HAYALLERİNİZE İNANIN

95 6 2
                                    

Hayaller imkansızlığın bir parçası değildir. Hayaller imkansızlık denilen karanlığın ışığıdır. Aydınlatsın ışığıyla geleceğinizi. Severek hayal etmeli insan. Oksijen gibi hayat vermeli ruhunuza.
Bir başkasının hayallerinize dokunmasına izin vermeyin. Dokunursalar acımasızca alırlar ellerinizden. İmkansızlık diye bir kelime olmamalı kelime hazinenizde. İmkansızlığı hayallerinizin saçtığı ışığın parlaklığına gömün. Gözleriniz kamaşsın o parlaklıktan. Asla olmazlar yerini neden olmasınlara bıraksın. Evet neden olmasın ki. Sana hayallerini hayal ettiren hayal de bırakır mı hiç. Dermanını dert ile veren hayallerini imkansızlığa uğratır mı hiç. Hayatta olmayacak hiçbir şey yoktur. Sen yeter ki geceden sonra gündüzün gelişini değil gecede gündüzü hatırlatan yıldızları görmeyi bil. Kıştan sonra yazı görme ondan önce ki ilkbaharı gör. Yani demem o ki hayallerinin gerçekleşmesi yolunda önüne çıkanlar o hayallerin gerçek olduğunun göstergesidir. Yorulabilir, canın yanabilir hatta o yola öylece yığılıp kalabilirsin bile. Ama unutma ki yolda kalman değil yola devam etmemen senin kaybetmene neden olur. Sabırlı olup kazanmaya inanmalısın. Neden mi inanmak çünkü insanlar yaşadıklarına inanmazlar, "inandıklarını yaşarlar".

Kırmızıda Mavi Yaşa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin