Samantha sa zobudila ráno o šiestej, aby sa mohla ísť pozrieť na konskú farmu- od nej by šla rovno do školy. Hodila si na seba rifle a krátke čierne tričko ktoré jej bolo ledva po brucho. Na oblečení predsa nezáležalo! Potichu sa vblížila do kuchyne a nachystala raňajky. Nemohla sa dočkať kedy opäť uvidí Gizele.
-----------------------------------------
Keď tam konečne prišla bolo 6:45. Ešte mám dosť času byť s Gizele... pomyslela si. Otvorila bránu a vstúpila dnu. Na jej prekvapenie, Tom už bol v stajni a dával koňom novú čistú slamu. "Ahoj." pozdravila ho smelo."Ahoj Samantha!" nadšene ju privítal. "Prišla si sa pozrieť na Gizele?" "Áno, na čo iné!" Keď ku nej Samantha podišla, Gizele šťastne zaerdžala a zafŕkala. "Ahoj Gizele!" povedala jej Samantha a hladila ju po šiji. "A..., nechcela by si si s ňou zajazdiť?" spýtal sa jej Tom. "Ja? ja neviem jazdiť!" "To nevadí- naučím ťa to!"
----------------------------------------------
"Pomôžem ti nasadnúť ak chceš." Samantha len prikývla a odrazu sedela na Gizele. Už sa na nej pomaly viezla. Bolo to niečo neuveriteľné. Už vedela i celkom jazdiť. Z tašky si vytiahla zošit a začala písať o kobyle- Gizele. Mala už vyše polovice! Super... No musela ísť do školy a tak sa s nimi rozlúčila- s Gizele a Tomom.
YOU ARE READING
Najsilnejšie puto
عشوائيSamantha žije na vidieku, a aby sa dostala do školy musí prejsť lesom.Jedného dňa tam nájde niečo čo by ju vo sne nenapadlo... Viac sa dozviete v príbehu! :)