Capitolul 5

5K 257 10
                                    

De abia deschid ochii , cand de o data imi vine sa vomit . Ma duc repede la baie închizând usa dupa mine .
  - Iubito , esti bine ? Ma întreaba Klaus din partea cealaltă a ușii .
   - Ăăă ... Daa .. Sunt bine . Nu iti face griji .
  - Deschide usa .
  - Stai , lasă-ma un minut . Dupa ce ma spăl pe fata si de 5 ori pe dinti  am  reușit sa scape de acel gust înlocuindu-l cu unul de menta . Ies din baie in lenjerie , nici nu știu cand m-am îmbrăcat . Daca m-am îmbrăcat eu . Dar daca a fost Klaus nu imi e rusine , deja m-a văzut dezbrăcată . Ma duc la dulap si imi iau o pereche de pantaloni albaștrii scurți , un tricou verde si in picioare adidași de culoare albă . La machiaj imi dau puțin tuș , rimel si un ruj nud . Parul il pieptăn si il prind in coada de cal . Klaus fiind deja jos , sau habar nu știu unde , pentru ca mereu dispare si nu imi spune unde . Ma hotărăsc sa cobor si eu . Ma duc direct la bucatarie si ma pregătesc sa imi fac piept de pui . Dupa ce termin de prăjit ma așez sa mănânc . Dupa câteva minute in care mestec pieptul de pui iar imi vine sa vomit asa ca alerg pana la baie si ii dau drumul . Cred ca ....... Sunt ..... Însărcinată . O caut pe fata de ieri prin toata casa pana o găsesc in grădina cu băiatul ăla Ethan .
  - Pot vorbii puțin cu tine ? Intre 4 ochi ? O întreb .
  - Sigur , imi Răspunde ea zâmbind .
  - Uite , știu ca nu ne-al cunoscut dar chiar as vrea sa te cunosc si sa imi fac prieteni aici . Si am cam văzut ca ..... Il placi cumva pe Ethan ?
  - Asa evident este ? Spune ea roșind
  - Uite , daca il placi spune-i-o cred ca si el simte la fel .
  - Serios ?
  - Da .
  - Mulțumesc ,mulțumesc . Înainte sa vii tu aici nu era deloc frumos pe aici mai ales ca fosta "iubita" a regelui ne punea sa facem curat de k groaza de ori si mereu tipa la noi .
   - Fosta iubita ?
   - A fost ca un fel de ... Hrana . Știu doar ca nu a iubit-o niciodată . Ea fiind înnebunită dupa el . Dar dupa ce regele a auzit ca rochia pe care ai purtat-o tu la bal , a fost luată si magia s-a rupt , s-a despărțit de ea si a alungat-o de aici.
  - Aha . Câți ani ai ?
  - 17 .. Tu ?
  - La fel . :) spun zâmbind cum te cheamă ?
- Terra . Si tu esti Alessia .. Nu ?
- Da . Pot sa te rog ceva ?
- Da , spune .
- Dar te rog sa nu mai spui nimănui. , nici lui Ethan si nici regelui . Ok ?
  - Ok .
  - Promiți ?
  - Promit .
   - Bine , pai , voiam sa te rog sa imi iei si mie 3 teste de sarcina .
  - Serios ? Chiar crezi ca ...? Oo doamne . Ce frumos . Spune ea sărind in sus .
- Terra . Te rog . Pana nu știu sa nu ne bucurăm .
- Bine , acum plec sa ti le cumpar. Si te asigur nu va stii nimeni . Pleacă si imi face cu ochiul .
Am decis ca in aceasta zii sa o vizitez pe Elena . Si poate vom petrece ceva timp împreuna . Urc in camera , imi iau telefonul si o sun .
Convorbire telefonică :
-Buna Elena .
  - Alessia ? Buna , ce faci ?
  - Bine , tu ? Cum merge ?
  - Foarte bine . Hei vrei sa ne întâlnim azi ? Poate mergem undeva ? Nu știu poate la mall ? Poate la un film si mergem si sa cumpăram haine ?
-  Sigur . Vin sa te iau . Ok ? Da-mi adresa prin mesaj . Si in 30 de minute sunt la tine .
- Ok .
  Dupa ce închid , ma îmbrac cu niște blugi negrii rupți la genunchi , un pulover roz Pal , mai scurt in fata si mai lung in spate si conversii mei negrii . Imi iau telefonul si portofelul . Cobor si vreau sa ies pe usa cand sunt trasa de mana si printr-o pirueta ma întorc cu fata la iubitul meu .
  - Unde crezi ca te duci ? Întreaba nervos .
  - In mall , iubitule .
  - Singura ? Întreaba la fel de nervos ca prima data .
