanda evimizde olucaktık.Ama ne olcaka Defne hanım herşeye burnunu soktuğu için!İdil tamam gene tatışmayalım lütfen.İdil sende su var mı? Evet var dur vereyim ama çok içme idareli kullanalım. Belkide çok uzun bir yolculuk bizi bekliyor olacak.Tamam peki.Ay Defne annemler bizi çok merak etmiş olmalılar.Polislere bile haber vermişlerdir.Neyse çabuk olalım yola çıkıp acilen bir sığınak bulmamız lazım.Şey İdil ben üşüdüm.Kusura bakma ama sürekli dinlenip ısınırsak bu yol hiç bitmeyecek sen güçlüsün yapabilirsin.dayanabileceğine inanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Ev
Horrorİki küçük kız ormana pikniğe giderler.evinin yolunu bulamazlar bir süre yürürler en sonunda bir eve varırlar...