Ma ridic din pat pentru a merg spre baie . Ii dau brațul bărbatului pe care il iubesc atât de mult , ma ridic si plec intra-acolo. Fac un dus si ies in prosop ca sa ma duc in dressing . Imi iau pantaloni scurți de culoare albastra si un maieu roz . Azi vreau sa ma duc la cumpăraturi cu Elena toata ziua .
Dupa ce am mancat, am plecat cu Elena in mall pentru a ne cumpara haine , pantofi etc .
Dupa 4 ore obositoare
Ne pregăteam sa plecam acasă cand am trecut pe lângă un hairstyle . Elena zâmbit si mi-am dat seama ce vrea sa facem asa ca intru singura fără sa mai spun ceva .
Nu pot sa cred ca Elena m-a pus sa imi fac parul blond si la vârfuri sa imi fac cu roz si mov ( media ) . Sa fiu sinceră nu imi sta foarte rău , cu cine vorbesc ? Imi sta extraordinar de bine . Ma simt asa fericita si plină de viața. Cand nu eram atenta, nu observ ca ma lovesc de un băiat cu mult mai înalt ca mine si corpul puțin lucrat . Mai aveam puțin si cădeam , cand m-a prins de talie si m-a pus pe picioare .
- Scuze , ii spun băiatului . Trebuia sa ma uit pe unde merg . Continui eu .
- Nu e nimic , ma numesc Oliver .
- Alessia . Imi pare bine .
- Hei , vrei cândva sa luam masa ?
-Imi ceri o întâlnire ?
- Ca intre prieteni sau ca sa ne cunoaștem , nu vreau ceva mai mult .
- Pai , atunci , sigur . Uite numărul meu . Suna-ma cand esti liber si ne putem întâlnii.
- Ok , ne mai vedem Alessia .
- Pa , Oliver .
Dupa ce Elena m-a certat ca am acceptat sa ies cu el , eu având un copil si un iubit .
- Uite , Elena . A zis clar ca nu vrea ceva mai mult , doar o prietenie .
-Si daca prietenia aia se va transforma ? Si va vrea sa deveniți mai mult ?
- Ma voi retrage .
-Amândouă știm ca pana nu va face el ceva tu nu te vei retrage . Si crezi ca ii va plăcea lui Klaus ?
- Uite , oi fii eu aleasa lui si iubita lui si mama copilului lui , dar nu m-a cerut in căsătorie ..Ok? Am voie sa am prieteni si prietene . Nu imi va putea interzice nimic . Sa fie clar.ok ? Ție daca ti-ar interzice Andrew? Cum ar fii ? Nu prea bine . Asa Ca hai sa uitam si mergem acasă ca si cum nimic nu s-ar fii întâmplat . Ok ?
-Ok .
Am ajuns acasă obosita si nu mai voiam sa vorbesc cu nimeni si nici de mâncare nu aveam chef asa ca am plecat direct in camera si am adormit , sperând ca a doua zi ma voi întâlnii cu Oliver .
CITEȘTI
Aleasa Regelui ( VOL I )
VampireEram doar o simpla fata de 17 ani . Pana intr-o zi cand toata viața mea s-a schimbat cand l-am întâlnit pe EL .