kanclerz Palpatin czy lord sithow

360 8 2
                                    

Nastepnego dnia kanclerz poprosił mnie bym reprezentował do w radzie jedi zgodziłem się. Na zebraniach rady było nudno. Później Obi Wan chciał się spytać w imieniu rady czy mógłbym szpiegować kanclerza. Powiedziałem ze się zastanowie. (Kilka dni później). Kanclerz powiedział ze dam rade uratować padme jak przejde na ciemną strone mocy. Wybiegłem z pokoju okazało sie ze wszyscy byli na misjach tylko został mistrz windu powiedziałem że klanclerz jest lordem sithów. Pobiegliśmy do Palpatina, windu z nim walczył na miecze windu zdecydowanie wygrywał, gdy palpatinowi wypadł miecz windu chciał go zabić powiedziałem ze powinien odbyć się proces lecz on i tak chciał go zabić. Zanim zdążył go zabić to odciołem mu ręke wkórym strzymał miecz wtedy palpatin zaczoł go razić błyskawicami i windu wypadł z okna i zgninął. Nastepnie lord kazał wypełnic rozkaz 66 a mnie mianował swoim uczniem i nadał mi imie lord Vader. Moją pierwszą misją było zabić młodzików a potem polecieć na mustafar i zabić wice króla. Gdy byłem na mustafar przyleciał tam statek z którego wyszła padme pobiegłem ją uściskać lecz kiedy zobaczyłem Obi Wana zaczołem ją dusić nie wiedziałem co robie.

- - - - - - - - - - - - -
To już koniec ponieważ było to o Anakinie a nie Vaderem

Anakin Skywalker- Moimi OczamiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz