- Alessia , vino la masa ! Striga mama la mine .
- Vin acum mama .
Imi iau o pereche de pantaloni roz cu mov , un tricou alb cu inscripții negre pe el si niște adidași roz ( media ) . Cobor si drumul meu este spre bucatarie dar se aude un ciocănit in usa . Deschid si văd doua matahale , ca altfel nu pot sa le spun . Imi imineaza un plic si dupa pleacă , eu închizând usa in urma lor . Ma duc in bucatarie si ii arat mamei plicul . Cand il vede fata i s-a albit si avea ochii înlăcrimati . Cred ca este ceea ce cred eu ca e . Il iau in mana si incep sa citesc :
Draga Alessia ,
Regele va invita la balul din ziua de sâmbăta , din acest Weekend la ora 20:00 . Prezenta dumneavoastră este obligatorie .
Va mulțumim .
Eram sigura ca asta este . Ca sa nu va pierdeți , va voi poveștii totul : Locuiesc de 17 ani in Virginia , un loc ca sa spun asa , plin de vampiri . Știu ca unele persoane nu cred in asta , dar este real . In fiecare an , o fata care are 17 ani trebuie sa se prezinte la acest bal la care si eu am fost invitata . Fiecare vampir își alege o fata sau mai bine zis , "hrana " pentru cât timp vrea el sa o țină . Dupa ce se plictisești de ea ori o omoară ori ii da drumul . Simt cum telefonul imi vibrează asa ca il iau in mana sa răspund .
Convorbire telefonică:
- Alessia ? Ma întreaba Elena speriata .
- Elena ? Ce s-a întâmplat ?
- Am ... Am ... Am primit sc...ri....so...area pe...ntru b...al .
- Si eu .. Elena ..crede-ma , totul va fii bine .. Ok ? Voi fii acolo pentru tine si tu pentru mine . Vrei sa ne întâlnim mâine pentru a cumpara rochiile ?
- Sigur . Spune Elena mai sigura pe ea .
Elena este cea mai buna prietena a mea de cand aveam 5 ani . Si se pare ca si ea a fost invitata la acest bal .
Dar acest bal e diferit . Am auzit ca Regele își va alege si el " hrana " sau " servitoarea" in aceasta seara . Mâine trebuie sa imi găsesc rochia perfecta pentru bal . Astăzi este joi deci mâine neaparat trebuie sa o găsesc ....Am scris o noua carte .. Știu , capitolul e cam scurt , dar e a doua carte a mea . Vreau comm-uri despre carte .
Va pup pandacornii mei :))
CITEȘTI
Aleasa Regelui ( VOL I )
VampireEram doar o simpla fata de 17 ani . Pana intr-o zi cand toata viața mea s-a schimbat cand l-am întâlnit pe EL .