Klaus POV.
Ahh... Ma urăsc asa de tare , cum nu am putu sa ii spun ca o iubesc ? O iubesc mai mult ca pe mine . M-a derutat puțin faptul ca a vrut sa plece si stiu si de ce a plecat . Crede ca iubesc pe altcineva , dar numai pe ea o vreau lângă mine . Si in seara asta coi reuși sa o fac fericita .
Alessia POV.
Dupa câteva ore in care am plâns , m-am mai liniștit . Nu vreau sa ii fac rău copilului si nici nu as dorii asta . Sunt in luna a treia si deja am burta foarte mare . Nu e normal dar un singur cuvânt definește asta : vampir . Da , asa este , e un vampir , pe mine va trebuii sa ma transforme la naștere si asta va fii intr-o luna . Aud soneria si ma duc sa văd cine este . Jos ,văd o cutie vișinie cu o funda albă . I deschid si văd o rochie neagră extrem de frumoasa pe mărimea mea si cu un bilet lângă ea :
"Vreau sa te îmbraci cu aceasta rochie si sa fii gata la 22:00"
Cu drag ,Klaus.
Ma uit la ceas si văd ca mai am o ora asa ca ma duc sa fac un dus . Dupa 30 de minute in care dusul a reușit sa ma relaxeze , m-am asezat le scaunul din fata mesei de machiaj . Am folosit un machiaj simplu si un ruj rosu aprins . Mi-am pus rochia pe mine , pantofii , intr-un plic negru de catifea mi-am pus cheile de la apartament si telefonul. Am coborât si l-am văzut pe Klaus lângă mașina sa .
-Buna sera , iubito! Imi spune el ca si cum nu s-ar fii întâmplat nimic .
-Buna . Spun sec si cu dispreț in voce .
-Urca .
Execut si pornim . De 15 minute suntem in mașina si nici acum nu stiu unde vrea sa ma ducă . Încă 10 minute au trecut si in sfârșit am ajuns la un restaurant mai retras de civilizatie . Cobor din mașina si merg spre restaurant cu el in urma mea . Imi face semn spre o masa cu lumânări si mâncare pe ea , sa nu uitam de băutura .
Dupa 30 de minute
Dupa ce am terminat de mancat , s-a ridicat . Același lucru l-am facut si eu .
-Alessia .... Începe el sa spună . -Vreau sa iti spun ceva si sa nu ma întrerupi orice ar fii . Ok ? Dau din cap afirmativ , deja începe sa ma sperie .
"M-ai întrebat daca iubesc pe altcineva . Pai , răspunsul este NU . Tu esti prima si ultima persoana pe care o iubesc . Te- am iubit de cand te-ai născut si am știut ca vei fii aleasa mea . De cand ai împlinit vârsta de 14 ani am început sa te urmăresc ca sa nu ti se întâmple ceva rău . Am avut grija de tine atâția ani si am tânjit dupa atingerea atâția ani . Nici nu stii de câte ori am vrut sa ma duc la tine , dar păream foarte bătrân daca tu ai fii avut 14 . Si am așteptat ziua balului de cand te-ai născut de 17 ani la naiba . Si cand te am si cu copilul meu adică doi , •rade• ma alungi de lângă tine spunându-mi ca iubesc pe altcineva".
-Eu... Încerc sa spun dar ma oprește .
-Taci si asculta-ma pana la sfârșit . Am așteptat atâția ani si in sfârșit te pot avea , esti doar a mea si nu ca un obiect . Dar eu sunt singurul care te poate săruta , răsfață sau excita . Esti doar a mea . Si asa va fii pentru tot restul vieții daca ... Alessia Skipe imi faci onoarea de a decenii regina, soția, si tot odată mama copiilor mei ? Ma i treaba foarte nerăbdător . Eu pur si simplu m-am blocat . Dar nu il pot lasa sa aștepte pentru ca sar la gâtul lui si il sărut .
- Mi-ar face mare plăcere sa devin soția ta .Cartea se apropie de final . Daca vreți si partea a doua vreau comentarii . Pana acum va mulțumesc ca ați votat pentru aceasta carte. ❤️❤️❤️
CITEȘTI
Aleasa Regelui ( VOL I )
VampireEram doar o simpla fata de 17 ani . Pana intr-o zi cand toata viața mea s-a schimbat cand l-am întâlnit pe EL .