Úloha splnená

15 3 5
                                    

V škole:

"Slečna Cooprová?" povedal učiteľ a zahľadel sa na Samanthu. "Áno pán učiteľ?" spýtavo sa pozrela na pána Kolára. "Tuším že si mi mala doniesť ten "referát." odpovedal jej so smiechom. "Aha, prepáčte úplne som na to zabudla." "Ti si to zabudla doma? Tak v tom prípade mi daj žiacku." povedal sklamane. "Nie, nie! Len som vám ho zabudla odovzdať, mám ho v taške." dopovedala a hneď sa hrabala v taške. "Hmm... tu to je." podávala pánovi učiteľovi zošit a kráčala späť ku svojej lavici. "Počkať, stojte slečna Cooprová, myslím že by ste nám to mohli odprezentovať a získať si jednotku na vyše. "Oh, no..nooo, fuuuuuu.... dobre." Vrátila sa späť ku tabuli a začala rozprávať: " Ja som si vybrala referát o koňoch. Samica koňa sa nazýva kobyla , starší samec žrebec a kastrovaný samec valach . Mláďa sa nazýva žriebä................................................................................................................................................... Kone majú rôzne plemená, môžu žiť na divoko alebo skrotené kone (domáce). Tak toto je úvod- všeobecne o koňoch.  Teraz budem opisovať moju kobylu Gizele. Je to samica."nedopovedala pretože p. uč sa jej niečo spýtal: "Ti máš kobylu???" vyjavene na ňu pozeral. " É, ee... nie- len." "To je jedno, rozprávaj ďalej, nemáme toľko času."povedal jej a popohnal ju.

"Výborne! bol to úžasný referát. Zaslúžiš si jednotku z hviezdičkou, a čo si myslíte vy ostatní?" povedal a okom prebehol po celej triede. Všetci vykrikovali 1* ale Erika a Adriana kričali 2! To sú  Samanthine nepriateľky. Vždy sa jej snažia niečo vyparatiť. Jej rodičia boli kamaráti so Adrianinmi rodičmi, čo nebola 2- krát výhoda... 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Najsilnejšie putoWhere stories live. Discover now