Sedmi dio

20 2 0
                                    

Stojim pred ogledalom, u njemu gledam djevojku tuznih zelenih ociju, slomljenu djevojku koja upravo krece u borbu da unisti ne koji su nju slomili i od nje napravili ovakvu osobu. Da li sam dovoljno jaka da odem tamo i suocim se sa tim ljudima? Znam da sada vise nema povratka, odluka je pala, ali plasim se. Sta ako me Dzoni prepozna ili Darko? Sta ce se onda desiti? Ili ce me ubiti ili ce me zatvoriti u onu rupu i do kraja zivota ostacu samo sredstvo na kome ce zaradjivati novac. Mrzim sto to moram reci, ali plasim se. Ne znam da li cu uspijeti da odigram svoju ulogu.
Postajem Elena, mlada, naivna djevojka koja nikada nije upoznala roditelje, koja je zivot provela u internatu. Elena je zavrsila samo osnovnu skolu nije imala novca za dalje skolovanje, kao i svaka djevojka imala je snove, puste snove. Elena je rijesena da ostvari svoje snove, pod svaku cijenu. Ona za razliku od Alexandre zeli da pripada Dzonijevom svijetu, da bude dio tog haosa. Elena nema drugog izbora, ona mora zavesti Darku i natjerati ostale muskarce da lude za njom, ona sve to mora uraditi kako bi Alexandra ostvarila svoju osvetu.
-Eej, Aleks, sta je bilo? Ne zelis to?
-Ne, Sandra, zelim, samo..
-Samo plasis se, mislis da se nece sve odvijati onako kako planiramo.
Pogledala sam je, tako se kratko poznajemo, a ipak zna kako se osjecam. Nekada davno imala sam prijateljice, ali od kako sam napustila Beograd nisam prihvatala nikakve prijatelje, a sa njom sam se poslednji mjesec dana toliko zblizila da uzivam u njenom drustvu i savjetima.
-I ja sam imala isti takav strah kada sam krenula tamo, ali ne dopustaj da on vlada tom, trebas ga kontrolisati, a to mozes samo ako vjerujes u sebe i svoj instikt.
-Ali sta ako me Dzoni i Darko prepoznaju?
-Mozda hoce, a mozda i ne. Kako ces znati ako ne pokusas, vrijedi rizikovati. Samo ne trebas dozvoliti da Alexandrine osobine isplivaju na povrsinu, zapamti sada si Elena.
Ponovo sam pogledala u ogledalo, sada sam gledala sebe mnogo snazniju, samouvjereniji i spremniju djevojku, ali nisam gledala sebe, gledala sam novu djevjku koja se radja
-Dobro dosla, Elena
Pogledala sam je i nasmjesila joj se

GiRl wHo LoVedWo Geschichten leben. Entdecke jetzt