〖AOA House〗
" korang aku rasa kita kena tolong semua mangsa buli BTS mana tau kita dapat kuasa kita balik..lepas tu dapat balik rumah kita dengan cepat.." cadang ChoA sambil memandang yang lain.
" aku tak puas hati dengan dorang..aku rasa aku nak bunuh-bunuh je dorang tu."balas Jiminel sambil menampar meja makan kuat.
"andwae Jiminel! Sampai bila kita nak jadi baik...dulu kita buli orang...sekarang...orang buli kita...mungkin ini satu
Pengajaran buat kita" kata Yuna bila mengingati mangsa bulinya."betul jugak tu..kita dengan bts takde beza pun..." Mina tersenyum kelat.
"jadi?kita kene sabar dengan apa yang dorang buat kat kita?biarkan je dorang buat apa yang dorang nak?" soal Seolhyung dimgin. Sungguh dia tak puas hati.
"Ya, biarkan je..kalau kita balas.. kita akan sama macam dorang..salah kita jugak melawan dorang kalau tak kita takkan kene macam ni" kata Choa lalu mencapai correction tape untuk memadam beberapa kesalahan homeworknya.
" tapi dorang melampau" Chanmi mencebik. Dia paling benci dibuli.
"betul tu dorang melampau sangat...takkan kita nak diam?" Hyejeong pula bersuara.
" diam jelah...ingat misi kita..Kita kene buat kebaikan dibumi ni"kata ChoA serius. Semua hanya mengangguk.
【 BTS house】
V dan Jungkook sibuk bermain permainan video di kaca tv. Manakala yang lain hanya jadi penonton dan menunggu giliran mereka. Jin pula sibuk memasak didapur..
"woii Rapmon tolong lah aku masak!takkan aku buat sorang?" Jerit Jin dari dapur.
"Dah lah mintak tinggal sekali. ada makbapk tapi semua nak tinggal dengan member lepastu menyusahkan hidup aku." bebel Jin lagi.
" ishh kau ni bebel je! Yelah2" Rapmon pun bangun menuju ke dapur.
"apa aku kena buat ni?"soal Rapmon sambil membuat muka blurnya.
"nah potong bawang" Jin menghulurkan bawang kepada Rapmon.
"ohh...ok..." Rapmon pun mula cuba memotong bawang tersebut. Dia mengambil pisau baru nak potong Jin ketuk kepala dia.
"woii mangkuk! apa kau buat?pisau terbalik tu!mcm mne nak potong pabo!!!" Jin mengetuk kepala Rapmon dengan sudip.
"ahh sakit lah! Ish dah lah aku taknak tolong lah!" Rapmon flip bawang tu lalu mengosok kepalanya.
"sikit2 merajuk --" Bebel Jin
"Mana ada! Bila aku merajuk?" balas Rapmon sambil membuka almari untuk mengambil cawan t
Prakkkkk
"Yahhhh! Namjoon! Kau patahkan lagi pintu almari aku baru je beli weii" Jin dengan muka memerah meratapi pintu almarinya yang patah.
"aku pulak!pintu ni yang reput! Aku bukak pelahan je bukan salah aku!" Rapmon mencebik tidak mahu mengaku kesalahannya.
"dah laaa~ hikss~ kau duduk lah kt depan...bahaya kau kat sini semua hancur" Kata Jin lalu melemparkan pintu almari kedalam tong sampah.
"Memang aku nak blah pon " Rapmon keluar dari dapur. nak minum air pun tak jadi.
❊❊❊
"woii budak2 makanan dah siap!" laung Jin dari meja makan.
"woooowww sedapnya!" V tersengih. air liur yang meleleh dilap.
"cepat laa aku dah lapar " jerit Jhope
DUSHH
"Jangan menjerit lah pabo!" Kata Suga sambil melutu kepala Jhope
"sakitlah! Dah lembab mcm siput!" Balas Jhope sambil mengosok-gosok kepalanya
"ehh Hyung...kenapa dengan almari tu?bukan Hyung baru beli ke?" soal Jungkook
"kau tanya tu..monster depan kau tu"Jin menunjuk kearah Rapmon
"apaa kau cakap?monster? Biadap betul! Almari tu yang dah rosak nak salahkan aku!" jeling Rapmon.
semua BTS memandang kearah Rapmon sambil mengeleng-geleng kepala.
"dahh la tadi lapar sangat!" Eapmon mencapai stew ayam dihadapannya
"jomm kita makan"
Masing2 mula melantak makanan masing2
YOU ARE READING
The Fairys | BTSxAOA [✔]
Fantasia[My 1st fanfic uwu] AOA adalah sekumpulan pari-pari yang dihukum turun kebumi akibat kenakalan mereka. Mereka mesti berbuat baik untuk kembali ketempat asal mereka. Setiba mereka dibumi timbul pelbagai masalah. Mereka dibuli oleh Kingka sekolah(B...