Öğle arasında KyungSoo'yu bulmuş ve ona güç içerisindeki planlarımı söylemiştim. Jongin'in de katılacağı küçük ortama Soo gelmeyecekti, nedenini sorduğumda 'İlgiyi Jongin ve kendi üzerime çekersem Chanyeol'ün ağzına sakız olurum.' demişti.
Haklıydı, Chanyeol gerçekten de alay ederdi.
"Ev yemeği mi yapacaksın?" KyungSoo elindeki çikolata ile sevişmeyi bırakarak bana döndü. Jongin'e olan ilgisi bile böyle değildi, o çikolataya acıyorum.(önce *azıyorum yazdım son anda değiştirdim ldskjfljdlfsdjfdl)
"O çikolatayı çöpe atar mıydın?" Olumsuzca kafasını salladı. "Bende ev yemeği yapamam, okulun yurdunun yakınlarında ev yemeği yapan bir yer olmalı. Gitmeden önce oraya uğrayacağım ve-" Lafımı böldü.
"Ve sevgili kuzenimi, sevgilimi ve Luhan hyung'u kandıracaksın. Vay canına, sence buna izin verir miyim?" Kötü bir bakış yedim ve biten çikolatanın kabına hasretle bakışına tanıklık ettim.
"Elbette verirsin sonuçta Chanyeol yemek yeteneğimi biliyor, anlayacaktır. Luhan hyungun ve Jongin bir süre bilmeseler de olur. Olay ilk izlenim." Elimi çantamın suluk için yapılan geniş ve derin gözüne atarak içinden bir tane çikolata çıkarttım. KyungSoo'ya uzatırken göz kırptım. Rüşvet... En sevdiğim.
"Bir çikolata ile Jongin'in 'Yemek yapmayı öğrenmelisin. Baekhyun bu işte iyi onunla takıl.' Triplerini çekeceğimi düşündüren ne?" Gülümsedim. Ardından diğer elimdeki çikolatayı da uzattım. Eh... En büyük boy toblerone marka iki çikolatayı reddedebilir miydiniz? Evet mi? Milka alırım.
"Pekala, annem kilo aldığımı söyleyerek harçlığımı vermiyor. 1 hafta boyunca her gün bana çikolata al ve çıt çıkartmayayım." Elini uzattı, elimi uzattım.
Ardından çikolatalara saldırdı, biraz yakınlaştıktan sonra Jongin'e bu taktiği vermeliydim.
*****
Çoktan eve gelmiş, yemekleri masaya dizmiş zaten toplu evin üzerinden geçmiş ve koltukta oturmuş normalde Chanyeol ya da herhangi bir insan çevresinde olsak 'Bu ne be? Cidden bunu mu izleyeceğiz? Değiştir şunu.' dediğim o malum dizileri izliyordum.
Her zamanki aşk senaryosuydu. Sıkıcı diyemezdim belki ama benim gibi 20 yaşında bir yetişkin için, hele de bir erkek için saçmaydı. Yine de izliyordum çünkü yaşıtlarımdan bir farkım olmalıydı.
Heyecanlı değildim sadece Luhan ve Jongin ile iyi anlaşmayı umuyordum, onlarla kapının ağzında olan küçük sohbetlerimiz ile bana olan görüşlerini anlayamazdım sonuçta.
Hele Chanyeol kolunuzu çekiştirerek 'Daha sonra detaylıca tanışırsınız, seni ne kadar geç evine bırakırsam o kadar geç gelirim.' diye homurdanıyorsa buna sohbet bile denemezdi. Chanyeol'ün olayı ne cidden bilmiyordum ama arkadaşlarını paylaşmak istemiyor olabilirdi.
Bende onu paylaşmak istemiyordum, ama görüyorsunuz ki şeker verilse gidecek bir tipti. Eh... Şekerin markası pahalı ise bende giderdim ama her neyse.
Kapının zil sesi kulaklarımı doldurduğu an umanda ile bilindik bir kanalı tuşladım ve etrafa bakındım. Ardından tıkınmadığım için Tanrıya şükrederek kapıya ilerledim.
Güzel kalçalarımı Chanyeol yüzünden kaldırdığımı düşünerek ve birazda söylenerek kulbu çevirdim. Chanyeol'ün anahtarını unutacak kadar salak olmadığını hatırlarken açtığım kapı ve bana aç gözlerle bakan Luhan ve Jongin her şeyin açıklamasıydı.
Chanyeol anahtarını unutmamıştı, gelen Luhan ve Jongin idi. (Bakın açıklama bu slkcmlaslcsd)
Eh... En azından bu kalçalar bir süre daha Chanyeol için kalkmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dazed Boi
Fanfiction✎ FİK YAPIM SUNAR; ❝ℙACHANBAEK&ℤAMMAZİNGO KATKILARIYLA.❞ Normal bir ilişki değildi, hatta ilişki bile değildi. Arkadaşlık? Ah.. Buna sadece Baekhyun arkadaşlık olarak görebilirdi. Saftı, masumdu ve kapalı bir kara kutu içerisindeydi, her şey. Cha...