DEFTER DÜZENİ

453 16 3
                                    

Arkadaşlar selamun aleylüm. Evet kizlar bugün bir arkadasimiz için defter düzenini sizlerle paylaşacağım. Evet ilk olarak benim de tercihim olan telli defter alın cünkü hem daha kullanışlı hem daha düzenli olmasını sağlıyo defterlerimizin.

Renkli kalemler herzaman olmali defterlerinizde ben genellikle mor,mavi,siyah ve yeşil renkli stabilio'ları kullanırım,zaten bu renkler daha canlı ,maviyi kullanmamın en büyük sebebi;çalışırken göze çarptığı için hemen not alıp yazabiliyoruz.

Gelelim defter süslemeye;
•Evet ilk önce youtube'de gördüğüm ve kendimde yaptığım donut desenli defterler.
İlk olarak kırtasiyelerde bulunan cıkartma şeklinde donut resimlerimizi alıp defterlerimizin üstüne yapıştırıyoruz ve üstüne tutkalli su ile üstünden geçiyoruz ki çıkmasınlar,ve bitti. Arkadaşlar çok kolay isterseniz yazılarda ekleyebilirsiniz.

•Evet yine kırtasiyeden aldığimız şekilli bantlarla defterlerimizin kapaklarının kenarlarından şerit çekiyoruz ve bilgisayardan çıktısını aldığımız sky,hope... Gibi yazıları yapıştırıyoruz ve kalan yerleride aynı şekilde spiral (yanlış yazmış olabilirim) şeklinde yapıştırıyoruz ve bitti.

•Siyah defter,kitaplar için oncelikle bilgisayardan çıkardıgımiz elmas şeklini dahada kenarlarindan keskinleştirip defterimize yapıştırıyoruz ve bitti.

Arkadaşlar elimden gelen bu kadar isteklerinizi mesaj atın lütfen.√ALLAH'A EMANET OLUN.

KAPALILARA TAVSİYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin