"Onew ေရ သြားရေအာင္... ယူစရာရွိတာေတြ ဟိုအိတ္ထဲမွာ အဆင္သင့္ပဲ..."
"Manager hyung ပါလား... ကြ်န္ေတာ္တို ့ ဒီေန ့ schedule မရွိဘူးဆို..."
"အင္း ဒါေပမယ္ ့ မေန ့က ့hyung shooting လိုက္လာေတာ ့ အဲဒီက director က Onew ကို ဒီထက္ body နည္းနည္းပိုေတာင့္ေစခ်င္တယ္တဲ ့... အဲဒါ အခု gym သြားရမယ္..."
"gym...??"
"Jonghyun ေဆာ့တဲ ့ေနရာပဲသြားလိုက္ေနာ္... အဲ့မွာ လူသန္ ့တယ္္... ၿပီးေတာ ့ႏွစ္ေယာက္ဆိုေတာ ့ အေဖာ္လည္းရတာေပါ့..."
//ဘာ...Jonghyun gym ေဆာ့တဲ့ေနရာ... andwae...လံုး၀ မၿဖစ္ဘူး...//
"ႏွစ္ေယာက္တည္းလား... တၿခားလူေတြေကာ..."
"Minho နဲ ့ Taemin က သူတို ့ႏွစ္ေယာက္က သပ္သပ္တစ္ေနရာ.. Key ကလည္း မင္းသိတဲ ့အတိုင္းပဲ..."
"Minho တို ့နဲ ့သြား join ရင္ေကာ...??"
"yah... ဒါ company က စီစဥ္ေပးတာ... ပိုက္ဆံေတာင္ သြင္းၿပီးၿပီ..."
At gym...
"သူက Onew အတြက္ personal trainer... Donghae တဲ့.."
"nae... ေတြ ့ရတာ၀မ္းသာပါတယ္..."
"ကဲ trainer နဲ ့လည္း အပ္ၿပီးၿပီဆိုေတာ ့ hyung company သြားစရာေလးရွိလို ့ Jonghyun နဲ ့ပဲၿပန္ခဲ ့လိုက္ေတာ့ေနာ္..."
//ဟူး...လာၿပန္ၿပီ.. ဒီ Jonghyun...//
အရင္တုန္းကလည္း ပံုမွန္ကစားေနက်ၿဖစ္သလို trainer ကလည္း သေဘာေကာင္း၊ တၿခား ခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ႏွစ္ေယာက္လည္း ရွိသၿဖင့္ Onew အတြက္ သိပ္ အပန္းမၾကီးလွပဲ အားလံုးအဆင္ေၿပေနသည္... ေၿပးတဲ ့စက္ေပၚမွာ အရွိန္ကိုတၿဖည္းၿဖည္းၿမွင့္ကာ ေလ့က်င့္ရင္း gym ထဲကို မ်က္စိကစားလုိက္သည္... ေရွ ့တည္ ့တည္ ့ကို ၾကည္ ့လိုက္ေတာ့ လက္ေမာင္းေတြၾကီးေအာင္ အေလးမေနတဲ ့ Jonghyun ကိုေတြ ့လုိက္သည္... သူက body fit စြပ္က်ယ္အနက္ေရာင္ လက္ၿပတ္ကို၀တ္ထားသၿဖင့္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္လိုက္တိုင္း သူ ့လက္ေမာင္းက အဖုအထစ္ေတြက ေဖာင္းလိုက္ၾကြလိုက္နဲ ့ ဆြဲေဆာင္ေနသည္... Onew ကိုေတြ ့ေသာအခါ လက္လွမ္းၿပဖို ့လက္မအားသၿဖင့္ အၿပံဳးခ်ိဳခ်ိဳေလးနဲ ့ႏွဳတ္ဆက္ၿပီး မ်က္စိတစ္ဖက္မွိတ္ၿပလိုက္သည္...
Onew လည္း Jonghyun နဲ ့မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေနတာၾကာေတာ့ မ်က္ႏွာေတြပူလာသၿဖင့္ တၿခားစက္တစ္ခုဆီေၿပာင္းဖို ့ထြက္လာခဲ ့ေတာ့သည္... သို ့ေသာ္gym မွာ လူမ်ားေနသၿဖင့္ အားတဲ ့စက္မရွိသၿဖင့္ အထဲမွာ ေလွ်ာက္ၾကည္ ့ေနမိသည္... တစ္ဖက္လိုင္းမွာ စက္တစ္ခုအားသြားတာေတြ ့သၿဖင့္ အဲဒီဘက္သြားဖို ့လုပ္လုိက္သည္... လမ္းေထာင့္ခ်ိဳးအေက်ာ္ေရာက္ေတာ ့ သူ ့ေရွ ့တည္ ့တည္ ့မွာ လာေနေသာ Jonghyun နဲ ့မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေတြ သည္... Onew က Jonghyun ကိုၾကည္ ့ရင္း eye smile ေလးေပၚေအာင္ ၿပံဳးၿပလိုက္သည္
"အား...."
ၾကမ္းၿပင္မွာ သူမ်ားခ်ထားေသာေရဘူးကို မေတြ ့ပဲ ခလုတ္တိုက္မိသၿဖင့္ Onew ေၿမာက္တက္သြားသည္... ေအာက္ကၾကမ္းၿပင္ကလည္းမာသၿဖင့္ နာေတာ့မွာပဲဟု စိတ္ထဲကၿပင္ဆင္ရင္း ရုပ္ပ်က္ဆင္းပ်က္မက်ေအာင္ ဟန္ခ်က္ကိုထိန္းလိုက္ေသာ္လည္း မေအာင္ၿမင္... ေမွာက္လ်က္က်သြားသည္... body နဲ ့ၾကမ္းၿပင္ မိတ္ဆက္မိေသာအခါ သိပ္မနာသၿဖင့္ သူပဲေတာင့္လာတာလား၊ ၾကမ္းၿပင္ၾကီးကပဲ ေပ်ာ ့သြားတာလား၊ သူတို ့ၾကမ္းတိုုက္ေဆးရည္နံ ့ကေမႊးသားပဲ စသၿဖင့္ ေတြးေနတုန္း Onew ခါးကို တစ္ေယာက္ေယာက္က ဖက္ထားသလိုခံစားခ်က္မ်ိဳးကို သိလုိက္ရသည္... ေမွာက္ေနရာမွ ေခါင္းေမာ့ၾကည္ ့လိုက္ေတာ့ သူ ့ေအာက္ကိုေရာက္ေနတဲ ့ Jonghyun...
"oh... Jjongie ပါလား"
"hyung ကိုယ္လံုးက ေလးသားပဲ..."
"Jjong... sorry... နာသြားေသးလား... ေက်းဇူးပဲ..."
Jonghyun ရင္ဘတ္ေပၚက မွဲ ့နက္ေလးရွိရာသို ့ ေခါင္းအပ္ၿပီးေမွာက္လ်က္သား လဲက်သည္ ့အၿဖစ္ကို ေတြးမိရင္း ရွက္လာသၿဖင့္ ေနရာမွ အၿမန္ထြက္ခဲ ့ေတာ ့သည္...
//Onew condition ကေတာ့ ၿဖစ္လိုက္ရင္တလြဲခ်ည္းပဲ//"Hyung...hyung... ေစာင့္ပါဦး ၿပန္ေတာ့မလို ့လား... ကြ်န္ေတာ္လိုက္ပို ့ေပးမယ္..."
သူလည္း Onew ေနာက္က ေၿပးလိုက္သြားေတာ့သည္...
// ေၾသာ္... Jonghyun ရယ္... ေၿပးေလလိုုက္ေလပါလား...//
ေနာက္ေန ့ေတြ gym သြားေတာ့ Onew ကို Lee Joon နဲ ့စကားေျပာေနတာေတြ ့သည္... ႏွစ္ေယာက္သား ရယ္ရယ္ေမာေမာနဲ ့ Jjong ကိုေတာင္ ဂ႐ုမစိုက္ေတာ့... သူတို ့ႏွစ္ေယာက္က စားလည္းအတူ သြားလည္းအတူ... Onew က Jonghyun နဲ ့စကားေျပာရင္ေတာင္ အဲေလာက္ဟက္ဟက္ပက္ပက္ မ႐ွိသျဖင့္ Jjong စိတ္မေကာင္းမိသည္...