Chapter 5

85 10 0
                                    

Onew ညတြင္းခ်င္း Japan ၿပန္ေရာက္ၿပီး airport ကေနၿမိဳ ့ထဲၿပန္ေရာက္ေတာ ့ ညသန္းေခါင္ေတာင္ေက်ာ္ေနၿပီ... ေဆာင္းတြင္းလည္းၿဖစ္ ေနာက္လည္းက်သၿဖင့္ လမ္းသြားလမ္းလာေတြေတာင္ရွင္းကုန္ၿပီ...

Park ရွိရာသို ့ကားစီးလာေသာ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္တြင္လည္း ရင္ခုန္ၿခင္းမ်ားစြာၿဖင့္ I love you Jonghyun ဆိုၿပီးသာ စိ္တ္ထဲတြင္မၾကာခဏေရရြတ္ေနမိသည္... hotel မွာပဲေစာင့္ေနဖို ့ဖုန္းဆက္ေၿပာဖို ့လုပ္ေသာ္လည္း Jjong က ဖုန္းပိတ္ထားသည္... အေအးလြန္ၿပီး တစ္ခုုခုၿဖစ္သြားရင္ဒုကၡဆိုၿပီးစိတ္္္ပူရတာတစ္မ်ိဳး ခ်စ္တဲ့သူနဲ ့ေတြ ့ရေတာ့မယ္ဆိုၿပီး စိတ္လွဳပ္ရွားရတာတစ္မ်ိဳးနဲ ့ လက္အိတ္၀တ္ထားတဲ ့လက္ေတြကေတာင္ ေအးစက္ၿပီးတုန္ေနသည္...

ပန္းၿခံထဲ၀င္သြားေတာ့ မီးအခ်ိဳ ့ေတာင္ပိတ္ကုန္သၿဖင့္ ခပ္ေမွာင္ေမွာင္ ၿပီးေတာ့ ဒီေလာက္ေနရာအက်ယ္ၾကီးမွာ Jjong ကို ဘယ္နားသြားရွာရမွန္းမသိတာအဆိုးဆံုးၿဖစ္ေနသည္... တစ္ပတ္ေလွ်ာက္ၾကည္ ့ေသာ္လည္း လူရိပ္လူေယာင္ပင္မေတြ ့ရ... သူစိတ္အပူလြန္တာပါေလ... ဒီေလာက္ေလာက္ဆို သူလည္းၿပန္သြားေရာေပါ့ ဆိုၿပီး ၿပန္ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္...

ေဆာင္းေလေအးေအး တစ္ခ်က္အေ၀ွ ့တြင္ ဆီးႏွင္းေပါက္ၿဖဳၿဖဳေတြ ၿဖည္းၿဖည္းခ်င္းက်ဆင္းလာသည္... Valentine's day မနက္ပုိင္းမွာသာ ႏွင္းက်ရင္ ေတာ္ေတာ္ romantic ၿဖစ္မွာပဲဆိုၿပီး ေလနဲ ့အတူလြင့္ေနတဲ့ႏွင္းပြင့္ေလးေတြရဲ ့လားရာကို လိုက္ၾကည္ ့ေနမိစဥ္ ဓာတ္မီးတိုင္ေအာက္တြင္ လူတစ္ေယာက္ေခြေခြေလး ေမွာက္ေနသည္ကိုေတြ ့လိုက္ရသည္...

"Jonghyun!!!"

Onew အေၿပးကေလးသြားၾကည္ ့ေတာ့ သူကေရခဲတံုးလိုေအးစက္ေနၿပီး သတိရသလိုလို မရသလိုလို... သူကိုယ္လံုးကိုတင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ေပြ ့ဖက္ သူ ့လက္ကေလးေတြကိုေႏြးသြားေအာင္ဆုပ္ကိုင္ေပးရင္း အေအးဒဏ္ေၾကာင့္တင္းမာေနတဲ ့Jjong မ်က္ႏွာကိုလည္း Onewက သူ ့အနမ္းဖြဖြေလးေတြနဲ ့ေႏြးေထြးေစခဲ့ပါတယ္... မၾကာခင္ Jonghyun လည္းမ်က္စိၿပန္ပြင့္လာပါတယ္...

"hyung....."

"pabo yah... ခဏပဲေစာင့္ၿပီး ၿပန္တာမဟုတ္ဘူး... ေအးခဲၿပီးေသသြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ..."

"hyung လာမယ္ဆိုတာသိေနတယ္... ဒီေန ့ hyung schedule ရွိေပမယ္ ့ Jjong ွဆီကိုလာၿဖစ္ေအာင္လာမယ္လို ့ ယံုၾကည္ေနတယ္..."

"အဲဒီ အရူးေလးကိုခ်စ္တယ္..."

"Jjong လည္း ဒီ buuny ေလးကိုခ်စ္တယ္..."

ႏွဳတ္ခမ္းအခ်င္းခ်င္းထိေတြ ့ၿပီး အနမ္းခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြ ဖလွယ္မိတဲ့အခါမွာေတာ့ သူတို ့ႏွလံုးသားေတြထဲမွာ အၿပင္ကရာသီဥတုၾကီးနဲ ့ဘာမွမဆိုင္ေလာက္ေအာင္ ေႏြးေထြးသြားပါေတာ့တယ္...

"Hyung... ခ်မ္းတယ္..."

"Sorry ပါ Jjong ရယ္... ကိုယ့္အျပစ္ေတြပါ... မင္းကိုဒဏ္ရာေတြပဲေပးမိတဲ ့ ကိုယ့္အျပစ္ေတြကိုျပန္ေပးဆပ္ပါ့မယ္... Hotel ျပန္ျပီးေႏြးေႏြးေထြးေထြးေနရေအာင္..."

"ေနာက္က်သြားေပမယ့္ happy valentine's day ပါ hyung... ဒီညကၽြန္ေတာ္နဲ ့ပဲေနေနာ္... Hyung ကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ အမ်ားၾကီးေျပာျပမယ္..."

Onew က Jonghyun ကို ေၾကြ႐ုပ္ေလးသဖြယ္ ယုယုယယေပြ ့ခ်ီလုိက္ျပီး သူ ့ရင္ခြင္ထဲက dino ရဲ ့နဖူးေလးကို အနမ္းတစ္ပြင့္ေျခြလုိက္သည္...

"အင္းပါ baby ေလးရယ္... ကိုယ္မင္းကို ဘယ္ေတာ့မွမခြဲေတာ့ဘူး...အရမ္းခ်စ္တယ္..."

THE END

When Innocent Bunny Falls In LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu