Samanthin ťažký život

35 3 0
                                    

Keďže žila na vidieku, obnášalo to aj nejaké vidiecke práce. Jej starý rodičia vlastnili veľkí vinič, pole a farmu známu pod menom Willova farma- tak sa volal jej starý otec. To znamená že musela vypomáhať s poľnohospodárstvom. No najradšej sa starala o zvieratá z farmy! K tomu ešte musela študovať, takže nemala času nazvyš. Chodila na strednú poľnohospodársku školu- jediná čo tam bola. Bola naozaj náročná. 

________________________________________________________

12.novembra 2016                                                                                                                                                                  Toho dňa začalo všetko naberať obrátky.Keď Samantha vstala,ospalo schádzala dolu točitými schodmi z ktorých sa jej niekedy robilo zle a vošla do kuchyne kde už mala na stole pripravené raňajky. S chuťou si odhryzla z obloženého chlebíka a zapila teplým čajom. Na stole mala nachystanú desiatu, ktorú si skoro zabudla.... v tom zhone to bolo normálne. Len čo sa vydala na cestu lesom, spomenula si že si doma zabudla projekt na chémiu. Už sa chcela vrátiť, no vtom niečo začula, niečo ako erdžanie. "Čo bi robil kôň v lese?" pomyslela si... možno ušiel starému otcovi. Áno na farme chovali koňa Alberta. Nič sa s ním nedalo robiť- bol veľmi lenivý! Ale predsa len, neznelo to ako on. Zvedavosť ju tiahla za erdžaním neznámeho koňa...alebo kobyly? Keď sa prestal hlas ozývať, poriadne sa rozhliadla, ale nič nevidela. Skúsila sa pozrieť ešte raz a poriadne. Áno, videla biely konský chvost. Zdá sa že kôň uviazol v priekope...



Najsilnejšie putoWhere stories live. Discover now