-  Nu , iubitule , cu Elena . Asa ca te rog sa imi dai drumul la mana si sa imi dai cheile la unele dintre mașini .
Imi da o cheie si apăs sa văd ce mașina e . Este un audi A9 rosu ca focul . Ce superba eee .
- Vin târziu . Ii spun . Vreau sa plec dar ma trage din nou de mana si își lipește buzele de ale mele . Iubeasc cand face asta . Un sărut pasional si plin de sentimente . Imi vine iar greață si ma despart de el . Nu aștept sa mai zică nimic ca plec . Mâine voi afla daca sunt sau nu însărcinată . De abia aștept . Ma îndrept spre casa unde mi-a zis Elena ca este . Opresc in fata unei case cu doua etaje destul de simpla si finuța , nu ca a mea si a lui Klaus . Bat la usa si cand ma pregăteam sa plec , am văzut-o pe Elena îmbrăcată intr-o rochie neagră mulată si scurta care ii scoate formele in evidentă. Am pornit mașina si mi-a spus ca e însărcinată si eu am i cerut sa ii povestesc totul . Daca mie imi iese rezultatul afirmativ , o sa avem doi copii in aceeași data . Pentru ca ea ca si mine daca sunt însărcinată , a aflat azi de sarcina . Dar nu știu cum sa ii zic lui Klaus . Dar presupun ca își va da singur seama pentru ca va Auzii doua inimi in corpul meu , nu numai una .
In sfârșit am ajuns in mall . Dupa o serie de 4 ore in care am cumpărat : haine , machiaje , încălțăminte , si multe altele , am decis sa mergem acasă la mine sa ma ajute sa așez hainele pentru ca , desigur am luat mult mai multe eu decât ea . Si daca tot vine la mine l-a chemat si pe Andrew ca sa luam cina in 4 .  Dupa ce eu cu Elena căram toate plasele cu haine pantofi etc , la mine in camera , văd așezate pe patul meu 3 teste de sarcina . Le iau in mana si fug la baie . Le fac pe toate si aștept . Cât bag hainele in dulap si pantofii la fel . Dupa câteva minute ma duc sa verific si văd ca toate sunt pozitive . Incep sa plâng . Si nu plâng de teistete ci de fericire . Elena a început sa tipe si sa ma felicite . O chem pe Terra si ii arat si ei . Dupa ce vede rezultatul , vine ma felicită si ma îmbrățișeaza . Arunc testele la coșul de gunoi din baie si ma întorc la dulap . Imi scot de acolo o pereche de pantaloni roz . Scurți , normal si in tricou mov cu infinitul pe el. Cobor cu Elena si Terra pe urmele mele cand dau de Klaus si Andrew care vorbeau si râdeau . Se pare ca ei doi sunt prieteni .
  -  Cei mai buni ! Imi spune Klaus . Îîîhhh ... Iar mi-a intrat in minte . Trebuie sa fac cumva sa o blochez . Ma gândesc si ma străduiesc pana cand il văd le Klaus incordandu-se si devenind nervos . Ma ia de mana si ma târăște in camera . Ce o fii cu el ?
  - De ce nu mai pot sa iti citesc gândurile ?
  - Pentru ca mi-am închis mintea .
  - De ce ?
- Ca e privată . Si ca nu trebuie sa stii tu tot ce gândesc .
- Ascunzi ceva ?
- Eu ?? Pffff .. Nu . Normal ca nu . Ce sa ascund ? Mi-e foame hai la masa . Spun si plec înaintea lui . Văd masa aranjata frumos . Imi pun in farfurie salata si incep sa mănânc . Beau si câte puțin vin . Iar mi se face rău si Elena observa asta.
- Andrew , Klaus , va rog sa ma scuzați dar imi este puțin rău si as vrea sa merg la baie . Alessia vii cu mine .. Te rog ?
Dau afirmativ din cap pentru ca nu as fi vrut sa deschid gura deloc . Merg la baie si cum ajung alerg spre wc , sa vars tor ceea ce am mancat . Ma spăl pe dinti si dupa ce imi iau rămas bun de la Elena si Andrew care au zis ca vor trece si mâine pe aici , merg in camera . Dar văd ca iubitul meu e deja aici si nu pare foarte confortabil . Nu pare deloc , e nervos si se vede bine pe fata lui .
  - Alessia ......

Aleasa Regelui ( VOL I )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum