Harry Imagine

1.5K 60 2
                                    

- Esti libera (Y/N)! Spuse seful tau aruncandu-ti un zambet. Ai aruncat victorioasa pixul pe birou ridicandu-te din scaunul din piele ce scartai imediat. Ai strans toate hartogaraiele asezandu-le frumos la locul lor. Ti-ai imbracat jacketa iesind din birou si luandu-ti ramas bun de la seful si asistenta lui.

Te-ai urcat in masina pornindu-o si plecand imediat spre casa. Abia asteptai sa o vezi pe fetita ta Darcy sarind in sus de bucurie ca te-ai intors acasa, iar sotul tau Harry sa-ti daruiasca cel mai pasional sarut.

Ai ajuns acasa destul de repede, asa ca te-ai dat jos din autoturism intrand in casa. Sufrageria era pustie nimeni aflandu-se prin jur. Te-ai descaltat de tenisii greoi si ti-ai aruncat geanta pe unul dintre fotolii. De sus se auzeau vocile fetitei tale cat si ale lui Harry.

- Darcy, intelege trebuie sa iti speli dintisorii! Se auzi Harry. Ai chicotit usor si ai urcat scarile in liniste pentru a nu le da de banuit ca ai ajuns.

Sunetul vocilor gingase ale bombonelelor tale veneau din baie, cu siguranta Harry se chinuia din nou sa o convinda pe Darcy sa-si spele dintii. De fiecare data cand vremea spalarii venea Darcy se incapatana si nu facea deloc cum i se spunea, pentru ea spalatul pe dinti era o teroare.

Te-ai oprit in dreptul usii privindu-i pe amandoi in oglinda. Darcy avea doua codite prinse in crestetul capului iar rochita de un roz aprins o facea sa arata ca o papusica, iar Harry purta un tricou alb ce ii lasa la vedere tatuajele si o pereche de jeansii mulati ce te lasau fara aer.

- Darcy e doar o periuta, nu te va manca! Zise Harry tinand in mana o periuta de dinti de culoare roz ce avea pe acele perii pasta de dinti.

- Nu tati, nu vleau! Zise ea lasand cateva lacrimi sa-i ude obrajorii.

- Darcy, iubito nu trebuie sa plangi. Trebuie sa iti ingrijesti dantura. Spuse Harry aplecandu-se spre mica fetita ce varsa lacrimi. Harry i-a sters lacrimile cu degetul sau daruindu-i un sarut pe frunte.

- Vleau la mami! Spuse ea incepand sa planga mai tare. Ai simtit cum te dezichilibrezi si cazi. Cuvintele lui Darcy te-au daramat. Era atat de ingrozita si de speriata. Nu puteai sa o mai privesti in halul asta, asa ca ai intrat.

- De ce plangi atat de tare brotacelule? Ai spus tu coborand la acelasi nivel cu ea si punandu-ti bratele in jurul taliei sale micute.

- Nu vleau sa ma spal pe dinti! Spuse ea stergandu-si lacrimile si scapandu-si cateva sughituri ce i le provocara plansul.

- Dar Darcy trebuie sa o faci, altfel dintisorii tai se vor caria. Spui tu luandu-o in bratele tale protectoare.

- Nu vleau mami. Spuse Darcy din nou continuand sa verse lacrimi.

- Iubito nu e mare chestie, e ca un joc. Zise Harry care parea atat de obosit.

Astazi toata ziua a trebuit sa o ingrijeasca pe Darcy, iar uneori fetita voastra putea fi foarte energica vrand sa alerge si sa descopere noi lucruri iar uneori voi doi nu puteati tine pasul cu ea.

- Vrei sa se speli si mami odata cu tine? Zise din nou Harry facandu-ti cu ochiul si zambindu-ti cald.

Darcy se desprinde din bratele tale si se intoarse spre Harry privindu-l atent. Harry incepu sa chicoteasca de reactia lui Darcy privindu-o cu ochii mari cat cepele facandu-o in cele din urma pe aceasta sa rada.

- Ma spal doar daca o faceti si voi! Spuse Darcy.

Tu si Harry ati inceput amandoi sa radeti dupa care v-ati luat periutele punandu-va pasta de dinti.

- 1, 2,3 si ! Toata lumea periutele in gura! Spuse Harry inainte sa-si bage periuta in gura.

Toti trei v-ati indreptat privirea in oglinda privindu-va reflexiile. Ati inceput sa periati fiecare dinte nelasand niciunul sa scape de periile periutei.

Dupa ce dintii vostri au fost curatati in profunzime ati iesit impreuna din baie. Darcy a fugit direct in camera ei incepand sa se joace cu milioanele de jucarii ce erau imprastiate pe covorul pufos.

- Cum se face ca totul se rezolva cand tu esti acasa? Spuse Harry lipindu-te delicat cu spatele de perete.

- Sunt super mama! Spui tu ridicandu-ti o mana in sus pentru a crea acel moment de „super mama”.

Harry chicoti apasandu-si buzele pe gatul tau si bagandu-si mana pe sub tricoul tau larg.

- Hmm, super mama arata incantator! Spuse el devenind mai brutal si muscandu-te de pielea gatului mai apoi sugandu-ti pielea pentru a diminua durerea.

- Harry opreste-te, Darcy poate aparea oricand. Ai spus tu chiar daca il doreai mai mult ca niciodata.

- Oh te rog am dreptul la relaxare! Spuse el continuand.

- Ei bine abtine-te! Ai spus tu hotarata.

- E in camera ei deja fermecata de unicornii de plus! Zise el prinzandu-te de incheietura mainii si si tragandu-te in dormitorul vostru.

Imagine One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum