🌸+002

634 55 10
                                    

【 Dorm BTS】


Doomm!!
Dooommm!!


" arghhhh kuatnyaa bunyi kilat!" Jerit Jhope sambil menutup mukanya mengunakan bantal disofa.

"yahh! Jhope harap je Kingka tapi takut kilat! Hahahahaha pabo!" V mentertawakan Jhope

"Diamlah kilat kali ni kuat sangat aku takut!eomma!"jerit Jhope lagi.

"Jangan2 ada alien nak datang kot" V memandang tingkap melihat ke angkasa

"Ni lagi sorang mengarut" Jin membaling bantal kearah V dan V terhantuk pada cermin

"Aduhh sakitlah pabo!" V mengosok dahinya

"hahhahahhaha" kedengaran bunyi gelak ketawa pula.

Tikkk

semua berhenti ketawa apabila rumah mereka menjadi gelap gelita.

"Asal lampu ni..aku dah bayar bil semalam takkan kene potong kot?" Jin mengaru kepalanya yang tidak gatal itu.

"Suga tolong cari lilin ke apa jadah aku nak suluh ni" kata rapmon sambil menolak Suga.

"Arrrgghhhhhhhh adaa alien dah datang!!!" Jhope mula menjerit seperti orang Histeria.

"Diam laa Jhope! Nah Rapmon Lampu suluh" Suga memberikan Rapmon lampu suluh

"Jinja??wooohoooo Alien dah datang!!" V mula seronok tiba2

Pangggg

V terhantuk dengan Jhope..lampu pun menyala..

"Korang dah kenapa?" Soal Jungkook sambil membulatkan matanya apabila melihat Jhope dan V jatuh terduduk sambil mengosok-gosok kepala mereka.

"Aku dengar ada orang sebut alien jadi aku pun lari lah..buatnya alien tu makan otak kau ke tak ke seram..." jelas Jhope yang lain sudah menepuk dahi.

"Dah-dah jangan merapu jom tidur. Harap je kingka tapi penakut" Suga berlalu dari situ menuju kebiliknya





keadaan AOA


"Aduhh sakitnya! Tak guna punya pengawal! Kau tengoklah aku dapat je balik nanti aku tolak korang pulak!" Choaya mengamuk kerana diperlaku sedemikian rupa.

"Dah laa... ehh korang.. ni ke rumah dia? omo! buruk gila!" Yunaria melihat rumah itu yang tidak serupa dengan istana itu.

"Mungkin..ishh masuk jelah hari pun hujan ni." kata Seolhyunari sambil membersihkan skirtnya yang terkena tanah.

"Pintu buka lah!" Jerit Jimin sambil mendepakan tangannya.

"Buka lah pintu aku nak masuk!" Jerit Jimin lagi.

"Biar aku cuba"kata Minaring sambil menolak Jimin

"nyaaagisottt matakajii semariisengg!!!!" Ucap Minaring Sambil membuat gaya menolak pintu

Dushhh




"Yahh!!! Sakit lah...kau kenapa ketuk kepala aku!?" Marah Jimin dan Minaring sambil mengosok- gosok kepalanya sakit dipukul oleh Choaya

"Kau lupe ke?kita mana ada kuasa!bukak sendiri lah pintu tu.pabo!" Choaya menjeling ke arah Jimin dan Minaring

Mereka bertujuh pun memasuki rumah itu.. mereka tidak berpuas hati kerana rumah itu tak sama macam rumah mereka besar dan cantik barangan mewah pun tiada. Nasib baik rumah itu kemas tak perlulah mereka bersihkan rumah itu lagi.

"Huh jom tidur.. esok kita semua akan daftar kesekolah.. kita akan dapat lakukan lebih banyak kebaikan kalau kita sekolah. Contoh tolong cikgu ke ape2 jelah... "kata Chanmi sambil duduk diatas sofa.

"Betul gak!hmm tapi aku rasa korang kne tuka nama lah kecuali Jimin,Chanmi dan hyejeong sebab nama korang dah ok tak pelik macam kiteorng" Kata Seolhyunari

"Bagus jugak idea kau ni kan hahaahaha... mulai harini panggil aku ChoA je ok? " kata ChoA sambil membuat aegyo

"Aku pulak Yuna"

" aku nak korang panggil Mina wuuu~ comelnya nama tu hikss hikss"

" aku pulak Seolhyun tau.jom kita tidur cepat"

" kajja"


❍okey, ff ni ff first aku masa mula-ii masuk kedunia encik oren Wattpad ni so agak mengarut dan tak masuk akal. hahaha layan jelah erk?

The Fairys | BTSxAOA [✔]Where stories live. Discover now