Eğer rahatsız olursanız bırakabilirsiniz.
@ohyeqq sana ithaf ediyorum.
Onunla benim evimde viski içiyorum. Onun vişne dudakları beni her bir kadehte daha çok kendine çekiyor,onu daha çok istiyordum. Elini tuttum. Elini o kadar hızlı tuttuğum için ağzından inleme çıktı. Bana yardım ettiğini mi sanıyordu? "Seni istiyorum. " ses çıkarmadı. Onu üstüme oturttum. Ve içki tadındaki dudaklarını adeta yemeye başladım. Emiyor, yalıyor,ısırıyordum. Nefes nefese kalarak ondan ayrıldım. Buzdolabının yanına giderek hazır krem şanti kutusunu aldım. Onun gömlek düğmelerini birer birer onu öperek açıyordum. En sonunda gömlekten kurtulduğumda Krem şantiyi ağzının içine sıktım. Ve dudaklarının tadını içkili krem şantiyle tattım. Ve mükemmeldi. Onun elini tutup yatak odasına götürdüm. Yatağa nazikçe fırlattım. Boğazından karnına kadar krem şanti sıktım. Ve emerek yalamaya başladım. Her yerine iz bırakmak istiyordum onun benim olduğunu herkese göstermek. İnlemeye başladı. Pantolonunun içindeki çocuk çoktan kendini göstermeye başlamıştı. En iyisi onu serbest bırakmaktı. Pantolondan da boxerından da kurtuldum. Baekhyunun yüzü kızarmıştı. Gömleğimden kurtuldum. ( yazarınız sapık değil korkmayın. Jdjdjd) çocuğunu ağzıma aldım. Gel gitler yaparken bir yandan da iki parmağımı onun ağzına sokup yalamasını sağladım. Parmağımı çektikten sonra onun deliğine ilk önce 1 parmağımı yavaşça sokup çıkarmaya başladım. Inlemelerinin sesi yükselmişti. Sırayla parmak sayısını arttırıyordum . En sonunda iyice ıslatıktan sonra sertçe girdim. Bağırdı.İki elide yorganı sıkıca tutmuştu. Yavaşça gel gite başladım. Sonra hızlandım. Bu sırada gözlerim vişne dudaklıdaydı. Yanakları kızarmıştı. Dudakları aralanmıştı. Bunun beni daha çok azdırması normal miydi ? "Gelicem."dedi fısıltıyla. "Bende ." diyerek rahatlamayla titredim. O da rahatlamıştı. Eğildim ve onu öptüm. Onu öpüyor ellerimi beline sarıyodum. "Seni seviyorum." Dedim gülümseyerek.
-----
Terleyerek nefes nefese uyandım. Böyle bir rüyayı ilk defa görüyodum. Pantolonum ıslanmıştı. Kalkarak banyoya gittim. Vişne dudaklıyı tanıdığımdan beri bana bir şeyler oluyordu. Bana iyi gelmiyordu.
-------
Evet bu fazla ateşli bölümden sonra 14 Şubat'ta alone takılmak ve exo şarkıları dinlemek tam da bana göre dostlarım. Diğer bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baekyeol
Fanfiction"Korkuyorum. " "Neden korkuyorsun?" "Bir gün beni bırakmassın değil mi?" "Hayır. " "'Beni rahat bırak!' dersem?" "'Ben bıraksamda kalbim bırakır mı sanıyorsun?' diye cevaplarım." (Not: Fighting shippers!)