Mii de emotii iti facea corpul sa tremure din toate incheieturile cand auzeai publicul aplaudand dincolo de cortina rosie ce iti ascundea trupul micut si firav dar totodata sclipitor .
Toata lumea din sala astepta cu nerabdare marea ta aparitie pe scena ,marea ta defilare .
Erai atat de bucuroasa si de mandra de tine . Ai ajuns exact unde ti-ai dorit fara niciun ajutor . Ai ajuns sa fii un model international cautat si vanat de paparazzi .
Parca totul ti se parea ireal , nu credeai niciodata ca vei reusi , dar iata-te acum .
Rochita scurta de culoare turcoaz ce iti era mulata pe corp accentuandu-ti formele iti venea superb , iar platformele negre cu care deja erai obijnuita pentru ca nu exista defilare de moda fara faimoasele tocuri, te inaltau cu cativa centrimentri dandu-ti astfel si o stralucire aparte .
In fata ta cu un zambet imaculat aparu’ o buna prietena ce tocmai se intoarse de pe scena dandu-ti permisiunea si tie . Cu cateva emotii i-ai zambit si revenind la seriozitate ai pasit timid si usor pe podeaua sclipicioasa .
La prezenta ta pe scena toate luminile s-au stins cu exceptia unor mici beculete ce iti permiteau vizibilitatea dar iti puneau si corpul in valoare .
La contactul cu publicul parca emotiile au ajuns la cote maxime . Ai ramas blocata in mijlocul scenei neputand sa faci un pas pentru a-ti arata splendoarea . Incepeai sa te panichezi , nu ti se mai intamplase asta niciodata , sa ramai blocata pe scena nestiind ce sa faci .
Privirea ta disperata cauta un ajutor prin multime , ceva special ce nu lipsea niciodata de la defilarile tale de moda .
Prin ceata formata de la lacrimile mari ce erau pe cale sa-ti cada pe obraji ai vazui acea stralucire verzuie in spatele incaperi . Acea privire duioasa ce te facea mereu sa te topesti , acel zambet naucitor in compania unor gropite atat de adorabile si acele bucle ravasite ce il descriau cel mai bine pe Harry . Fiinta cu ochii de smarald ce nu te scapa din priviri emana o iubire puternica ce te facea sa te pierzi pentru un moment pe plajele splendide din Hawaii .
Ai putut observa cum isi duce o mana la gura si iti trimite un pupic in aer plin de pasiune . Deja ii puteai simti acele buze carnoase si rozalii izbindu-se de ale tale .
Ai inceput sa chicotesti si sa te prefaci ca ai prins acel sarut dulce , si ai putut observa ca deja emotiile se mai dusera cu ajutorul lui .
Incet , incet ai inceput sa pasesti din nou , acum avand o oarecare tarie . Pasii tai erau mult mai apasati si mai indrazneti decat prima data .
Ai putut zari miile de zambete ce se tiparise acum pe fetele intregului public . Fiecare iti analiza miscarile corpului si mersul de “diva” ce era deobicei inamicul fetelor ce vroiau sa ajunga modele profesioniste .
In momentul in care ai ajuns in capatul scenei si ai facut o piruieta toata lumea a inceput sa aplaude si sa chiuie . Te simteai atat de fericita ca ai putut sa-ti arati splendoarea corpului , te simteai insfarsit implinita .
Ai mai ramas putin timp pe scena delectandu-te numai cu aplauzele bogate si de privirile naucitoare oferite de iubitul tau Harry care in seara asta te ajutase foarte mult . I-ai zambit din suflet si i-ai facut cu ochiul mai apoi intorcandu-te si parasind scena cu acelasi mers ce facea unii barbati sa te dezbrace din priviri , doar ca atentia ta era concentrata doar pe iubitul tau Harry care era pentru tine oxigenul .
Insfarsit ai ajuns in culise si ai rasuflat usurata cand ai scapat de acea multime ce te manca cu privirile lor .
-Ai fost superba ! se auzi glasul designeru-lui caruia ii purtai creatile , mai bine zis sefului tau .
CITEȘTI
Imagine One Direction
FanfictionDaca vreti sa aveti propriul imagine sunt dispusa sa va fac pe plac xx :)