Ultimul capitol+Casa de nebuni

448 23 12
                                    

Azi este ultima zi de MagconTour. Ma uit melancolic pe geam amintindu-mi de tot ce s-a intamplat. De tot. Daria. Ale. Sky. Shawn. Si mai ales Nash. Viata si sufletul meu. Gandurile mele au fost intrerupte de Nash.
-Esti ok, iubire?
-Da. M-am gandit la tot acest tour si la toti. Nu mai am rabdare sa il vad pe Justin si Niall.
-E ok, ca intr-o ora o sa ajungem.
-Ok.
Ma pupa pe frunte protectiv apoi merge sa isi faca bagajele, eu merg dupa el ca sa il ajut.
-Iti aduci aminte prima data cand am inceput sa vorbim mai apropiati?
-Da. In seara aia cand eu am intrebat de uscator si tu ai vorbit urat cu mine. Si eu am iesit doar in boxeri din baie. Si m-am apropiat de tine.
Atunci a venit mai aproape de mine.
-Si dupa te-am lasat incet pe pat.
Si a venit langa mine si a facut ca atunci.
-Si am vrut sa te sarut dar nu am vrut sa exagerez, dar acum o sa o fac.
Si ma sarutat, limba lui calda ma face fericita. Sunt cea mai fericita fata de pe pamant.

*Cameron P.O.V.*
Intr-o ora ajungem la Londra. As vrea sa o intreb pe Daria daca vrea sa se mute cu mine. Defapt eu cu Nash si cu Matt ne-am gandit sa ne mutam impreuna toti. Ar fi o idee foarte buna.
-Iubire?
-Da!
-Eu cu Nash si Matt ne-am gandit sa ne mutam impreuna cu Vane si Ale. Ce zici? Vrei sa te muti cu noi?
-Asta inseamna ca o sa fiu mai aproape de tine, nu?
-Da.
-Atunci sigur ca vreau.
-Te iubesc.
-Si eu pe tine.

*Matt P.O.V.*
Mai avem o ora. Nu stiu ce sa fac, adica o iubesc pe Ale. Si ea spune ca ma iubeste, dar oare ar vrea sa stea cu mine, cu Nash, Cameron, Vane si Dări?
-Ce faci, bae? (numa Dări stie: Nu fac baie, esti proasta!)
-Ma pregatesc, tu bae?
-La fel. Vreau sa te intreb ceva.
-Spune!
-Ai vrea sa te muti cu mine, Nash, Cameron, Vane si Ale?
-Unde?
-Pai eu cu baieti am hotarat sa ne mutam toti cinci, ai vrea si tu? Ca sa fim mai aproape?
-Da, cred ca ar fi perfect.
-Ok! Si ma saruta.

Dupa o ora

Am ajuns in Londra! Am parcat in fata unui supermarket toti. Acolo ne-am intalnit cu Niall si Justin.
JB:Iubirea mea, nici nu iti vine sa crezi ce dor ne-a fost de tine.
Si o ia in brate. Niall face la fel.
Vane:Au fost doar 3 saptamani....
Niall:O eternitate pentru mine.
Nash:Hey.
Niall:Hey. Si merge sa dea mana cu el cu un zambet pana la urechi. Cand a vazut Nash a inceput si el sa zambeasca.
Matt:Ati vorbit cu fetele de mutare?
Vane:Ce mutare?
Matt:Nash, nu ai vorbit cu ea?
Nash:Am uitat.
Cam:Pai spunei acum.
Nash:Ok. Niall, eu cu Cam, Ale, Dări si Matt vrem sa ne mutam impreuna. Bine inteles, daca vrea si ea!
Niall:Vane, tu vrei?
Vane:Mda....
Niall:Nu te ascunde! Da sau Nu?
Vane:Nu vreau sa te superi!
Niall:Nu am de ce sa ma supar! Mai ales ca eu ma mut la Justin!
Vane:Serios?
Niall:Da! Deci vrei sau nu?
Vane:Da!
Niall:Ok. Si ma pupa pe frunte.
Nash:Perfect!
Matt:Mai trebuie sa mai gasim o casa!
Vane:Ma ocup eu cu Nash!
Toti:Ok.

Dupa trei zile
-Am gasit!!! Incep sa strig la Nash!
-Ce?
-O casa!Asculta! Deci, este cu doua etaje adica parter si doua etaje, are trei bai, o bucatarie,un living, subsol, si cate 6 camere pe etaj!
-Perfect! Dar cum impartim?
-Pai! Eu cu tine la etaju' unu', Ale cu Matt la etaju' doi ca ei o sa faca nebunii ca na... Si Dări cu Cam pe etaj cu noi. Bucataria si livingul la parter. La subsol vreau sa fac pentru mine un studio cu instrumente. Atunci mai raman noua camere. Trei camere pentru dresing la fiecare cuplu. Una cu xbox, pc si jocuri; una sauna si dus turcesc; un home cinema cu ecran pe tot peretele si sistem audio; biblioteca de carti, sidiuri si asa si mai vedem pe parcurs. Acum alegem decorul. Eu pentru ca sunt fata si am simt o sa aleg la toti!
Casa arata asa:

 Eu pentru ca sunt fata si am simt o sa aleg la toti!Casa arata asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

1.Camera mea si a ta:

Camera mea si a ta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

2.Camera lui Ale cu Matt:

Camera lui Ale cu Matt:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

3.Camera lu' Dări cu Cam:

Camera lu' Dări cu Cam:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Perfect!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gata si ultimul capitol #lacrima
La 25 de vizualizari o sa pun ,,Epilog" si un scurt Anunt care sper ca o sa va lase fara cuvinte
Noa ceau, P dublu v P

Primul Iubit (Nash Grier)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum