Imi cer scuze daca unele expresii au sunat stanjenitoare/ scarboase etc. Si cititi pe propria raspundere xx :)
Stateai posomorata pe canapea uitandu-te la un film siropos si savurand popcornul cu unt ce tocmai ti-l preparasei . Erai suparata din cauza iubitului tau Zayn, deoarece azi se implineau doi ani de cand erati impreuna, iar tu pregatisei o cina romantica numai pentru voi doi, doar ca nu a mers asa cum te-ai asteptat, Zayn nu a mai aparut. L-ai sunat de cateva ori dar nu ti-a raspuns, probabil era ocupat si uitase cu totul de aniversare .
Pe ecranul televizorului se derula acum scena finala a filmului in care, evident indragostitii au trait fericiti unul langa celalalt uitand toate problemele prin care au trecut .
Satula de dulcegariile filmului ai inchis televizorul facand imediat intuneric in camera . Te-ai ghemuit in paturica moale cu care erai invelita si ti-ai inchis ochii . Aproape paseai pe lumea viselor cand ai auzit usa deschizandu-se larg si un trup patrunzand in casa .
Ti-ai deschis rapid pleoapele si ai murmurat speriata „ Zayn tu esti? ” .
-Da . Se auzi glasul lui Zayn ce imediat a aprins luminile privindu-te atent in ochi .
-Unde ai fost ? Ii spui tu relaxandu-ti din nou corpul pe canapea .
-La studio, a trebuit sa inregistram pentru noul album . Spuse el descaltandu-se si dandu-si jacketa jos. A ramas neclintit analizand masa frumos aranjata din bucatarie plina cu mancarurile preferate ale lui .
-Iubito, imi pare atat de rau . Am uitat complet, cu toata aglomeratia asta nici nu mi-a trecut prin cap . Sunt un dobitoc . Spuse el pocnindu-si fruntea cu palma si uitandu-se cu ochii indurerati la tine .
-Nu Zayn e ok . Nu e mare lucru . Ii spui ridicandu-te de pe canapea .
Intradevar, Zayn muncise toata saptamana din greu pentru noul album dar totusi era aniversarea voastra si insemna foarte mult pentru tine. Au fost doi ani foarte frumosi in care ati ras si v-ati distrat impreuna, impartasind o iubire unica .
-Iubito, te rog ! Chiar imi pare rau . Si in plus seara inca nu s-a terminat . Zise Zayn tragandu-te rapid de incheietura mainii si oprindu-te sa-ti continui drumul spre dormitor .
Dintr-o miscare ti-a lipit trupul de al lui, si si-a izbit cu putere buzele de ale tale incercand sa-si strecoare limba in gura ta . La inceput ai ezitat facand pe suparata, dar nu ii puteai rezista asa ca l-ai lasat , limbile voastre delectandu-se una cu cealalta .
Usor, a scapat de maioul alb si de pantalonii tai lasandu-te doar in lenjeria intima . S-a dezlipit din sarut si si-a lipit buzele de gatul tau muscand si sugand usor pielea moale, mai apoi lasandu-ti mii de sarutari umede ce iti dadea fiori pe intreaga sina a spinarii .
Deja supararea iti trecuse, tot ce vroiai acum era sa-l simti cu adevarat pe iubitul tau ce te facea fericita de fiecare data . Corpul tau nu mai putea suporta mult tortura pe care el ti-o crea asa ca ai preluat conducerea . Ti-ai infipt mainile asupra tricoul sau scapand intr-o secunda de el si analizandu-i abdomenul bine lucrat muscandu-ti din instinct buza inferioara .
I-ai prins incheietura maini si l-ai tras pana in dormitor unde l-ai impins brutal dat totodata grijuliu pe patul mare si moale . Zayn a zambind la fel de pervers ca tine asteptand ca tu sa intri in actiune .
Poti spune ca ai facut o treaba buna cu noua lenjerie intima pe care tocmai o cumparasei, dantela neagra il innebunea pur si simplu pe Zayn .
Ti-ai napustit buzele asupra abdomenului sau sarutandu-i si muscandu-i pielea astefel facandu-l pe Zayn sa geama de placere, adorai acel sunet dar vroiai si mai mult .
Degetele tale au plecat rapid spre cureaua pantalonilor unde imediat ai desfacut-o scapand si de pantaloni si aruncandu-i undeva pe podea , ti-ai muscat si mai tare buza inferioara in momentul in care i-ai vazut umflatura din boxeri .
I-ai simtit mainile plimbandu-se usor pe spatele tau la un momendat oprindu-se la capsa sutientului unde s-a chinuit putin pana ce a reusit sa o deschida si sa-ti dea usor sutienul jos lasadu-ti la vedere sanii .
Isi trecu limba peste buze umezindu-le si dandu-te jos de pe el, luandu-ti locul, acum aflandu-se deasupra ta . Ti-a masat sanii usor in timp ce buzele lui le gustau inca odata pe ale tale .
Mainile sale au coborat usor mangaindu-ti abdomenul, dand jos si ultima textila ramasa pe tine ,la fel facand si cu boxerii lui .
-Te iubesc ! Spuse el in timpul sarutului .
Ai simtit cum te penetreaza usor fiind sigur ca esti bine si continuand acceasi miscare doar ca putin mai repede pana cand a atins punctul final .
Dupa ce corpurile voastre s-au delectat unul cu celalalt tu ti-ai pus usor capul pe pieptul lui cald . Ii puteai simti inima batand si ii puteai simti iubirea ce o emana .
-La multi ani ! Spuse el daruindu-ti un pupic pe crestetul capului .
-La multi ani Zayn ! Ai chicoti tu impleticindu-ti degetele cu ale sale .
CITEȘTI
Imagine One Direction
Fiksi PenggemarDaca vreti sa aveti propriul imagine sunt dispusa sa va fac pe plac xx :)