7. BÖLÜM Zayıflama

340 15 2
                                    

Evet başlıktanda anlayacağınız gibi gerçekten zayıfladım. Bu kararı verdiğimde 76.7 kiloydum. 2. Haftamın sonlarına doğru tartıldım. Bilin bakalım kaç kilo geldim.

74.3

Bu rakamı görüp güne o kadar güzel başladımki inanamazsınız. Rüyalarıma bile girmeye başladı.
Tabiki daha çok yolum var. Ilk hedefim 70 kilo olmak. Bunun için çok çalışmam gerek. Ayrıca çevremden duyduğum birkaç güzel sözleride yazayım

"Göbeğin erimiş kızz ne yaptın tatilde"

"Yüzün küçülmüş lan"

"Kilo mu verdin sen "

Gibi gibi. Bunları duymak o kadar motive ediyorki beni. Sporu daha da hırslı yapıyorum.

Ama tabikide daha yolun başındayım. Vericek çok kilom var. Önce bi 70 olayım. Sonrası çok kolay gelir.
Bir de size tavsiyem benim gibi zayıflamaya başladıysanız alacağınız kıyafetlerı küçük beden alın. Mesela ben "M" beden aldım son aldığım kıyafeti.

Ayrıca en önemlisi pantolonlar. Mesela 42 beden giyiyorsanız 40 alın. Yada kendinizi motive etmek için pahalı ama küçük beden bir elbise alın. Pahalı olduğu için onu kullanmak isteyeceksinizdir bu nedenle daha çabuk zayıflarsınız.

Birde sık sık fotoğrafınızı çekmeyi unutmayın. Ayda bir yada haftada bir boydan fotoğrafınızı çekin. Daha sonra hepsini karşılaştırırsınız. Emin olun çok motive ediyor.
Mesela ben 2 hafta önceki fotoğrafımda göbeğim çok vardı. Ama şimdi küçücükte olsa bir değişme var.

Kendinizi kimseye ezdirmeyin kızlar. Size asla kilolusun zayıfla gibi sözleri duymayın.

Zayıflama HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin