Keď Samantha prišla domov zo školy, rodičia ju doslova zasypali tonami úloh a povinností. Nevedela kde má začať. Rozhodla sa najprv poupratovať, a až potom si urobila úlohy. Trvalo jej to pomerne dlho. A keď sa už konečne chcela vydať na cestu rodičia ju zastavili. "Kde ideš Samantha?" spýtali sa jej podozrievavo rodičia. " No.... ehm, ja-ja, no... idem pomôcť starkému na farmu. Veď tam má určite priveľa práce!" vyhabkala. "Dobre, tak mu tam zober toto." povedala jej mama a podala jej vedro a v ňom plno kef na česanie koní. Prezliekla sa a vyšla von. Musí to predsa ísť zaniesť. Ale na druhú stranu strašne moc si chcela zajazdiť na Gizele a chvíľu stráviť i čas s ňou. Nemala na výber- bude sa z toho nejako vymotať. Onedlho už bola pri farme jeho starého oca. Ani si to neuvedomovala a už bola pri stajni kde ju privítal starký, "Čo mi nesieš Samantha?" spýtal sa jej. "No... rodičia ma poslali aby som ti toto dala." odpovedala neisto. "Ti mi niečo tajíš?" povedal odrazu a vtedy Samantha onemela. Dlho rozmýšľala či mu to mám povedať. "Vieš pravda je taká, že som chcela ísť na konskú farmu a nie tu. No rodičia ma poslali aby som ti to dala- takže som nemala na výber." odpovedala so strachom. "Samantha, zlatíčko moje. Ak chceš môžeš tam ísť- neboj sa rodičom to nepoviem, no sľúb mi že mi občas prídeš vypomôcť." " Ďakujem starý otec! si úžasný... neboj, určite ti prídem pomôcť." Vtedy už bežala na konskú farmu a z diaľky naňho zvolala: "Ďakujem a ahóooj!"
YOU ARE READING
Najsilnejšie puto
RandomSamantha žije na vidieku, a aby sa dostala do školy musí prejsť lesom.Jedného dňa tam nájde niečo čo by ju vo sne nenapadlo... Viac sa dozviete v príbehu! :)