Trrr Trrr
Alarma ceasului ma trezeste buimac de cap . Privesc cu ochii intre deschisi la ceas , era doar 7:10 , deci mai aveam 50 de minute la dispozitie sa fac dus si sa ma imbrac pentu o noua zi la facultate .
Lenes ma ridic din pat si arunc cearceaful pe partea opusa a acestuia . Tragand o gura mare de aer intru in dus si pornesc apa . Stropii fierbinti se lipsesc de pielea mea cu putere trezindu-ma cu totul la viata .
Dupa mai bine de 15 minute ies din dus , imbracat doar intr-un prosop . Usor am mers in fata dulapului si am scos o pereche de blugi negri , un tricou albastru inchis si o geaca de piele neagra .
Nu dureaza mai mult de zece minute si sunt imbracat mai ramane doar sa ma incalt si sa plec . Hm , ma intreb ce mai face razboinica rozalie ?
Fara sa vreau zambesc la gandul nebun cum aceasta ii smulge capul roscatului arogant de ieri , desi la cat era de furioasa cred ca mai avea putin si ii rupea parul din cap . Daca stau bine sa ma gandesc e prima data in viata cand vad o fata care sa stie sa lupte , nu sa se aseze in genunchi si sa planga .
Urasc sa vad fetele care plang , ca le urasc e putin spus , pur si simplu detest sa vad lacrimile fetelor , mai ales cand plang pentru ca mofturile lor nu sunt satisfacute .
Of , dar viata e viata si exista fel si fel de persoane , cel putin am intalnit o fata care a reusit sa bata un baiat , ceva nou ce nu credeam ca exista , si eu care credeam ca fetele nu ar ridica mana la un baiat de teama sa nu isi rupa vreo unghie .
Clar rozalia asta este opusul a ceea ce credeam eu pana azi despre fete . Macar e bine de stiut ca nu toate sunt alcatuite din aceeasi compozitie chimica .
Hoinarind prin casa , m-am uitat din nou la ceas , de data aceasta acesta indica 7:45 , mai aveam un sfert de ora deci era timpul sa plec .
Am privit inca o data in jur dupa care am inchis usa in spatele meu , mi-am pus mainile in buzunar si am pornit spre facultate .
-Hei ! Hei ! O voce cunoscuta se aude din spatele meu , oprindu-ma din mers m-am intors si indata ce m-am uitat in spate am vazut-o pe Sakura care se apropia de mine cu un zambet mare pe fata .
-Hei ! Ce faci ? ma intreaba aceasta zambind
-Bine , ma indreptam spre facultate , banuiesc ca si tu faci la fel .
-Um , da , vroiam sa stiu cum te mai simti dupa cearta urata de ieri . Sincer ieri am uitat sa imi cer scuze .
-Ma simt bine , nu ai de ce sa iti ceri scuze .
- Ba da , Sasori a fost iubitul meu doi ani si dupa despartirea noastra nu mi-a placut modul in care a reactionat si cum s-a purtat cu tine , intr-un fel e si vina mea .
-Nu e vina ta , el e un nemernic si merita sa fie pus la punct , desi tu ai facut mai multe ca mine
-Da de unde , cred ca acum ne injura la greu
-Eh , doar atat poate sa faca , data viitoare cand se mai apropie de mine sau tine am sa ii rup capul sec care il are pe umeri .
- Merci de aparare , eh tu in ce grupa esti la facultate ?
-In 108 , de ce ?
-Curiozitate , plus de alta si eu sunt tot in 108 . Ce chestie amuzanta .
-Da .
Fara sa realizez am ajuns in curtea facultatii alaturi de Sakura , se pare ca scurtul nostru dialog a facut ca drumul sa fie mult mai scurt decat prevazusem .
-Auzi daca pot sa fac ceva pentru tine , sa imi spui bine , plus ca am sa iti raman mereu recunoscatoare pentru ceea ce ai facut pentru mine .
-Bine , dar daca suntem in aceeasi grupa presupun ca ne indreptam si spre aceeasi clasa si ora nu ?
-Exact , deci hai sa mergem , mie nu imi place sa intarzi si sa vad cum se holbeaza toata lumea la mine .
-Aici nu pot sa fiu decat de acord cu tine !
-Da !
Nu dureaza mai mult de doua minute ca am si ajuns in sala , acolo Sakura se aseaza intr-o banca alaturi de o fata bruneta si una blonda .
-Liber ? intreb pe blondul care statea cu castile in urechi
-Da !
-Merci !
-Cu placere , numele meu este Naruto !
-Sasuke ! Incantat !
Deci se pare ca am facut cunostinta pana acum cu doua persoane in aceasta facultate . Minunat , mult mai mult decat ma asteptam pana la ora actuala .
-Buna ziua ! spune cu putere profesorul care ne face pe toti sa ne indreptam privirile si atentia spre el .
-Buna ziua ! repetam toti in cor
-Bun venit la facultate studenti ! ne spune acesta cu zambetul pe buze . Ei bine aceasta este prima zi in care statutul vostru de licean se schimba in student , deci ca sa vedeti cat de placuta este aceasta exerienta de student nu o sa va retin mult . O sa va pun la curent doar cu modul de notare . Asadar examenul final consta doar 40% din nota finala , restul de 60% este nota pe proiect . Un proiect in care coechipieri cu care o sa lucrati vor fi alesi de calculator . Ei bine cam atat am avut de spus , acum suneti liberi sa mergeti la o cafea si sa va cunoasteti !
Fara sa mai spuna nimic , profesorul iese pe usa salutandu-ne cu mana .
-Deci la cafea cine vine ? intreaba blondul de langa mine
-Eu ! Si eu , si eu , se auzeau vocile colegilor mei
-Ei bine cam toti , deci sa mergem la o cafea !
In acel moment toti colegii mei s-au ridicat de pe scaune fericiti si au iesit pe rand din sala.
-Hei tu nu vi ? Ma intreaba Sakura venind spre mine zambind
-Pai ...
-Oh haide , e prima ta zi de student , o cafea nu strica nimanui !
Fara sa mai spun nimic , aceasta ma i-a de mana si ma ridica de pe scaun si ma face sa o urmez spre cafea alaturi de restul colegilor mei .
-Asadar deja v-ati pus pe combinatii ?? Vocea enervanta a lui Sasori se aude in spatele nostru si asa cum eu si cu Sakura ne-am intors privirile spre el si restul colegilor nostri s-au uitat la acesta .
-Sasori , nu pot sa cred ! Esti nebun ! Tu chiar nu vrei sa incetezi si sa ma lasi in pace niciodata ! , spuse Sakura suparata si putin rusinta simtind toate privirile colegilor atintite asupra ei
-Ce am zis o minciuna ? Ieri te desparti de mine si azi te cuplezi cu ciudatul asta , esti o mare c...
-Nenorocitul naibii ! Vocea plina de ura a lui Naruto il face sa se opreasca din vorbit .
-Tu nu te baga ! striga acesta la Naruto
In doar o fractiune de secunda Naruto apare din spatele meu si se indreapta spre Sasori furios , gata sa il i-a la bataie .
Insa din fericire atat eu cat si alti doi baieti sarim pe el si il oprim inainte de a face o prostie pentru care ar putea ajunge exmatriculat din facultate .
-Naruto , nu merita ...
-Sakura , daca tu crezi ca nemernicul asta va ramane nepedepsit te inseli .
-Stiu , dar acum nu este nici locul si nici momentul potrivit , ii spuse aceasta bland la ureche facandu-l sa se potoleasca .
-Ai dreptate , dar data viitoare nu va mai scapa din mainile mele .
Oftand adanc ma departez de cei doi , se pare ca Sakura mai are persoane care sa o protejeze .
-Multumesc ca mi-ai luat apararea , ii spune aceasta privindu-l in ochi
-Cu placere frumoasa mea ! ii spune acesta dupa care o ia in brate pe Sakura .
Fara sa mai stau pe ganduri ma departez usor lasandu-i pe cei doi singuri .
YOU ARE READING
Minciuna
FanfictionSakura - ,, Si nu credeam ca tu vei fi , singura persoana pe care eu o voi putea iubi " Sasuke - ,, Si nu credeam ca tu vei sti , cum pe mine trebuie sa ma iubesti "