Harry Imagine

1.4K 59 2
                                    

Cititi pe propria raspundere!! Imi pare rau daca unele expresii vi s-au parut ciudate, scarboase etc. 

- (Y/N) inceteaza sa te comporti asa! Nu a fost nimic serios! A spus Harry aproape tipand.

- Dar tu cum crezi ca m-am simtit cand am vazut pozele Harry? Cum crezi ca m-am simtit atunci ca te-am vazut atat de apropiat de acea tipa. Ai spus tu lasand cateva lacrimi sa-ti cada pe obraji.

De cateva minute tu si Harry ati inceput o cearta ce devenea din ce in ce mai urata. Cearta a fost creata de cateva poze aparute in urma unui eveniment la care a participat si Harry, tu neputand sa il insotesti din cauza colegiului ce-ti manca timpul.

Pozele il avea in prim plan pe Harry alaturi de o domnisoara mai tanara decat tine, paparazzi surprinzandu-i in cateva momente in care cei doi pareau destul de apropiati.

- Sunt cateva poze banale! Paparazii au asteptat ore intregi ca sa se intample asta. Nu e nimic intre mine si acea tipa. Nu inteleg de ce nu ai incredere in mine, de ce nu incetezi sa fii atat de naiva incat sa crezi aberatiile unor indivizi care nu au ce face? Izbucni Harry. Venele gatului ii devenira mai proeminente iar maxilarul i se incorda.

- Bine Harry, eu sunt cea naiva, am inteles! Ai spus stergandu-ti nervoasa ultimele lacrimi ce-ti cazura pe obrajii ce acum cu siguranta erau rosii.

- Esti atat de imposibila! Spuse el la fel de nervos ca tine.

- Harry...doar pleaca. Vreau sa fiu singura!  Ai spus tragand puternic aer in piept.

- De ce continui sa te comporti asa? Pentru numele Domnului (Y/N) ce e cu tine? Incepu Harry din nou sa tipe.

Nu mai suportai. Iti ajunsesera toate tipetele, toti nervii acumulati si toata tensiunea ce plutea in aer.

- Bine, voi dormi eu pe canapea atunci.  Ai spus facand cativa pasi spre pat.

- Nu, voi dormi eu. Zise smulgand o perna ce era asezata pe pat si luand o patura ce era frumos impaturita pe un scaun.

S-a uitat la tine inca odata, mai apoi iesind din dormitorul vostru si inchizand usa in urma sa.

Ai oftat adanc lasandu-ti corpul sa-ti cada pe salteaua moale a patului. Te-ai ghemuit si mai mult sub pilota groasa incercand sa adormi doar ca nu prea era usor. Nu erai obisnuita sa-ti petreci noptile singura. In fiecare noapte erai langa Harry, in fiecare noapte el te tinea in brate si te incalzea. Cuvintele lui te relaxau si te faceau sa te simti minunat, nu vroiai sa pierzi asta.

Orele au trecut usor, usor dar tu tot nu puteai sa adormi. Ai insfacat telefonul de pe noptiera deschizand-ul pentru a vedea cat este ceasul. Nu mai era mult si ceasul avea sa bata miezul noptii. L-ai aruncat langa tine oftand greoi din nou. Maine avea sa fie o zi lunga si grea.

La colegiu totul devenea din ce in ce mai complicat din cauza ca relatia cu celebrul Harry Styles aducea multa invidie si cruzime din partea colegilor rautaciosi.

Dintr-o data ecranul telefonului s-a luminat schitand ca ai primit un nou mesaj. Confuza ai luat din nou telefonul in mana nestiind cine ar putea fi la ora asta. Ai deschis mesajul zambind imediat:

Nimeni nu poate dormi in canapeaua asta! Vreau inapoi in patul meu pufos langa iubita mea cea dulce. Xx :) ”

Ti-ai miscat de cateva ori degetele pe ecranul fin al mobilului compunand si tu un mesaj :

Hmm..deja ti-e dor de mine? Xx :). ” .

„ Da, ma ierti? Stii ca numai tie iti apartin. Sunt doar al tau, nici o fata nu are voie sa ma atinga. Deci, cum ramane? Canapeaua nu imbratiseaza la fel de bine ca tine xx :)” . Ti-a trimis din nou Harry.

Te astept. Patul asta e facut special pentru doua persoane! xx ” . Ai chicotit gingasa si in cateva secunde l-ai vazut pe Harry intrand in camera.

- Sunt cel mai mare idiot! Spuse el . Lumina lunii ce se ivea prin fereastra facea ca abdomenul gol sa para impecabil.

- Un idiot al naibi de sexy! Ai spus ranjind si privindu-i trupul perfect. Singurul lucru ce-l purta era o pereche de boxeri negri.

- Suntem bine? Putem reveni la normal? Spuse el din nou apropiindu-se mai multe de pat.

- Da, imi pare rau. Ai zis zambindu-i cald si bucurandu-te nespus de mult ca tu si Harry erati bine.

- Si mie imi pare rau pentru tot ce am spus. Spuse Harry.

- Acum tot ce vreau e sa ma revansez. Continua el . A tras rapid pilota ce-ti acoperea trupul. Maioul negru mulat perfect pe abdomenul tau si colantii negri il inebuneau. Ranjetul obraznic odihnindu-se acum pe fata. A ajuns rapid deasupra ta incepand sa-ti atinga diferite parti ale corpului, facandu-te de fiecare data sa tresari.

Buzele lui au ajuns pe gatul tau sarutandu-ti incet si cu atentie pielea, lasand si cate o muscatura pentru „ a-si marca posesia” asa cum ii placea lui sa zica de fiecare data cand tu te plangeai ca iti lasa semne vizibile iar cei de la colegiu vor incepe sa chicoteasca pe la colturi.

Mainile sale s-au strecurat pe sub maiou scapand imediat de el si lasandu-te doar in sutienul negru dantelat. Si-a muscat buza inferioara pentru o secunda dupa care si-a apasat buzele peste ale tale strecurandu-si limba in gura ta, limbile voastre razboindu-se pentru dominatie.

Bratele tale au ajuns pe spatele sau miscandu-se de colo colo, iar ale lui la capsa sutienului ce-l calca pe nervi. A deschis-o intr-un final dandu-l jos.

A intrerupt sarutul continuand sa-ti sarute sanii cat si abdomenul.  Unghiile tale se infigeau in spatele lui facandu-l sa geme usor din cand in cand.

A scapat si de colanti sarutandu-ti fiecare coapsa cu salbaticiune pana cand a dat jos si ultimul obiect vestimentar de pe tine. Acum erai perfect goala, lui placandu-i la nebunie privelistea.

- Iubito esti cea mai frumoasa fiinta!  A soptit suav.

 A scapat si de boxerii lui, imediat izbindu-si buzele de ale tale. Ai simtit cum intra foarte atent in tine facandu-te sa gemi puternic.

El a chicotit murmurandu-ti la ureche „ Ador cand faci asta!”.                        

Imagine One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum