11.

7 3 0
                                    

Cu respiratia intre-taiata, cele doua colege parasira liceul cu cateva ore inaintea terminarii programului. Emily nu chiulise niciodata si nu era incantata sa o faca tocmai atunci, cand apele nu erau chiar linistite.
Dupa ce atrasesera cateva priviri la cantina, Claire se decisese ca nu este suficient de sigur sa vorbeasca despre acel subiect din moment ce 'peretii au urechi'. Se ridicase brusc, tragand-o pe bruneta spre iesire.
-Claire, unde mergem? Ascuti Emily vocea batand din picioare din ce in ce mai tare cand realiza ca se indreptau spre parcare.
-Relax, frumoaso. Mergem la masina mea.
Inghiti in sec, privindu-si pantofii. Chiar daca scopul fetei nu fusese acela de a o jigni, Emily asa simtise. Trebuia sa admita ca oricate persoare ar fi zis ca e frumoasa, tot nu putea crede.
-De ce?
Se intoarse inlemnita spre Claire. La ce se referea? La ce credea ea? Si daca era asa cum de isi daduse seama? Hotara rapid sa isi ia inima in dinti si sa dea raspunsul pe care il credea potrivit.
-Nu cred in totalitate pe nimeni care imi spune ca sunt frumoasa. Imediat mintea mea incearca sa caute un motiv. Si de fiecare data cand sunt complimentata, imi amintesc cuvintele rele spuse la adresa mea.
-Esti o fraiera. Ofta satena urcand in Fordul ei rosu.
Nu raspunse, inghitind in sec si alataurandu-se si ea in vehicolul feminin.
-Cele doua dau o petrecere diseara. Si am facut rost deja de cateva invitatii.
Un gol in stomac i se forma instant fetei. Un gust amar ii omora papilele gustative, incruntand sprancenele proaspat-pensate. Ura petrecerile din toata inima ei. In special pe cele care se dadeau in timpul scolii. Nu erau decat un prilej de betie si aventuri de o noapte.
-De ce as merge acolo? Intreba mascand victorios toate senzatiile pe care le avea.
Un scurt ticait acompania trosnitul produs de degetele lui Claire.
De ce e nervoasa?
-Imi dau seama ca nu ai mai fost la o petrecere. Inainte sa ma refuzi categoric, tine minte ca e sansa noastra daca vrem sa o dam jos pe Margaret. Petrecerile lor sunt cele mai importante deoarece se tin chiar in casa directorului. E un semn de sfidare. Un fel de traditie, spune ca fiecare persoana prezenta sa joace cel putin o runda de adevar si provocare. Dar... Invitatiile se obtin greu. Margaret le-a obligat pe Felicia si pe Alisson sa ii faca rost de bilete toata saptamana. Ajunse acolo, vom soca atat prin vestimentatie cat si atitudine si prezenta. Tot ce avem de facut e sa fim frumoase si sa ne dam prietene pe langa Riley si Darcy. Vom urca substantial ca rang pentru ca fetele alea sunt la egalitate cu Margaret. Doar ca sunt dezinteresate de titlul ala idiot.
-Deci planul tau e sa ne cream un grup al popularilor nu-chiar-atat-de-populari. Si apoi ce?!
-Vom cunoaste echipa de handbal, cea de fotbal si inca cateva persoane. Suficiente sa o lasam pe Margaret fara 'fani'.
Plescai usor din limba, plimbandu-si privirea prin jur.
Esti asa o grasa!
Atat de proasta!
Ai iesit din carapace?
Cine te crezi, carpo?!
-Ma bag. Sopti hotarata, indreptandu-se spre noua ei prietena. Hai la cumparaturi.
Intre timp, Luke se uita la scaunul gol pe care se presupunea ca trebuie sa stea iubita lui. Ofta confuz, sprijinandu-si capul in palma. Il ignorase pentru prima data. Si analiza atent fiecare detaliu si fiecare lucru pe care ea l-ar fi putut vedea drept fiind gresit. Dar oricat se chinuia, nu gasea niciunul.
Scutura din cap, sperand sa o vada la urmatoarele ore. Chiar daca erau relativ-certati, tot isi dorea sa o duca acasa. Nu avea nevoie sa ii vorbeasca. Doar sa o simta acolo, langa el.
Un biletel mototolit haotic ateriza pe banca lui. Se decisese rapid sa il desfaca inainte ca profesoara aceea afurisita sa puna iar ochii pe el.
'Diseara petrecere pe Fifth Avenue. Toata echipa e invitata. Haidee... Sa te distragem putin.'
Sa gandi putin. De ce sa nu se duca? Evadase dintre randurile cartii pentru Emily dar ea parea acum la fel de neinteresata pe cat era de rozul neon. Aproba dintr-o miscare scurta a capului spre George, care zambea frenetic.
-Claire, e prea mulata! Suiera bruneta printre dinti privindu-si reflexia.
Dupa o serie de probe la care Claire nu daduse aprobarea, Emily trasese pe ea mai mult in gluma o rochita neagra, foarte scurta si foarte mulata.
-Dumnezeului, nu mergem la biserica! Nu te mai plange, trebuie sa impresionezi! Rosti apasat satena tragand pe ea o rochita asemanatoare, dar verde inchis.
Emily isi dadu ochii peste cap, invartindu-se prin magazin in cautarea unor pantofi potriviti.
Intinse mana spre niste balerini dar fu plesnita imediat de Claire.
-Pentru ultima data, nu mergem la o inmormantare! Aia, aia sunt potriviti! Tintui doua perechi de platforme pe care Emily jura ca si-ar fi rupt gatul.
-Oh haide, vorbesti serios?!
Dupa cateva trante, se obisnui cu pantofii, indreptandu-se spre casa.
-1200 de dolari. Rosti casierita privind neutru la vestimentatia sumara a fetelor.
Claire largi ochii pe cat putea cand bruneta scoase un teanc de bancnote, platind ambele tinute.
-Ce om normal tine la el atatia bani cash?! Oh stai, Emily nu e normala...
Chitaira amuzate, asezand plasele cu vechile lor haine in portbagaj. Claire isi rodea nelinistita unghia degetului aratator.
-Cand vrei sa iti dau banii?
-Nu e necesar. Am suficienti. La ce ora trebuie sa fim acolo?
Emily isi scoase din geanta telefonul verificand ceasul. Petrecusera doua ore la mall, ajungand la minunata ora sapte.
-Incepe la noua jumatate dar nu iti face probleme. Trebuie sa trecem si pe la mine sa ne machiem si sa ne facem parul apoi avem un drum destul de lung pana la adresa directorului.
-George! Crezi ca e bine asa? Se intoarse spre prietenul lui.
Tricoul gri si blugii negrii nu erau o alegere proasta, dar Luke credea ca e cam nepotrivit pentru o petrecere.
E de inteles, el obisnuia sa se imbrace in frac si sa mearga la baluri in cartea aceea mult prea urata.
-Este bine. Nu te mai stresa. E doar o petrecere. Daca te plictisesti putem pleca. Voiam doar sa alung tristetea aia de pe fata ta.
In ultimele momente, Emily rearanja buclele brunete si reimprospata rujul rosu. Luke isi aranja parul in oglinda masinii lui George iar Claire apasa nerabdatoare le acceleratie. Petrecerea aia urma sa fie, la propriu, scabdaloasa.

 Petrecerea aia urma sa fie, la propriu, scabdaloasa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Printre Randuri (Fuga Spre Fericire)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum