Au trecut 3 luni de la MagconTour. A fost bine in primele doua luni, au fost linistite si ca de obicei. Nimic deosebit. Pana intr-o zi.
Ale:Guys, trebuie sa ne adunam. Eu cu Matt avem ceva de spus.
Eu:Ok.
Ne-am strans toti in living.
Nash:Ce e asa important?
Ale:Pai.....
Matt:Ale e....
Cam:Spune o data!!!
Ale:Ok. Gata. Eu sunt insarcinata in doua luni.....
Eu:Serios?
Ale:Da.
Toti:Felicitari.
Dupa ce am luat-o toti in brate si am felicitat-o Cam a intrebat:
-Si ce o sa faci ca ai doar 15 ani.... E greu la varsta asta sa cresti un copil, pentru ca si tu inca esti un copil....
Ale:Stiu, m-am gandit cu Matt si trebuie sa avortez. Pentru ca sunt infectata cu sifilis. Si atunci o sa se ia si la copil si nu vreau sa il nasc mort. Chiar am vrut sa il tin dar na...
Eu:E ok. O sa te sustinem.Dupa 6 luni. Maine o sa fie aniversarea mea si a lui Nash de 1 an. Sunt cea mai fericita.
A doua zi, seara la petrecere.
Nu mai pot. Simt ca ma lasa picioarele. Imi vine sa mor.... Nash s-a imbatat si a incercat sa abuzeze de mine. Si ne-am certat si el a plecat. Dupa 3 ore am intrat la noi in camera, nu mai puteam, am plans non-stop. Cand deschid usa am vazut ceva oribil. Era ,,iubita" lu' Justin peste Nash si erau dezbracati pe jumatate. Am crezut ca mor. Era sa lesin dar m-am adunat si am iesit din camera. Am fugit. Nash fugea dupa mine si tipa sa ma opresc. Am luat cheile de la masina si am plecat. Nu aveam carnet dar stiam sa conduc. Nash a luat cealalta masina si a venit dupa mine. Era beat. Si a trecut pe rosu. Am vazut cum o masina intra in el si mi s-a taiat filmul, nu am mai putut gandi, am coborat din masina plangand si am fugit la masina lui. Imi tremura mana dar am putut suna la salvare.Dupa 3 luni.
Fac acelasi lucru. Stau aici, in camera asta alba si astept sa se trezeasca. Ii cant mereu si vorbesc cu el si astept sa se miste. Nu am plecat de aici deloc. Doar o data la doua zile sa fac dus, atat. Sper doar sa se trezeasca.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
La 20 de vizualizari pun ,,Anunt" si gata. P dublu v P.
Apropo, nu cred ca e stralucit pentru ca e sambata si e 5 dimineata. 😂😂
CITEȘTI
Primul Iubit (Nash Grier)
FanfictionEste vorba despre povestea unei fete care a fost violata la 12 ani. Nu a avut niciodata un prim sarut si nimic legat de o relatie!Pana la 15 ani cand a mers in MagconeTour sa isi vada cantaretul preferat pe Shawn Mendes si pe Nash Grier. Acolo ii i...