Capitolul 1

198 11 1
                                    

Bip Bip Bip Bip*

Alarama ceasului ma trezeste ...

Lenes ma ridic din pat si ma indrept catre baie unde fac rapid un dus si ma apropiu de dulap din care scot o pereche de blugi albastru inchis un tricou alb simplu si o geaca din piele neagra . Ma aranjez putin la par si luandu-mi ghiozadanul am pornit pe jos sper facultate . 

O tristeste a pus stapanire pe mine de cand m-am trezit ... totul in jurul meu este monoton si plictisitor . Stiu ca pare ciudat dar as vrea sa astazi ceva mai special , dar ce ? Habar nu am de ce ma gandesc la asemenea prosti mai bine sa ajung o data la scoala ca se face tarziu iar cel mai bine ar fi daca nu as intarzia inca din prima mea zi de student .

Mi-am tras o gura mare de aer in piept iar dupa cateva minute am ajuns la scoala sau mai bine zis facultate .

Incet am intrat in curtea facultatii  si am privit nepasator toti studentii  care erau in jurul meu , am putut observa cum unii se holbau urat la mine, cum alti ma priveau fara nepasare iar alti prietenosi , fetele parca ma mancau din priviri iar acest lucru ma enerva cel mai tare .

Nu suport sa fiu in centrul atentiei mai ales daca fetele produc aceasta atentie ... ah as vrea asa de mult sa fiu doar o umbra a acestei facultati  sa pot trece neobservat dar cred ca din pacate visez prea mult .

M-am uitat la ceas si am vazut ca mai este un sfert de ora pana cand prima ora va incepe . Mai bine merg sa stau singur in clasa de cat sa stau aici si sa se holbeze toti la mine ca la felul paisprezece . Plictisit am intrat in holurile facultatii .

Pereti albi plini cu tablori  si poze cu studenti ai acestei facultati  obtinand tot felul de premi la diverse activitati . Oare o sa am concurenta aici ?

Orcat de mult as vrea sa trec neobservat nu permit nimanui sa imi sufle locul 1 , in toti acesti ani nu am avut nota mai mica de zece si nu o sa incep de acum.

Dupa inca cateva momente in care am mers pe hol m-am uitat pe o usa pe care scria ,, Amfiteatru " asta inseamna ca este clasa mea insa in momentul in care vreau sa pun mana pe clanta aud o voce de fata care spune:

-Sasori asculta , stiu ca suntem iubiti de multe luni dar relatia noastra nu mai merge iar de astazi vreau sa fiu singura .

-Dar iubita mea de ce ? spune o voce de baiat

-Sunt satula de tot .. am probleme si e timpul sa imi schimb viata si sa merg mai departe iar asta nu te include si pe tine ... dar vom ramane prieteni dar nimic mai mult

-Sakura , de ce imi faci asta? Sti cat de mult tin la tine!

Hm deci pe fata o chema Sakura , neobisnuit nume dar frumos...

-Sasori s-a terminat !

Si am auzit cum fata a incercat sa faca cativa pasi spre usa dar ceva a oprit-o sa mai continue drumul asa ca m-am dus si mai aproape de usa sa aud ce se intampla

-Da-mi drumul !

-Nu ! Sakura tu esti a mea fie ca iti convine sau nu !

-Nu am fost niciodata a ta si nici nu voi fi ! striga fata catre el cu putere

-Asta sa o crezi tu !

Si dintr-o data vocea fetei nu se mai aude numai gemete de disperare iar fara sa mai stau pe ganduri am deschis usa unde am vazut cum acel baiat o saruta cu forta pe acea fata numita Sakura

-Da-i drumul ! spun eu uitanadu-ma urat la el

Desi nu o cumosteam pe fata nu suportam ca uni baieti sa profite de puterea lor ca sa aiba fetele

-Si daca nu vreau ce o sa imi faci ! spune acesta pe un ton enervant

-Sasori termina si pleaca ! spune fata serioasa

Acesta ma priveste nervos atat pe mine cat si pe fata dupa care iese din clasa trantind usa dupa el .

O data ce acesta a plecat fata si-a aranjat putin parul sotocit si cu un zambet pe buze mi-a spus:

-Multumesc de ajutor. Eu sunt Sakura

-Cu placere . Numele meu este Sasuke

Aceasta s-a apropiat de mine si am strans mainile facand cunostinta . Aceasta statea doar la cativa centimetri de mine si ii puteam simti parfumul unei flori de cires care se potrivea perfect cu parul ei roz lung . Aceasta ma privit cu tandrete dupa care si-a retras mana si mi-a spus calm

-Eu trebuie sa merg la urmatoarea mea ora , dar daca ai nevoie de ceva cautama voi fi fericita sa te ajut asa cum si tu ai facut .

-Bine . I-am raspuns simplu in timp ce aceasta mi-a mai zambit inca o data si a plecat mai departe .

Am ramas singur in clasa ganditor si m-am asezat intr-o banca si ma gandeam doar la ea... nici cum nu mi-o puteam scoate din cap , iar acel parfum inca ii puteam simti aroma plutind in aer. 

MinciunaWhere stories live. Discover now