" kamu semua pelajar yang daftar semalam kan?" Kata pengetua kepada AOA
" psstt bila kita daftar..kita baru datang smlm..pandai betullah appa kita dah settelkan awal2" bisik Jimin kepada ChoA
"shtttt"ChoA menyuruh Jimin diam
"ya kami lah tu " balas Yuna.
" baiklah jadi ni kunci loker kamu..." pengetua menghulurkan kunci
"Tuan..kami satu kelas ke?" Soal Seolhyun
" disebabkan kamu tujuh orang...saya akan chek sama ada masih ada kosong untuk tujuh orang atau tidak" pengetua terus mencari maklumat kelas didalam komputer miliknya.
"Mian..kamu kene berpisah...ChoA ,Yuna,Mina dan Chanmi masuk ke kelas 5A-B.
Seolhyun,Jimin dan Hyejeong kelas 5A-C . kelas kamu diblock A tingkat 2." kata Pengetua sambil membetulkan spek matanya."nae khamsahamnida" balas AOA lalu bow kearah pengetua.
【Situasi BTS】
"mana wei mangsa takde sorang pon lalu..Aku bosan ni!" kata Suga sambil bersandar pada dinding. kalau sehari tk buli orang memang tak sah.
"haa tu dia tujuh orang lagi..haa! Sorang satu la.." Rapmon tersenyum sinis.
"woii pompuan! Sini korang!" Jerit V dari Jauh.
"Alien mana yang jerit2 ni..dorang panggil kita ke?" Soal Seolhyun sambil menyiku tangan Hyejeong.
"molla..memekak je! Orang bumi memang macam ni ke apa?" balas Hyejeong
AOA terus melangkah kearah bts.
"apa korang nak ha?" Tengking Jimin aoa.
"kau tengok ni Jim dia dia lagi pendek dari kau hahahahahah!" Jin mengtertawakan Jimin(AOA)
" kau pahal libatkan aku ha?!" Marah Jimin bts. macamlah aku pendek sangat.
"boleh tepi sikit tak..kiteorang ni nak lalu!" Yuna menolak Jin ketepi selamba membuatkan Jin terkejut.
"kau nak ge mana ha?! Budak baru dah kurang ajar!" Rapmon menarik rambut Yuna kasar"sakitlah!" jerit Yuna geram.
"kau pahal tarik rambut dia!" ChoA menarik tangan Rapmon.
"berani kau sentuh Rapmon! " Suga menarik ChoA kuat menyebabkan ChoA hampir jatuh.
"hentikan! Korang kenapa! Nak gaduh cakap!" Kedengaran suara Chanmi menjerit. Semua pelajar keluar dari kelas untuk melihat siapa yang berani melawan BTS
"Berani kau tinggikan suara kau!" kata Suga sambil smirk.
PAANGGGG//
Chanmi memegang pipinya yang pedih ditampar Suga. AOA semua terkejut.Bts pula tersenyum kemenangan
" Yaahhh!!! Asal kau tampar dia!" Jimin masih cuba beranikan dirinya walaupun dia takut.
"wei pendek! kau nak kene jugak ke!" Jimin(bts) dekatkan dirinya dekat Jimin (aoa)
" Jimin dah latuh..karang kau kene kau tengok Chanmi pipi dia merah." ChoA menarik Jimin (aoa) takut terima nasib yg sama seperti Chanmi.
J " bwo?nama sipendek ni Jimin Jugak? Wei nama Jimin memang semua pendek ke apa?hahahahahha" tawa Jhope
Dushhh
" apa Hyung cakap tadi!"
Jimin BTS mengetuk kepala Jhope"sakit lah!" Jhope mengosok kepalanya yang diketuk Jimin Bts
Aoa yang lihat mereka leka bergaduh cuba melarikan diri tapi dihalang oleh V
"woii nak ge mana ha?! "Sergah V dan Jungkook.
"korang ingat korang akan lepas ke ha?! Aku mmg tak puas hati dengan korang ni! " kata Rapmon pula.
Kringgggg//
"kali ni korang terlepas!haa jumpe masa rehat ye hhahahhahaha!!!!" Bts pun pergi ke kelas masing2
"kau okeh tak Chanmi?" soal Mina risau.
" hmm kalau aku ada kuasa aku dah lama aku bakar dorang sampai hangus!" Chanmi mengetap giginya sambil memgecilkan matanya.Hatinya kini geram dengan BTS kerana menamparnya.
"dayus! lelaki pukul perempuan memang tak thu malu! tunggulah korang..dh mari cari kelas" kata ChoA lalu mengatur langkah mencari kelas mereka.
YOU ARE READING
The Fairys | BTSxAOA [✔]
Fantasía[My 1st fanfic uwu] AOA adalah sekumpulan pari-pari yang dihukum turun kebumi akibat kenakalan mereka. Mereka mesti berbuat baik untuk kembali ketempat asal mereka. Setiba mereka dibumi timbul pelbagai masalah. Mereka dibuli oleh Kingka sekolah(B...