Alexandra partea I

600 24 9
                                    

================================Acest capitol este pentru LoveHorseAle
Macar ea daca imi citeste cartea ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

E 6 Iulie. Maine e ziua lui Matt. Eu, Sky, Nash si cu baietii vrem sa ii facem o surpriza.
Nash: Hey iubire azi avem oprire. Vrei sa vi si tu cu Sky? O sa mai vedeti fani poate vreti sa facegi niste poze ceva.
Eu: Nu cred, ca nu are rost sa stam pe capu' vostru, plus ca pe mine nu ma cunoaste nimeni. Daca vrei poti sa o iei pe Sky.
Sky: Ba da! Toti te cunosc. Fara tine eu nu merg. Te rogggg! Si face o fata de catelus.
Eu: Ahhh, bine....
Am ajuns si am intrat. Matt era foarte bucuros ca maine e ziua lui. Noi ne prefacem ca nu stim. Incepe meet-ul.
Prima persoana care intra este o fata. Frumoasa, zambareata, cu ochii verzi nu am mai vazut asa un verde inchis, sunt superbi. Cu par saten, era destul de scunda cam 1.60. Imbracata cu niste pantaloni negri taiati si un tricou alb mai transparent si niste conversi albi. Clasic. Avea un ruj negru si la ochii avea cu tus codite (cat eyes)

Avea o geanta neagra mai mare in care cred ca avea necesitatiile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Avea o geanta neagra mai mare in care cred ca avea necesitatiile.

Avea o geanta neagra mai mare in care cred ca avea necesitatiile

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cand a intrat era foarte timida. Eu am vrut sa ma duc sa vorbesc cu ea. Matt cand a vazut-o a vrut sa sara peste canapea dar el fiind un indemanatic s-a impedicat. S-a ridicat repede si s-a dus la ea.
-Scuze, ma fac des de rusine...
-E ok si eu la fel.
-Eu sunt Matthew.
-Stiu esti preferatul meu. Va cunosc pe toti de aici. Matt s-a inrosit.
Ea este Vanessa si arata spre mine. Ea este Skylinn sora lui Nash, el este Nash, el este Cameron, el este cantretul meu preferat Shawn.
Va stiu pe toti.
Eu: Ce dragut. Cum te cheama?
Ale: Alexandra.
Matt: Esti frumoasa.
Eu: Sunt de acord cu Matt.
Ale: M m mersii.... Si a lasat capul in pamant.
Eu: De ce esti asa timida. Nu trebui mai ales cu noi.
Ale: Sunt mai timida pentru ca na voi sunteti vedete si eu sunt o fata normala.
Eu: Nu sweetie. Si noi suntem normali. Suntem oameni ca tine. Si tu esti asa de frumoasa si sigurat ai potential. Baietii stati cu ea pentru ca eu trebuie sa vorbesc cu Matt.
Il iau le Matt de brat si il trag dupa mine.
-Matt, tie iti place de ea?
-Cam da....
-Si de ce nu vorbesti cu ea?
-Imi este rusine.
-Esti asa de șod cand esti indragostit si il iau in brate. Eu cred ca si ea te place.
-Serios?
-Vrei sa vorbesc cu ea?
-Nu stiu ce sa zic....
-O iau ca pe un da. Si am plecat grabita.

*Trimit mesaj la Shawn, Cameron, Nash, Aaron, Hayes, Jack & Jack si la restu' baietiilor*

Ne intalnim la autocare in 5 minute. E vorba de petrecerea lui Matt. Repede!!!

*S-a trimis*

Am mers la autocare acolo erau toti.
Shawn: Ce s-a intamplat?
Eu: Am aflat ca la Matt ii place de Alexandra.
Nash: Siii?
Eu: Adica cum adica si? Poate fii cadoul perfect!
Cameron: Cred ca am inteles! Vrei sa o luam cu noi pe Ale si sa o ascundem. Si la ziua lui Matt sa i-o facem cadou.
Eu: Aleluia! Un om care gadeste.
Nash: Ar fii o idee buna.
Shawn: Si cine vorbeste cu ea?
Eu: Eu, ii spun sa mergem la un suc si ii spun.
Cameron: Si unde o ascundem?
Eu: O tinem la mine, Sky si Nash in autocar ca Sky si Nash nu se supara, nu?
Sky: Yeyyyy inca o prietena.
Nash: Oookkkk....
Ok ma duc sa vorbesc cu ea!

Primul Iubit (Nash Grier)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum