Samantha sa ponáhľala do školy, aby nemala vymeškané hodiny... rodičia by ju zabili. Bežala a pritom myslela na bielu kobylu.
Keď sa konečne dostala do budovy školy, zazvonilo na druhú vyučovaciu hodinu. Oh nie... pomyslela si Samantha. Rýchlo vybehla na 3. poschodie. Do triedy vbehla minútu pred príchodom učiteľa. Vtom zazvonilo a do triedy vošiel učiteľ. "Postavte sa." povedal potichu. Asi ho bolelo hrdlo a nemohol si namáhať hlasivky... vždy kričal ako to len šlo, napadlo Samanthu. "Á, eh, eh, eh." odkašľal si. " Kde ste bola slečna Cooprová?" povedal nahnevane. " No ja.. ja, som, som...eee... zaspala." vyhabkala zmätene. "Takže vy ste zaspala..." na chvíľu sa odmlčal a rozprával ďalej. " Pre tentoraz vám to odpustím, no nech sa to neopakuje." Samantha si vydýchla a začala si na stôl vykladať zošity a učebnice. "Ale... ako odčinenie budete musieť napísať 1000 slov o ľubovoľnom zvierati." Samantha sa mierne nahnevala, no nakoniec povedala: " A aký čas mám na písanie?" učiteľ sa zamyslel a milo odpovedal: "Keďže si veľmi múdra žiačka, dám vám na to 3 dni." Tri dni? Ach, budem to musieť nejako zvládnuť.
Keď konečne zazvonilo na koniec 7.vyučovacej hodiny, Samantha sa vyrútila z triedy ako hurikán a bežala na konskú farmu, i keď nemala pojatia kde sa nachádza...
YOU ARE READING
Najsilnejšie puto
RandomSamantha žije na vidieku, a aby sa dostala do školy musí prejsť lesom.Jedného dňa tam nájde niečo čo by ju vo sne nenapadlo... Viac sa dozviete v príbehu! :)