Ma trezesc somnoroasa . Ma uit in stânga mea si patul e gol . In locul băiatului de care a început sa imi placa este doar un bilețel scris pe el : " Buna dimineața " . Atât de simplu . Nici măcar nu imi explica de ce nu e lângă mine dar cred ca e o rusine sa stai lângă o persoana ca mine . In fine ... Ma ridic din pat si ma duc spre baie , făcând un dus de 30 de minute în care m-am relaxat si m-am gândit la tot . Oare Elena ce face ? Ea e oare iubita ? Oare se înțelege bine cu el ? Am multe întrebări sa ii pun . Ma duc la dulap si imi scot de acolo o pereche de pantaloni scurți negrii din dantela si un tricou tot negru simplu , in picioare imi iau niște adidași negrii si simplii . Cobor scările pana ajung in bucatarie unde o groaza de servitori umbla de colo colo . Văd o fata de vârsta mea intr-un colț încercând sa așeze masa . Ma duc la ea si ii spun cu o voce blânda :
- Buna , vrei sa te ajut ?
- Ăăă..mm... N..u am voi..e sa vor..besc cu tine .
- De ce ?
- Pentru ca regele nu imi da voie .
- Si cine e regele mai exact ?
- Nu știți ?
- Daca știam , te mai întrebam ?
- Regele este domnul Kalus .
Mi-a căzut fata . Înseamnă ca el e alesul meu . Eram furioasa ca m-a mințit , dezamagita ca nu a avut încredere si puțin fericita ca eu cu el poate ne vom tării restul vieții împreuna . Imi alung acest gând cand văd grădina mare plină cu flori din fata casei . Ma scuz fața de aceasta fată drăguța si plec spre grădina . Acolo observ mulți trandafiri de toate culorile : albastru , negru , rosu deschis , rosu închis ca sângele , roz Pal , roz mai închis , galben ... Este asa frumos .
- Iti place ? Întorc capul si dau de un băiat înalt cu parul blond si ochii verzi.
- Sunt foarte frumoși.
- Si eu sunt Ethan .
- Alessia , imi pare bine .
- Ouu , tu esti fata noua din castel nu ?
- Asa mi se spune ? Si incep sa chicotesc .
- Cam asa . Regele ne-a spus ca daca vom vorbii cu tine , mai ales băieții , vom fii concediați .
- Nu te supăra daca întreb, dar de ce ?
- Pentru ca vrea sa fii numai al lui .
- Si ii e teama sa ma piardă ?
- Cred , ca asta înseamnă . Poate ii e frica sa te îndrăgostești de altcineva de aici .
- Atunci de ce a mai angajat băieți ? :))
- Întreaba-l.
- O voi face . Ca tot venii vorba , stii unde este ?
- Nu l-am văzut astăzi deloc.
- Aha . Mi-ar place sa mai vorbim dar imi e cam foame . Oricum nu m-as despartii niciodată de aceasta grădina superba .
-Mulțumesc , eu am plantat fiecare floare pe care o vezi si daca vrei pot venii cu tine , nici eu nu am mancat nimic .
- Sigur . Spun zâmbind .
Se pare ca mi-am facut prieteni din prima zii .
Ajungem la o usa de negru masiv .
- Eu aici ma opresc . Spune el
- De ce ? Bucătăria e altundeva .
- Aici mănâncă angajații .
-Ooo , nuuu . Tu vei venii si vei mânca cu mine . Oricum nimeni nu a vorbit cu mine mai mult de 5 minute . Tu esti singurul .
- Dar regele ?
- Ti se pare ca l-am văzut astăzi ?
- Nu va zice nimic ?
- Cine ? Klaus ? Numai sa îndrăznească . Acum hai .
Mergem spre bucatarie si i-am cerut bucătăreselor sa ne faca doua omlete cu suc de portocale si dupa sa ne faca clătite .
- Nu te-am întrebat , Ethan . Câți ani ai ?
- 19 .. Tu ?
- 17 .De cand lucrezi aici ?
- De la 16 ani .
- A trecut ceva timp . Stii câți ani are regele ?
-567 de ani .
- Wow .. Daca mama ar stii ca sunt cu un băiat mai mare decât mine cu 550 de ani , m-ar omora .:))) Am început amandoi sa radem pana ne-am înroșit la fata .
- Ce e asa de amuzant ?
Întorc privirea si văd un Klaus nervos .
- Nimic . Spunem amandoi de o data . Si iar începem amandoi sa radem .:))
Klaus vine spre mine si ma ia de mana , ducându-ma sus in camera la mine . Închide usa cu cheia si cheia o bagă la chiloți ( știți voi unde ) .:)))
-Ce căutai la masa cu el ?
- Mâncam ?!!?
- Greșit , radeati . De ce ?
- Acum nu mai am voie sa rad ? Ca ce ? Ca imi interzici tu asta ?
- Nu întrece coarda .
- Nu o întrec, Klaus , dar tu da . Cum ai putut sa le spui angajaților sa stea departe de mine ? Plus ca m-ai mințit , ca tu nu esti rege ci un vampir normal .
- Nu te-am mințit , nu ti-am spus atunci . Azi voiam sa iti zic , dar văd ca ai aflat de la altcineva . Si fac ce vreau in casa asta , nu ce imi spui tu .
- Pai sa te anunț ca eu as pleca din casa asta cu orice pret si imi pare asa rău ca începusem sa te plac si tu ca dobitocul ai crezut ca ma pot îndrăgosti de altcineva in afara de tine . Tip la el si vreau sa plec spre baie , dar ma trage de mana si ma întorc spre el . Si-a presat buzele peste ale mele intr-un sărut plin de pasiune si sentimente . M-a ridicat de la sol , eu punându-mi picioarele de o parte si alta a corpului sau . Mergem spre pat unde m-a lăsat pe salteaua moale , el fiind deasupra mea . Ne sărutam cu foc , pana cand el rupe Sărutul si imi asaltează gâtul . Ma musca si dupa linge locul învinețit . Apuca de tricou si prin privire ma întreaba daca sa continue . Eu dau afirmativ din cap . Rupandu-mi tricoul dupa mine , eu tricoul dupa el , dupa pantalonii si eu pantalonii lui . Ne despart doar câteva cârpe . Pana si ele cad jos de pe noi , ajungând pe podea . Imi depărtează ușor picioarele si intra cu mine încet . Imi arunc mâinile dupa corpul lui si il Zgârii atât de tare pana i-a dat sângele . Dupa câteva intrări si ieșiri , durerea s-a transformat in plăcere . Amandoi gemem . Dupa câteva minute in care simt ca imi tremura corpul .
- Da-ti drumul iubito ! Spune el . Si ne dam amandoi drumul de o data. Se aseaza lângă mine , amandoi Gâfâindb si fiind transpirați . Trage pătura peste mine si ma ia in brațe .
CITEȘTI
Aleasa Regelui ( VOL I )
WampiryEram doar o simpla fata de 17 ani . Pana intr-o zi cand toata viața mea s-a schimbat cand l-am întâlnit pe EL .