-Sasori !?
-Buna draga mea , ce mai faci ? ma intreaba acesta cu un zambet malefic pe fata
-Ce cauti aici ? Cum ai intrat ? intreb eu speriata de prezenta lui in casa mea
-A fost simplu , ai uitat cat timp am petrecut noi doi impreuna , chiar crezi ca am uitat unde iti ti ascunsa cheia de rezerva ? ma intreaba plin de mandrie si sarcasm
-Ce vrei ? intreb serioasa incercand sa imi pastrez calmul
-Pe tine ! Nu este clar ? imi spune acele cuvinte in timp ce face doi pasi spre mine si din instinct ma dau in spate si ma lipsesc de usa simtind cum respiratia imi accelereaza .
-Nu intelg ... Sasori e timpul sa lasi glumele de o parte si sa pleci .
-Chiar asa de speriata esti ?
-Nu ! strig la el
-Tipic tie ! Ai uitat cat timp mi-am petrecut cu tine in aceasta casa , stiu de frica de intuneric si de spatile mici . Te cunosc Sakura , mai bine de cat ai putea crede .
-Ce vrei , ce ti-am facut sa merit asta ? il intreb cu spaima
-Ai fost iubita mea atatia ani , si totul mergea bine dar te-ai schimbat din cauza tampitului aluia de brunet .
-Ce tot vorbesti , el nici nu aparuse la facultate cand noi doi ne-am despartit !
-Asta nu imi este foarta clar , ideea e ca merit macar o noapte cu tine dupa doi ani de relatie
-Nu meriti nimic , ai fost un nemernic !
-Hai fi serioasa te-am inselat o data in viata si zici ca moare lumea ! imi striga acesta cu putere , apropiindu-se tot mai mult de mine , si fara se realizez nu ne mai despartea nici macar un pas .
-Si ai uitat ce mi-ai facut in aceea seara ? il intreb cu scarba
-O mica bataie , ce mare lucru !
-Nenorocitule ! strig la el cu putere dupa care il lovesc cu genunchele in barbatia lui si reusesc sa ies din stransoarea lui , insa in escapada mea sparg vaza cu flori si o gramada de cioburi se intind in fata mea .
-Catea ! imi spune acesta in timp ce incearca sa se ridice si sa ma prinda de mana , insa spre norocul meu ma feresc la timp si ajung sa fug pe scari spre camera mea .
-O sa platesti si pentru asta , dragostea mea . Nu ai unde fugi , ti-am blocat toate iesirile , esti in mainile mele acum , in mainile diavolului !
Fara sa mai ascult nimic din ce spune alerg cu repeziciune in camera mea si ma incui cu cheia . Abia am realizat ceea ce se intampla . Sasori este aici , la mine acasa si incearca sa imi faca rau . Am nevoie de ajutor , dar la cine ? Naruto .
Fara sa mai stau pe ganduri imi scot telefonul din geanta si il apelez pe acesta , insa nimic . Nu raspunde . Acum frica punea si mai tare stapanire pe mine . Nici nu mi-am dat seama cum am reusit sa ii scriu un mesaj la Naruto in care ii spuneam ca Sasori este la mine acasa decis sa imi faca rau , si ca am mare nevoie de ajutorul lui .
-Sakura ... Sakura ! striga acesta din spatele usi facandu-ma sa simt fiori de gheata in tot corpul la auzul tonului pe care l-a folosit in timp ce imi striga numele .
-Nu ai unde te ascunde . Am sa sparg usa ! Si tot am sa ajung la tine inainte sa te poata ajuta cineva ! imi spune acesta calm, dupa care am auzit bufnituri . Semn ca deja lovea cu picioarele sau cu pumnii in usa .
Ce ma fac ? La cine sa apelez inainte sa fie prea tarziu ? Lacrimi au inceput sa se scurga pe fata mea . Nu este posibil ca dupa atata timp sa plang din nou si sa sufar din nou . Ah Doamne ce am facut asa de rau in viata aceasta de ma pedepsesti in asa fel ?
YOU ARE READING
Minciuna
FanfictionSakura - ,, Si nu credeam ca tu vei fi , singura persoana pe care eu o voi putea iubi " Sasuke - ,, Si nu credeam ca tu vei sti , cum pe mine trebuie sa ma iubesti "