Cetvrti dio

33 2 0
                                    

Nakon cetiri godine

Aerodrom. Beograd. Ja. Ponovo.
Stojim na aerodromu, ponovo udisem zrak svog grada. Da ne znam da sam prije pet godina odavde otisla spasavjuci svoju glavu rekla bih "Ovo je zivot."
Ovo nije zivot, vratila sam se u smrt. Zelim to, soucicu se s onim od cega sam prije pet godina pobjegla.
Nakon brojnih prijetnji, moji roditelji su takodje pobjegli iz ovog grada, prodali su kucu i sada i oni zive u Londonu.
Ja sam mogla sasvim normalno da zivim tamo, imala sam posao, zapocet novi zivot, ali nikada ne bih mirno zivjela, morala sam se vratiti ovamo jer nisam zaboravila i ne mogu nikada da zaboravim. Kupila sam kucu, naravno ima najbolji sigurnosni sistem, brojne kamere, monitore, senzore. Ova kuca nije moj dom, dom je bila ona kuca u kojoj sam odrasla i u koju su uklesane sve moje uspomene iz djetinjstva, ona kuca imala je dusu, dok je ova nema, ali za nekog bez duse ova kuca bas odgovara.
Imala sam oruzje, nekoliko pistolja i puski, naucila sam da se branim. Zivot me na to natjerao. Ogledala nemam, mrzim ih, ne zelim da gledam sebe, ogledalo gleda kroz mene i vidi kakva sam ja zapravo bila, slaba nezasticena, jadna, ali sada nisam to, ojacala sam, mrznja me ojacala. Odrzava me zelja za osvetom. Sada sam tu, i sada sve mogu, srusicu tog covjeka za koga znam da se sve vise uzdise na tron srpske mafije, ali ja cu mu unistiti taj tron. Pet godina bavim se istrazivanjem, saznala sam mnogo stvari, dovoljno da znam sta bih trebala da radim i kako da pratim poteze tog covjeka, kako da dodjem u Beograd, a da ostanem ziva. Momak koji me je spasio, Darko se zove, i o njemu sam saznala neke stvari, znam da ima 25 godina. Tada je imao 20. Zapoceo je rad za tog mafijasa, Dzonija, sa svojih 16 godina, zasto i kako jos nisam saznala. Dzoni je vlasnik mnogih klubova, koji su mu paravan za prostituciju, otimaju, ucjenjuju djevojke i tjeraju ih da rade za njega. Bavi se dilovanjem droge i u njene kandze hvata mlade, naivne ljude, kao sto je Danijel, momak kome sam ja vrijedila koliko i jedan paketic heroina, ali neka ja sam se vratila i sve to cu zaustaviti. Dugo sam cekala ovaj trenutak, i evo me vratila sam se jaca nego ikad spremna da unistim ljude koji su unistili mene i natjerali da svoj zivot mijenjam iz korijena, ljude zbog kojih sam napustila svoj grad, prijatelje, ljude zbog kojih sam izgubila sebe. Otkucao je sat, vrijeme je za osvetu. I tacno znam koji mi je prvi korak, prvo treba da saznaju da neko zna njihove poteze, ali da ne znaju ko. Znam da su me trazili, Dzoniju sam se svidjela i zao mu je sto me je izgubio, jer bi mnogo novca zaradio na meni. A Darko, ne znam koju je cijenu morao da plati jer sam mu "pobjegla", zahvalna sam mu, ali on je na njihovoj strani, a ako se bori s njima to znaci da se bori protiv mene.
Vrijeme je za prvi potez....

GiRl wHo LoVedOnde histórias criam vida. Descubra agora