Capitolul 10: Ted •

316 10 34
                                    

Capitolul 10: Ted

Corpul ei micuț se prăbuşeşte lângă al meu. Îşi aşează capul pe pieptul meu umed, iar eu o strâng în brațe cu grijă.

Doamne, cât pot să o iubesc!

      — Deci aşa se simte iubirea. Adică ştiu că am mai făcut asta şi aseară, însă e pur şi simplu incredibil. Şopteşte timid.

Îmi întorc instinctiv capul spre ea.

      — N-ai mai...? Las eu propoziția suspendată în aer.

Îşi trece mâna firavă prin părul blond şi des.

      — Am fost victima unui abuz. Recunoaşte ea întristându-se.

      — Poftim? Mă alarmez ridicându-mă în fund. Cine... cine e nenorocitul?

Ochii ei se măresc considerabil.

      — Nu ştiu, Ted. Cred că era iubitul mamei. Adaugă cu vocea-i tremurândă.

Mă aşez înapoi în pat meditând la cum aş putea face dreptate.

      — O să-l găsesc şi o să-l fac să plătească. Îți primit.

Oftează zgomotos căutându-mi mâna pe sub cearceaf.

      — Nu vreau să pățeşti nimic. Murmură îngrijorată.

Îi caut ochii cu privirea.

      — Voi fi bine. O lămuresc adăpostind-o la pieptul meu.

Câteva minute atmosfera rănâne tăcută. Erin respiră atât de încet încât am impresia că doarme.

      — E trecut de miezul nopții? Întreabă dintr-o dată făcându-mă să tresar.

Ridic telefonul de pe noptieră şi arunc o privire.

Dumnezeule, cum am putut să uit?

      — E ora 4:40. Răspund.

      — E oficial ziua ta de naştere, Ted! Mă dojeneşte dându-mi un sărut pe obraz.

Cum să uiți de propria zi de naştere? Nu e normal, Ted.

      — Chiar e! Răspund înapoi.

Se întoarce spre mine trezind ceva acolo jos. Oh, la naiba!

      — Ştii ce înseamnă asta? Dau din cap că nu, iar ea continuă. Înseamnă că în urmă cu douăzeci de ani, poate chiar la această oră, mama ta ți-a dat viață.

Zâmbesc instinctiv. Ce sentimentală e fata asta.

      — Ziua ta când e? Schimb eu subiectul.

Zâmbetul de mai devreme dispare.

      — Mama nu m-a lăsat niciodată să aflu. Răspunde, iar eu mă întreb dacă e posibil aşa ceva.

Trebuie să aflu asta pentru ea. Poate a sosit timpul să-i fac o vizită soacrei.

      — Nu te întrista, Erin. Gândeşte-te la ceva. Dacă ai putea să-ți alegi o dată de naştere, oricare, ce ai alege?

Nu stă prea mult pe gânduri deja găsind răspunsul.

     — Aş alege ziua în care ne-am întâlnit la mine acasă. Când te-a adus mama pentru acea afacere. Completează ea.

Zâmbesc mulțumit gândindu-mă la cât de mult s-a ataşat Erin de mine.

      — Teddy? Poți să mai faci chestia aia care ți-am zis că îmi place mult? Întreabă ea muşcându-şi buza.

fifty shades brokenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum