Biricik kuzenimle birlikte pis pis sırıttıktan sonra havuzun oraya doğru yürümeye başladık. Yalnız bir sorun vardı. Havuza tekrar girebilmek için yine ödeme yapmamız gerekiyordu. Ve tüm paracıklarım bitmişi. Geriye sadece içi yüklü otobüs kartım kalmıştı.
"Kızım benim paracıklarım bitti, havuza tekrar girebilmek için biliyorsun ki yeniden ödeme yapmamız gerek." Gözlerimi kırpıştırarak canım kuzenime baktım.
"Suna sen beni ne sanıyorsun alnımda banka falan mı yazıyor ?"
"Valla alnında yazmıyor ama gözlerinde dolarlar görüyorum."
"Kızım valla beş kuruşum yok al kendin bak inanmıyorsan." Cüzdanını uzattı. Tabi ki de içi boştu. Kendimi çaldığı çantadan hiç bir şey bulamamış siyah maskeli kapkaççılar gibi hissettim. Havuza giremiycektik.Ordaki uzun bacaklı yosmalar benim esmer yarimle oynaşırken ben burda kös kös kalamazdım.Düşün Suna düşün kızım.Acaba girişteki görevliye bi arkadaşa bakıp çıkcaktım desem kabul eder miydi.Ay zaten göt kadar havuzunuz var kime bu havanız diye atarlandım.Kuzenimi kolundan sürükleyerek ödeme yapılan yere geldim.Yüzüme en masum halimi takınarak görevlinin camına tıklattım.Kuzenim ''napıyaee yeaa bu gerizekalı'' triplerindeydi.
''Buyrun hanımefendiler?'' Adamın yüzünde yine geldi tipini düdüklediklerim ifadesi vardı.
Diyeceğim şeyden utanıyordum ama benim adım Suna'ysa esmer bebeğimi içerideki çakma Barbie'lere kaptırmayacaktım.Nefes al Suna kızım,sen ne badireler atlatmış kızsın! Unutma babanlarla havuza geldiğinde sarı fosforlu deniz yatağını sen taşımıştın, bunuda yapabilirsin! Beynim de yalan üreten bölgeye gerekli komutu verdikten sonra en şirin ses tonumla konuştum.
''Ya şey ıh amca şey ya ıh.....'' Ah ben kafama sıçayim. Yalan söylemeyi bile beceremiyorum.''Ih amca şey ya ıh' ne kızım? Kabız olmuş yaşlı teyzeler gibi ıhhlamakta neyin nesi kendine gel! Zaten ben bunu dediğim an kolumda bi mıncırma hissetim.Canım kuzenim Tülay kolumun derisine tırnaklarıyla işliyordu.Hatta birazdan kemiğime ulaşacaktı.Hemen kendime gelip devam ettim konuşmama.
''Daha demin biz havuzdan çıkış yapmıştık ya, bi arkadaşımıza bakmaya çıktık.O yüzden yanii geri havuza girerken para ödememiz gerek miii?'' Dünyanın en saçma sapan cümlesini kurmuştum.Tülay yüzüme avlak avlak bakıyordu.İçinden ''ben bu kızla nasıl aynı kanı taşıyorum Allaam'' dediğini duyabiliyordum.
''Nasıl yani anlamadım.'' dedi görevli amca.İyiki görevli bir amcaydı.Benim yaşlarımda bi bebe olsa eminim.Hiç bir bok diyemez ablak ablak sırıtırdım. Amcaya ''Bak amcacım içeride sevdiceğim var onun benden haberi olmasa bile,benim falımda çıktı,onu sürtüklerin eline bırakamam, gözünün yağını yiyiiim bizi içeri sok.'' demek isterdim.Tabiki o sözcükler ağzımdan ''Amca hani biz zaten daha demin çıktık ya dışarı,tekrar girmek istiyoruz para ödememiz gerek mi?'' dedim.O an amcanın bana bir bakışı vardı.Böyle içinde ezikleme mi dersin,aşağılama mı dersin,her bir bok vardı.
''Kızım dalga mı geçiyorsun?'' deyince amca, bende kayış koptu.Ulan zaten göt kadar havuzunuz var.Şuraya gelen 3-5 kişi bide hala paranın derdindesiniz.Hem havuzunuz bok gibi kokuyor.O suda her gece ceset mi yıkıyorsunuz ne yapıyorsunuz belli değil.Benim gözler doldu.Amca da dayanamadı sanırım.
''İyi hadi geçin madem zaten kapanmasına az kaldı havuzun.'' dedi.O an öyle bi arşa yükseldim ki.Amcaya sarılacaktım.Tülay ise utançtan,telefonuna gömülmüştü.Sevinç nidaları atarak,Tülay'la havuza giriş yaptık.
''Yani kızım ne yaptın ne ettin başardın bravo sana.''
''Gözlerim dolunca amca nasıl acıdı ama,bilseydim baştan ağlardım kızaam.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİNİZDEKİ SUNA
HumorAh evet Suna! İçimizden biri.Okulunda yakışıklı çocuklar,yakışıklı bir karşı komşusu da yok ya da yaz tatiline gittiği zaman ona aşık olan birileri de.O tamamen içimizden biri kızlar! Okurken kesinlikle ''Aynen,oha aynı ben,valla ya'' gibi tepkiler...