Capitolul 5

87 12 2
                                    

Trr Trrr Trrr

Alerma ceasului ma trezeste din nou la viata . Lenes intind mana si o opresc . Oftand adanc ma ridic din pat si merg cu pasi mici la baie unde fac un dus rapid si ajung din nou in camera , stand fata in fata cu dulapul oftez si imi scot o pereche de blugi albastri , o bluza crem si o geaca de piele neagra . 

Nu dureaza mai mult de un sfert de ora si sunt pregatit pentru o noua zi la facultate . 

Inainte sa ies din casa ma incalt cu ultima mea pereche de tenesi converse , deoarece  una din ele a fost distrusa de mica catea razgaiata a Sakurei . 

Si acum imi amintesc parca cu zambetul pe buze cum ieri a fost prima data in viata mea cand un caine a facut pipi pe piciorul meu , o adevarata premiera . 

Macar e bine de stiut ca data viitoare cand o sa ma mai duc in parc sa evit ora doua dupa masa cand Sakura si cainele ei isi vor face aparitia , altfel ma tem pentru tenesii mei . 

Fara sa vreau rad , si punandu-mi castile in urechi pornesc spre facultate . O noua zi . Ma intreb daca astazi o sa aud ceva interesant la facultate .

Desi trebuie sa recunosc ca pana acum este totul oke . Profesorii sunt buni , colegi de treaba deci in concluzie presimt ca o sa duc o viata de student linistita si cu foarte putine sanse sa fie trei ani memorabili in viata mea .

Nici nu am realizat bine ca am si ajuns in curtea facultatii . Uitandu-ma in jur o vad pe Sakura si  pe Naruto razand cu pofta 

-Salut ! le spun celor doi 

-Ceao ! imi spune Sakura vesela 

-Salut frate ! imi spune Naruto dand mana cu mine 

-Vad ca va distrati de minune ! le spun la randul meu 

-Da , se pare ca Sakura a avut ieri o problema cu instalatiile la apa si una din conducte s-a spart , iar apa din apartamentul ei a ajuns pana la vecina de sub ea care s-a panicat ingrozitor deoarece nu intelegea din ce cauza ploua la ea in apartament   , imi spune Naruto inca razand in hohote 

-A fost penibil , sti ca vecina a venit cu matura la mine ? ii spune Sakura suparata 

De data aceasta nu am putut sa nu rad la imaginea Sakurei uda si cu vecina cu matura in usa gata sa o bata .

-Perfect acum razi si tu de mine , halal prieteni mai am ! 

-Trebuie sa recunosti ca e amuzant , ii spun iar aceasta imi scoate limba facandu-ma sa ii zambesc

-Amuzant nu , dar nu ati fi vrut sa fiti in locul meu ! spune aceasta de data aceasta cu frustrare in voce

-Eh o sa fie bine , ai sunat la un instalator ?

-Da , a spus ca o sa vina azi sa vada despre ce e vorba 

-Vezi , probelemele se vor rezolva , ii spune Naruto calm

- In fine cred ca e timpul sa plecam in sala de curs deoarece nu mai este mult si va intra proful 

-Da ! spun eu si cu Naruto la unison si incet ne indreptam spre sala de curs 

Nu dureaza nici cinci minute ca deja suntem in sala si asezati in banci  . Eu stau la fel ca data trecuta cu Naruto in banca iar Sakura statea in fata mea alaturi de o fata bruneta cu parul lung si negru ca abanosul .

Dupa ce toata lumea este asezata in banci , usa se deschide lent iar privirea mea se indreapta spre persoana care intra . Asteptandu-ma sa intre profesorul cu care aveam curs , pe usa a intrat o fata roscata si frumoasa . 

-Karin ?! spuse Sakura cu dezgust privind-o 

-Tocilaro ! ii raspunde aceasta in timp ce o priveste cu trufie si cu nasul pe sus

-Aragaz cu patru ochi ! ii raspunde Sakura facand toata sala sa rad cu putere de remarca ei . 

-Iti arat eu tie ! striga aceasta la Sakura in timp ce se apropie de aceasta cu pasi repezi 

-Sa te vad ipocrito ! ii spune Sakura ridicandu-se de pe scaun fiind gata sa se i-a la bataie cu fata nou venit pe care eu unul nu am nici cel mai mic habar cine ar putea fi ce ura este asa de mare intre ea si Sakura , de este nevoie de o singura privire ca cele doua sa sara una pe alta .

-Buna ziua ! cearta celor doua este intrerupta de profesorul care intra zambitor pe usa ca si cum nu ar fi auzit nimic . Acest lucru o face pe Sakura sa se aseze pe scaun si sa se linisteasca , iar pe fata roscata sa se aseze intr-o banca alaturi de un alt coleg 

-Sakura , incearca sa nu faci nici o prostie  , ii spune in soapta Naruto , insa aceasta pare ca nu l-ar fi auzit deloc , puteam sa vad cum mainile ei tremurau din cauza nervilor 

-Care este problema lor ? il intreb pe Naruto facand referire la cearta dintre Sakura si fata roscata 

-Este o veche problema , pe scurt in liceu Karin i-a facut zile fripte Sakurei , insa o data a mers prea departe si a iesit un mare scandal din care Sakura a fost suspendata o luna de la scoala si era aproape sa nu promoveze , desi totul a fost din vina lui Karin care a provocat totul , scandalul a fost unul de proportii uriase care a facut ca din cele mai bune prietene care erau la inceput ea si cu Karin sa ajunga azi cele mai aprige dusmance  . 

Il priveam perplex pe Naruto si abia imi venea a crede ceea ce el tocmai mi-a spus , e greu sa cred ca Sakura si fata aceea Karin au putut sa fie o data cele mai bune prietene . Ma intreb ce lucru ingrozitor a putut face roscata de a distrus prietenia lor si acum la o singura privire si-ar da foc una alteia . 

-Deci studenti , dupa cum bine stitit astazi calculatorul va alege grupurile de cate cinci persoane cu care ve-ti lucra la proiect . Numele voastre sunt scrise in ordine alfabetica deci ce spuneti sa incepem . 

Fara sa mai spuna nimeni nimic am privit spre catedra profesorului care era gata sa anunte prima echipa

-Asadar echipa cu numarul unu este formata din : Karin , Ino , Kiba , Neji si TenTen , mai departe , echipa cu numarul doi este formata din : Lee , Suigetsu , Shino , Choji si Sai iar echipa numarul trei este formata din Naruto , Sakura , Shikamaru , Sakura si Hinata . Ei bine dragii mei mai ramene sa va spuna tema proiectului , dar inainte sunteti multumiti de cum sunt formate echipele ?

-Da ! striga cei mai multi dintre noi , printre care si Sakura , care cred ca e in clumea fericirii acum ca nu trebuie sa lucreze la proiect cu Karin desi dupa parerea mea acum ca am vazut cearta dintre cele doua ar fi cel mai interesant lucru sa vad cum acestea lucreaza impreuna la un proiect .

-Tema proiectului este : Rolul echipei in societate . Iar cu asta am terminat , spuse profesorul care se ridica de la catedra si pleaca linistit in treaba lui . 

Acum vine partea interesanta , Sakura si Karin terminad treaba inceputa . 

MinciunaWhere stories live. Discover now