Telefonul care imi suna de 30 de minute ma trezește . L-am dus la ureche si in capătul celelalt al firului suna vocea enervanta a celei mai bune prietene ale mele si singura :))).
- Alessia esti gata ?
- Acum m-am trezit . Spun eu somnoroasa .
- De abia acum ? Domnișoara in 10 minute sa fii îmbrăcată pentru ca voi venii la tine sa mergem la mall pentru rochii .
- Bine Elena . Ne vedem .
Dupa 10 minute in care am făcut dus , mi-am luat o pereche de pantaloni scurți negrii cu talie înaltă , un tricou mov deasupra buricului si conversii mei albi . Imi iau telefonul in mana si cobor . Cand mai trebuia sa cobor si ultima scara , prietena mea , cu atâta blândețe , ma trage de mâna atât de tare încât era sa cad .
- Mai ușor Elena . Ce e atâta graba ?
- Trebuia sa fii gata acum o ORA . Tipa ea la mine .
Cheamă un taxi si mergem spre mall .Dupa 3 ore
Suntem de trei ore in mall si eu încă nu mi-am găsit rochia perfecta pentru " bal " . Elena deja si-a luat si rochia si pantofii + geanta si accesorii . Iar eu , nimic si mai sunt o groaza de magazine . Intram intr-un magazin si văd in vitrina o rochie roșie in vitrina . Vânzătoarea vine la noi si imi spune :
- Aceea rochie este pentru aleasa regelui . Dintre toate fetele nimeni nu este aleasa regelui , se pare . Daca vrei încerc-o .
- Da Alessia , încerc-o .
Întind mana dupa rochie si o am in mana . Nu se poate asa ceva . Nu se poate ca eu sa fiu aleasa regelui . Ramân uimita ca Elena . Dar vânzătoarea e fericita . Ca si cum ar stii ca eu sunt aleasa . Dupa ce cumpăr tot pentru bal, merg de braț cu Elena spre un salon . Imi fac unghiile cu roșu si parul mi-l fac la vârfuri tot rosu. Pentru ca am parul aproape pana la fund , imi permite sa imi fac vârfurile roșii . Asa ca dupa 2 ore in care eu cu Elena ne-am aranjat , am plecat acasă franta . Am aruncat plasele cu cumpăraturi si m-am aruncat in pat adormind si intrând treptat in lumea viselor .
CITEȘTI
Aleasa Regelui ( VOL I )
VampireEram doar o simpla fata de 17 ani . Pana intr-o zi cand toata viața mea s-a schimbat cand l-am întâlnit pe EL .