Merhaba arkadaşlar bugün sizlere _yazar76_ arkadaşımızın sorusuna cevap vermeye çalışacagım ve teşekkür ediyorum,sorusuna geçiyorum.
Evet kızlaar sizlere bir gününüzü nasıl geçirmeniz gerektiğini anlatacağım.
Kızlar günde en az bir sayfa dahi olsa kuran'ı Kerim okuyun ki gününüz hayırlı ve mutlu geçsin derim ve başlayalım.
Arkadaşlar;
Sabahın köründe kalkarım ah o okul olmasaa👎 daha sonra kahvaltımı yaparım; kızlar sizde yapın "ay yiyemiyorum" falan demeyin bu seneye kadar bende yiyemiyordum ama artik yiyebiliyorum bir bardak sütle başladım ve şuan kahvaltı yapmadan gittiğimde acayip oluyorum neyse. Okul kıyafetleri giyerim👎 ve okul yolunu tutarım👎 dersler hocalar derken okul biter ve eve geri dönerim oh be👍 artık okuldan geldikten sonra ben hemen abdest alıp bir sayfa kuran'ı kerim okuyorum ki sizede tavsiye ederim, daha sonra yemek yiyip👍 iyice rahatlayıp televizyon karşısına geçip favori dizim bir garip aşk'ı izliyorum ve daha sonra haberler başlıyo👎 ve ben ders çalışmaya gidiyorum orda bir saat ders tekrarı yapıp ödevlerimi bitirdikten sonra yine çok sevdiğim televizyon başına geçiyorum ordada ailemle vakit geçirdikten sonra yatmadan önce favori kitabım "böğürtlen kışı" adlı kitabımı okuyorum ve yatıyorum. Sabah okul olacağı aklıma geliyor ama neyse👎NOT: Tatlı okuyucum eğer eksik yazdiysam lütfen söyle senin istediğin gibi düzelteyim ki sana yardımcı olayım çünki senin istediğin gibi yazmamı sağla lütfen.
Arkadaşlar inşallah beyenmişsinizdir elimden geleni yapmaya çalışıyorum lütfen sizde yardımcı olun.
ALLAH'A EMANET OLUN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPALILARA TAVSİYELER
RandomTesettür giyimi,dıy,atıştırmalıklar,namaz,bakımlar,özel öneriler, oyunlarVe Daha Fazlası için okuyun.. Bu kitapta herşey var. Kötü söze ağız kapatmak,kötü bakışa baş kapatmak gerekir...