Inceputul

1.2K 36 22
                                    

Asteptam Magcontour-ul. Era in 4 zile, abia asteptam sa imi vad cantaretul preferat pe Shawn Mandes. Pe baiatul vietii mele Nash Grier care nu va fii cu mine never (never say never), da stiu, sunt o visatoare mare daca ma gandesc ca ma va alege pe mine din miile de fete. Ii astept si pe Cameron Dallas, Matthew Espinosa, Heyes Grier, Aaron Carter si pe restu'

Inca nu m-am prezentat:
Eu sunt Vanessa Horan, am 15 ani si locuiesc in Romania. Sunt cantareata si cant la toate instrumentele posibile si imposibile. Sunt la Liceul De Arte Sabin Dragoi si am un frate pe nume Niall Horan, da, acel Niall Horan din One Direction. Astept Magcontour-ul de mult mult timp ca sa il vad pe Nash si Shawn. Cum părinții mei au murit, adică doar tata, îl am doar pe Niall. Am multi prieteni, doar ca mai mult îmi place sa stau sa citesc. Da, ies în parc sau în oraș cu ei dar nu în cluburi și asa. Nu sunt pe gustul meu.
Stand pe gânduri îl aud pe Niall cum striga.

-Pitic, unde esti? Striga Niall.
-La mine in camera studiez.
-Ce studiezi?
-Orice pot!
-Hai la masa.
-Ok.
Când ajung jos la masă îl întreb.
-Ce ai facut de mâncare?
-Pai din moment ce e 11 dimineața e logic ca am făcut omleta.
-A ok. Niall?
-Da.
-Îmi e frica pe când vine Magcontour-ul.
-De ce?
-Dacă ma panichez și ma fac de rușine?
-Offff doamne nu se va întâmpla.
-Sper.

Aud ușă de la intrare. A venit verișorul meu.
Eu:Hei iubire.
El:Hei soare. Și vine și ma strânge strâns în brate și ma pupa.
Niall:Avem o problema. Spune serios.
El:Da. Și se puse repede jos. Care e?
Niall:Verișoara ta scumpa, are emoții   ca o sa se facă de ras la Magcontour.
El:Serios? Și începe sa rada.
Eu:Nu radeeeee.
El:Bine gata. Scuze. Deci e o problema serioasa. Și ne apuca pe toți rasul.
Eu: Offf, cu voi nu se poate vorbii frate. Și am plecat în camera mea.
Ei:Și noi te iubim. Și încă râdeau.
Eu mi-am dat ochii peste cap. Și i-am ignorat. Asta este. Tot ii iubesc și tot ai mei sunt. Și mereu sunt acolo pentru mine.

Primul Iubit (Nash Grier)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum