Key နဲ ့ Taemin တို ့ကားေပၚမွာ ေစာင့္ေနတာ မိနစ္၂၀ေလာက္ရွိၿပီ... Minho က အခုထိထြက္မလာေသး...
"hyung... minho hyung ကၾကာလိုက္တာ... ဆင္းၾကည္ ့ၾကမလား..."
"ေတာ္ပါၿပီ အၿပင္မွာ ဒီေလာက္ေအးေနတာ..."
Minho က အၿပင္က မွန္တံခါးကိုေခါက္လိုက္သၿဖင့္ Key က တံခါး lock ဖြင့္ေပးလိုက္သည္...ၿပီးေတာ ့သူတို ့ 91 liner ႏွစ္ေယာက္ ထံုးစံအတိုင္းေတြ ့တာနဲ ့ ရန္ၿဖစ္ၾကေတာ့သည္...
"Yah Yah...Choi Minho ေဘာလံုးကန္ထားတဲ့ နံနံေစာ္ေစာ္ၾကီးေတြနဲ ့ကားေပၚတက္မလာနဲ ့..."
"ေၿခေထာက္က ရြံ ့ေတြေတာင္မေဆးခဲ ့ဘူး..."
"ဘာ..."
"ေရခ်ိဳးေနလို ့ၾကာေနတာ..သိၿပီလား... Kibum တို ့မ်ား ေရမခ်ိဳးရင္လည္္းမခ်ိဳးလို ့ ခ်ိဳးရင္လည္းၾကာတယ္ေလးဘာေလးနဲ ့ရစ္လို္က္ရမွ"
"Jong ကို သြားေတြ ့တာ ေကာင္မေလးသြားေတြ ့တဲ ့အတိုင္းပဲအၾကာၾကီး ၿပင္ဆင္ေနတာကိုး... Tae နဲ ့ငါနဲ ့ေစာင့္ေနတာၾကာလွၿပီ"
"ဒါနဲ ့ Onew hyung ေကာ ပန္း၀ယ္လာမယ္တဲ့လား..."
"ေၿပာေတာ့ ေၿပာထားတာပဲ..."
"အေပၚေရာက္ရင္ ငါတို ့တိုင္ပင္ထားတဲ ့အတိုင္းလုပ္မယ္ေနာ္...မွတ္မိတယ္မလား..."
Key ရဲ ့အၾကံကိုေထာက္ခံသည္ ့အေနၿဖင့္ Minho ေကာ Taemin ပါ "yes sir!" ဆိုၿပီးသံၿပိဳင္ေရရြတ္လိုက္ၾကသည္...
Jonghyun သူ ့အခန္းအသစ္ကို စိတ္ၾကိဳက္ၿပင္ဆင္ၿပီး twitter မွာ ဓာတ္ပံုတင္လိုက္သည္... အလင္းေရာင္ကိုမၾကိဳက္တတ္သူပီပီ အခန္းကို ခပ္ေမွာင္ေမွာင္နဲ ့ပရိေဘာဂ အေရာင္ရင့္ရင့္ေတြၿဖင့္ အလွဆင္ထားသည္... အခန္းအသစ္ေလးကို ၾကြားမယ္ဆိုၿပီး member ေတြကို dinner ဖိတ္ထားသည္...
"တင္း....ေတာင္..."
Bell ၿမည္လာသည္နဲ ့တၿပိဳင္နက္ Roo က Jonghyun ထက္ဦးေအာင္ တံခါးဆီသို ့ေၿပးသြားသည္...
တံခါးလည္းဖြင့္လိုက္ေရာ-
"၀ါး.... အခန္းအသစ္ရတာ ဂုဏ္ၿပဳပါတယ္ hyung!!!"
ႏွဳတ္ဆက္ၿပီးတာနဲ ့ Key, Minho, Taemin တို ့လည္း ကိုယ္ ့အိမ္လိုသေဘာထားကာ အလံုးအရင္းနဲ ့၀င္လာၾကၿပီး အလွထားတာေတြကို ကိုင္ၾကည္ ့သူကတစ္မ်ိဴး ေရခဲေသတၱာဖြင့္ၿပီး စားစရာႏွိဳက္သူနဲ ့ သီခ်င္းအက်ယ္ၾကီၤးဖြင့္သူကတစ္ဖံု စသၿဖင့္ ပြက္ေလာရိုက္ေနၾကသည္... ဒါေပမယ္ ့ Jonghyun တကယ္တမ္းေမ်ွာ္ေနသူကေတာ့ အခုထိမေရာက္ေသး...