Defne bence bu yoldan gelmiştik sencede öyle değil mi?Evet bende buradan geldik diye hatırlıyorum.Tamam ozaman ne bekliyoruz?Haydi gidelim Defne.İşte İdil Büyülü EVİ gördüm galiba.Sende gördün mü?İdil.Evet gördüm koş Defne koş.Geldik işte sonunda.İdil ikimizin de güzel bir uykuya ihtiyacı var uyuyalım mı?Tamam uyuyalım.İyi geceler Defne.Sanada iyi geceler İdil...Defne uyan.Defnee!Nerdesin Defne ne olur gel.Defne nerdesin.Olamaz Defne yok.Defne!Beni duyuyor musun Defne?Alt kata bakayım umarım alt kattadır.Defne!ordamısın?Defne.Tamam İdil tamam dayanamadım geldim işte.Sana ufak bir şaka yapayım dedim.Ya of Defne iyimisin!Ne yaptığını farkındamısın Sen!!!Hemde böyle bir evde.Defne benimle sakın konuşma.Ya idil sadece ufak bir şakaydı.Bumu ufak Defne?Defne bumu ufak cevap ver bana!Ya of şakadanda anlamıyorsun İdil ya.Böyle şaka olmaz.İdil sus konuşma benle yoksa elimden bir kaza çıkabilir.sana o kadar kızgınimki seni görmek bile istemiyorum.Ya bak İdil burada tek başımıza bir şey yapamayız.Evet haklısın tek başımızayız ve sen bana çok kötü bir şaka yaptın Defne!Ya bu sadece...Sus dedim sana sus!Ben odaya geçiyorum.Ama ama...kahvaltı yapmıcakmıyız?İştahmı bıraktın sanki?Of peki tamam odaya geç sen bende bir şeyler atıştırıp gelirim yanına İdil.Ne halin varsa gör...
Böyle bi evde korkunç bir şaka yapılır mı?of bende kendi kendime konuşuyorum ya.Aa işte geldi Defne.Birşeyler atıştırdın mı? Defne.Hayır atıştırmadım çünkü yalnız başıma çok korktum.Tamam.Defne ben yapıyorum.İyi tamm bende yatıcağım zaten.iyi geceler İyi geceler İdil.Sanada Defne sanada...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Ev
Horrorİki küçük kız ormana pikniğe giderler.evinin yolunu bulamazlar bir süre yürürler en sonunda bir eve varırlar...