================================
LoveHorseAle
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Matt imi pare rau pentru tine dar trebuie sa vorbesc ceva cu Ale.
-Ok.... Si Matt pleaca suparat.
-Deci vrei sa mergi cu mine in oras? Oriunde, la mall, la pizza, la suc! Trebuie sa vorbesc neaparat cu tine.
-Ok. Mergem la mall?
-Ok.*Vorbesc cu Nash la telefon*
-Fii antenă!
-Is!!!
-Tu cu Cameron mergeti sa cumparati sucuri si bautura pentru petrecere. Eu o sa vorbesc cu Ale. Jack J. cu Jack G. cumpara mancare. Jack W. Cu Aaron merg dupa confetii si decoratiuni si Heyes cu Sky stau si il tin ocupat pe Matt. Ai inteles?
-Da!
-Ok transmite mai departe.
-Ok!
-Te iubesc!
-Si eu regina mea!
*Gata cu vorbitu'*-Am ajuns!
-Ok!
-Deci ce era asa important inct nu ai putut sa imi spui acolo?
-Paiii.... Stii ca maine e ziua lui Matt, nu?
-Logic!
-Si vrem sa ii facem o supriza...
-Treci la subiect!
-Ahhh la Matt ii place de tine si vrem ca tu sa fii surpriza!
-La Matt ii place de mine? Si incepe sa strige!
-Hooo mă mai incet!
-Scuze dar nu imi vine sa cred!
-Ma bucur ca esti fericita!
-Awww, mersi!
-Deci ce zici? Te bagi?
-Da dar ce trebuie sa fac?
-Pai acum baietii fac cumparaturi! Eu o sa merg cu tine acasa ca sa iti faci bagajul si o sa stai cu mine si Nash pana maine! Ce zici?
-Ok! Hai sa o face lata! 😂😂
Dupa o ora am mers la Ale acasa!
-Mama ta unde este?
-Mama si tata lucreaza in Germania si eu stau singura.... M-am dus si am luat-o in brate. Stiu cum ii dar tu macar ii mai poti vedea, eu nu....
-Ok gata cu tristetea, avem de organizat o petrecere. Sa stii ca acum noi suntem familia ta.
-Awww, mersi.
Telefonul meu a sunat in semn ca am primit mesaj.
Mesaj nou de la ❤bae Nash ❤
O fotogafie? Dubios... Dau sa se incarce si apoi sa se deschida-Ale, uite ce fac baieti!
-Selfie in lift, nu cred 😂😂
-Esti gata de plecare?
-Da!
-Eu o sa iti duc la mine in autocar gentiile pana mergi tu la Matt ca sa nu se prinda, ok?
-Ok!
Dupa 30 de minute am ajuns inapoi, dupa cum am stabilit eu am mers sa pun gentiile in autocar si ea a mers la Matt.Ale P.O.V.
Ma duc sa vorbesc cu Matt ca sa nu se prinda. Intru in incapere si el statea pe canapea. Cand ma vazut a facut ochii mari.
-Ai v ve venit.
-Am spus ca vin inapoi! Si am zambit.
-Trebuie sa iti spun ceva.
-Spune!
-Te plac....
-De ce?
-Nu stiu, esti as de dulce si sesibila. Cand stau langa tine simt ca inghet si ca mi se inmoaie picioarele.
-Awww, dar tu esti o vedeta, poti avea orice fata.... Eu sunt o simpla fata de 15 ani...
-Exact eu te vreau pe tine. Isi pune mainile pe talia mea si se apropie de mine. Ma impinge incet pe canapea se pune peste mine si ma saruta. Nu imi vine sa cred, Matthew Espinosa, preferatul meu chiar ma saruta! Parca visez. Dupa ce se desprinde din sarut se uita dejamagit la mine.
-Dar eu trebuie sa plec astazi si nu o sa te mai vad niciodata.... Nu vrei ca vi cu noi in tour?
-As veni dar nu pot... Scuze!
-Inteleg ai si tu viata ta si parintii tai. Atunci ma saruta si imi spune incet ,, te iubesc", inima a inceput sa imi bata tare nu am stiut ce sa spun dar m-am adunat si i-am raspuns ,, si eu te iubesc"
Eu practic trebuia sa plec, asa credea Matt.
-Eu trebuie sa plec...
-Stiu. Ma ia in brate strans si ma saruta apasat. Te iubesc. Si ma pupa pe frunte.
-Si eu pe tine... Si a plecat. Eu am fugit la autocarul lui Vane.Vanessa P.O.V.
A ajuns Ale la noi in autocar. Mia povestit ce s-a intamplat intre ea si Matt. Imi aduce aminte de mine si Nash.
-Ce frumos! Am stiut sa asta se va intampla. Ma bucur pentru voi. Dar ce dragut din partea lui ca te-a invitat cu noi in tour. Imi aduce aminte de mine si Nash. Nash a venut in spatele meu si ma sarutat. Ma simt asa de bine cu el. Il iubesc asa mult.
-Te iubesc mult.
-Eu te iubesc cel mai mult regina mea!
-Cred ca Matt e suparat acum..
-Lasa ca maine cand o sa te vada o sa isi revina.
-Abia astept ziua de maine!
CITEȘTI
Primul Iubit (Nash Grier)
FanfictionEste vorba despre povestea unei fete care a fost violata la 12 ani. Nu a avut niciodata un prim sarut si nimic legat de o relatie!Pana la 15 ani cand a mers in MagconeTour sa isi vada cantaretul preferat pe Shawn Mendes si pe Nash Grier. Acolo ii i...